Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Trochu jsem se lekl, když jsem vyděl, jak v mojí zásilce byly obaly od booster-packu, ale pak jsem si uvědomil že jsou to akorát přebytečné obaly, kterých se akorát museli zbavit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Poradili, pomohli s výběrem.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bezva prodejce - old school rulezz.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost,ochota,vlastní zkušenost ...

    Vše jak má být .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výběr v sortimentu
    • komunikace
    • Dodací lhůta, ale za to může ČP
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • přehledné stránky
    • skvělá nabídka
    • rychlá dodací lhůta
    • v případě potřeby dobrá pomoc - rada od prodejce
    • nevím

    Nejlepší MTG obchod v Česku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Objednavka bola v deklarovanom stave
    • Dobre balenie
    • Dobre informovanie o stavoch objednavky
    • Dorucenie iba postou

    S obchodom som maximalne spokojny. Potreboval som zmenit dodaciu adresu uz po zadani objednavky, co bolo bez problemov vyriesene (odpoved na moj mail prisla do hodiny). Jedinou nevyhodou je nutnost platby vopred a dorucenie postou. Na druhej strane to posta zvladla celkom rychlo a platbe vopred rozumiem vzhladom na tovar ktory som objednaval.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Zboží důkladně zabaleno
    • Možnost sledovat zásilku
    • Nedá se platit kartou
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Relativně rychlé
    • Dobrý stav karet
    • Přehledný eshop
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Web zastaraly a neprehledny
    • Nelze platit kartou predem

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Pane Husáku,
    vytvořit si objednávku, kterou jste nikdy neměl v úmyslu zaplatit, jen za účelem zaslání dotazníku abyste zde mohl profilovat osobní nevraživost, to svědčí o hodně velkém morálním poklesu, spíš nedospělosti až ubohosti. Že vám to za to stojí...
    Máte pravdu v tom, že nelze platit kartou (stejně jako to nelze u žádného z konkurenčních obchodů ze zcela zřejmého důvodu). To je ovšem dost alibistická výtka od někoho, kdo svou objednávku neuhradil a ani to neměl v úmyslu.

    Bohužel systém Heuréky tyto výpady jedinců umožňuje, očividně jim jde pouze o peníze obchodníků, nikoli o jejich ochranu. Je to smutné a Mysticshop se nejspíš brzy připojí k řadě těch, kteří tuto službu opustí.

    S pozdravem
    Štefan Čonka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Solidni obchod, vse OK
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle vyrizeni a odeslani objednavky

    Skvely obchod a perfektni pristup k zakaznikovi, velice rychle odeslani objednanych karet, rad doporucuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Za hlavnú výhodu považujem možnosť komunikácie a dolaďovania objednávky priamo s prevádzkovateľom, pánom Čonkom, ktorý je ústretový a na dotazy mi vždy odpovedá vecne a rýchlo.
  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží je vždy v naprostém pořádku, přijde mi to co si objednám,
    • Osobní přístup, rychlá domluva, rychlé zaslání.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr
    • i použité zboží je ve skvělém stavu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Spolahlivost
    • Jednoduche platby z SR
    • Rychle odpovede
    • Animovane tokeny!
    • O trocha zvysene ceny u niektorych poloziek oproti konkurenci

    U mna vladne spokojnost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží koupeno v předprodeji zatím nemohlo dorazit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a profesionalní jednání
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objdnávka bez vysvětlení stornována

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Pane Francle,
    před časem jste ode mne kupoval zboží. Dostal jste jej včas, v pořádku a v deklarované kvalitě. Přesto jste zanechal záporné hodnocení. Abych zjistil, kde byl problém a jak mohu pomoci či zda nedošlo k omylu, kontaktoval jsem Vás emailem a slušně požádal o vysvětlení. Na tento email jste nijak nereagoval, faktický problém tedy v objednávce nebyl, pouze jste se rozhodl - pro mě z nepochopitelného důvodu - pošpinit obchod. Nebuďte proto překvapený, že takovému zákazníkovi už nic prodávat nebudu. Slušným lidem vycházím maximálně vstříc, těm ostatním doporučuji využívat služeb konkurence.

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    Mysticshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod rusi objednavky v pripadech, kdy nestihne zareagovat na rust cen nekterych karet.

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den pane Zdražile,
    do automatických emailů není možné nic vepisovat, omluvu a vysvětlení jste dostal v následujícícm emailu přímo ode mne. Moc dobře tedy víte, že se nejednalo o zrušení z důvodu změny ceny, která je stále stejná, jak si můžete ostatně ověřit, ale prostou chybou na skladě. Za skutečnost jsem se Vám omluvil. Rozumný člověk to pochopí, méně rozumný je schopen v emailech hledat 4 měsíce starý dotazník k naprosto jiné objednávce, jen aby se "pomstil".

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    Mysticshop.cz