Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční komunikace s obchodem

    Při problémech s digitálním produktem jsou špatné, já dopadl tak že jsem požádal Č.O.I. o mimosoudní proces. Jelikož nechtěli vrátit peníze ani to reklamovat nechtěli. Že klíč mám i když nefunkční ale to už není jejich věc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, je to podvodný obchod !

    Zakoupený produkt PS Plus Extra (HU) , klíč dorazil neplatný, obchod nereaguje na emaily, FaceBook, Instagram ani na žádné jiné komunikační sítě. Jedině přes co reaguje je reklamační stránka a to jednou za 4 dny. Velice pomalá komunikace, je to 14 dní a nemám funkční klíč ani nemám svoje peníze které po nich požadují již od druhého dne nákupů. Za mě obchod si kupujeme pozitivní recenze aby mohl vydrzet a dále provozovat svoje praktiky. Připravují podklady na podání ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevratili mi peniaze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena
    • nepřijímá platbu virtuální Revolut kartou
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Reklamace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušná cena
    • hra neběhá, ač má rok starý PC a konfigurace je kapacitně naddimenzovaná
    • obchod neví, proč je hra nehratelná, pomalá a seká se. Kdo by to měl vědět???

    Koupil jsem si relativně nenáročnou "strategii", klíč dorazil vcelku brzy, instalace platformy taky OK. Kde je chyba? Hra neběhá, seká se, že je nehratelná. S prodejcem jsem konzultoval možný důvod. On uvedl, že je to nedostatečným PTA (tuším se to tak jmenuje), ale po kontrole mé konfigurace na PC mi odepsali, že prostě neví a "tvá Máňa" -absolutní nezájem věc řešit, ač je evidentní, že chyba není na straně kupujícího. HRUBĚ NEDOPORUČUJI!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednali jsme omylem špatné zboží, ihned reklamovali, ale obchod absolutne nechce vratit peníze nebo vyměnit za jiný produkt.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po skoro 2 týdnech nedorazilo.Obchod nereaguje na dotazy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nedorazila kedy mala
    • Odmietnutá reklamácia
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Uváděli produkt skladem, ale po mé urgenci se omluvili, že skladem není a nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále nedorazilo :-(
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná
    • nesolidní jednání
    • podvodné jednání
    • nejhorší obchod s počítačovými hrami na CZ/SK scéně
    • lhaní

    Popíšu Vám zkušenost s tímto obchodem:
    Dne 10. 7. 2022 jsem na portálu nabídky.cz (jen tak mimochodem jedná se o stejný obchod jako je yourgames.cz - viz kontakty na nabidky.cz) udělal objednávku hry Pro Evolution Soccer 2021 Season Update (PES 2021) Steam PC za 1406 Kč. V momentě objednání uváděli přímo na svých stránkách, že mají k dispozici ještě 3 volné klíče. Dne 13.7.2022 jsem psal do obchodu dotaz zda by bylo možné posunout termín úhrady (bankovním převodem). Odpovězeno mi bylo, že bohužel. Následoval z mé strany dotaz do kdy musí být uhrazeno, bylo mi řečeno do 15.7.2022. Nakonec jsem už na nic nečekal a dne 14.7.2022 jsem objednávku uhradil prostřednictvím okamžitého bank. převodu. Po pár minutách mi přišel automatický email, že přijali mou platbu a pracují na doručení klíče. Po dalších několika minutách mi přišel další automatický mail, že se vyskytl problém v jejich automatickém systému a že mi klíč doručí "ručně" - pošlou email ručně. Samozřejmě se nic nedělo.
    Nedalo mi to a napsal jsem slušný dotaz do obchodu, kde to vázne a kdy cca mohu očekávat doručení klíče. Poté mi přišla odpověď z obchodu, že se omlouvají, že klíč nakonec aktuálně nemají a že mi můžou vrátit peníze.
    Obchodu jsem odepsal, že mám z jejich zaměstnaneckých řad informaci, že klíče ještě následující týden naskladní a že bych raději počkal na další týden na svůj klíč.
    Následovala odpověď obchodu, že si vymýšlím nesmysly a že klíče už rozhodně nikdy mít nebudou a že mi prostě vrátí peníze na účet.
    Zkoušel jsem obchodu napsat ještě zprávu, že bych stejně raději počkal do příštího týden a až poté řešil vrácení. Případně zda, se můžeme domluvit tak, že mi teď peníze vrátí a budou mi garantovat cenu z objednávky 10.7., kdyby je přece jen naskladnili - to už bylo bez odpovědi.
    Nezbylo mi nic jiného než dalším mailem poslat číslo účtu, kam vrátit peníze. 2 dny se nic nedělo a pak peníze přece jen byly vráceny - uff aspoň, že tak.
    A teď k té "třešničce na dortu" týden se s týdnem sešel a obchod klíče naskladnil. Sice naskladnil především o trochu jiné verze (Arsenal, Barcelona, Bayern edice), ale ve své podstatě jde jen o to, že v načítací stránce je váš "oblíbený" klub a nikoliv ten, co je ve standardní edici. Jinak se hra vůbec neliší. Obchod tedy klíče naskladnil, přesně tak, jak jsem měl informace od zaměstnance firmy. Samozřejmě obchod mě už nekontaktoval s nabídkou, že by mi prodal jinou edici za zmíněných 1406Kč, ale jen si dal hru na své stránky za 10x ceny - ano destinásobné - 14607 stojí edice Barcelona, 15208 Kč stojí edice Arsenal atd.
    Horší jednání jsem od žádné firmy ještě v životě nezažil a to jsem za svůj život na internetu utratil už statisíce.
    Pokud nechcete podporovat podobné NESOLIDNÍ jednání, vyhněte se obchodu obloukem.

    Abych ještě pro neznalé dokreslil celou situaci, tak v momentě kdy jsem hru objednával, tak hra víceméně docházela na trhu a na trhu byly jen poslední kousky, každopádně hra se dala sehnat za cenovku cca 1400-1800Kč. Vzhledem k tomu, že mi obchod objednávku nakonec stornoval, tak se mezi tím víceméně všechny kopie vyprodaly a nyní hra už stojí nesmyslné peníze a já si tím pádem už nemám možnost hru vůbec koupit.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží, zatím nedoručení čekám už 6 dní.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Ani po 6 dnech zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nespolehlivost

    Obchod uváděl že dodání je instatní. Objednání - platba, emailové upozornění, faktura - vše v pořádku
    Inu, ukázalo se že až asi po deseti hodinách si někdo laskavě všiml, že "vypadl systém na objednávky"
    Zažádal jsem o storno, peníze přišli po 4 pracovních dnech.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zaslal falešný kód a nekomunikuje. Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace s obchodem

    Po dokončení objednávky dne 28.2. 19 jsem dostala emailem informaci, že zboží mi bude doručeno do 2 pracovních dnů a že obdržím trackovací číslo, na základě kterého budu moci vyhledat aktuální stav zásilky. Zásilku jsem neobdržela do 2 dní a ani trackovací číslo mi nebylo zasláno. Vzhledem k tomu, že objednávka byla realizována přes Heuréku, obrátila jsem se na její zákaznický servis. Slečna mi nepomohla, protože žádný bližší detail neměla a slíbila, že bude kontaktovat prodejce a že se mi obratem ozvou. Neozvali se, opět jsem musela kontakt iniciovat já, opět mi slečna sdělila, že nic neví... Prodejce sám telefony nebere a umožňuje komunikaci pouze emailem, kdy vám robot automaticky oznámí, že se Vašemu emailu budou věnovat až následující den... Tato forma komunikace by mi nevadila, pokud bych mohla všechny potřebné údaje najít sama a komunikace s obchodem bz byla tím pádem nějak ndbytečná. Já ale neměla vůbec žádné informace. V tom spatřuji výzamný fail prodejce. Svůj zásadní díl na mé nespokojenosti nese Česká pošta, která měla zásilku dodávat jako Balík do ruky. Nejen že mi nezaslali trackovací číslo, ale ani se nenamáhali mi zásilku doručit do ruky. Přišla mi suchá sms, že mám zásilku na pošte... Nechápu, proč tolik prodejců ještě stále spolupracuje s Českou poštou, když tato prehistorická instituce není schopná dodržet dodací podmínky a zákazníci za takové služby platí....