• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Web zastaraly a neprehledny
    • Nelze platit kartou predem

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Pane Husáku,
    vytvořit si objednávku, kterou jste nikdy neměl v úmyslu zaplatit, jen za účelem zaslání dotazníku abyste zde mohl profilovat osobní nevraživost, to svědčí o hodně velkém morálním poklesu, spíš nedospělosti až ubohosti. Že vám to za to stojí...
    Máte pravdu v tom, že nelze platit kartou (stejně jako to nelze u žádného z konkurenčních obchodů ze zcela zřejmého důvodu). To je ovšem dost alibistická výtka od někoho, kdo svou objednávku neuhradil a ani to neměl v úmyslu.

    Bohužel systém Heuréky tyto výpady jedinců umožňuje, očividně jim jde pouze o peníze obchodníků, nikoli o jejich ochranu. Je to smutné a Mysticshop se nejspíš brzy připojí k řadě těch, kteří tuto službu opustí.

    S pozdravem
    Štefan Čonka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objdnávka bez vysvětlení stornována

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Pane Francle,
    před časem jste ode mne kupoval zboží. Dostal jste jej včas, v pořádku a v deklarované kvalitě. Přesto jste zanechal záporné hodnocení. Abych zjistil, kde byl problém a jak mohu pomoci či zda nedošlo k omylu, kontaktoval jsem Vás emailem a slušně požádal o vysvětlení. Na tento email jste nijak nereagoval, faktický problém tedy v objednávce nebyl, pouze jste se rozhodl - pro mě z nepochopitelného důvodu - pošpinit obchod. Nebuďte proto překvapený, že takovému zákazníkovi už nic prodávat nebudu. Slušným lidem vycházím maximálně vstříc, těm ostatním doporučuji využívat služeb konkurence.

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    Mysticshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod rusi objednavky v pripadech, kdy nestihne zareagovat na rust cen nekterych karet.

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den pane Zdražile,
    do automatických emailů není možné nic vepisovat, omluvu a vysvětlení jste dostal v následujícícm emailu přímo ode mne. Moc dobře tedy víte, že se nejednalo o zrušení z důvodu změny ceny, která je stále stejná, jak si můžete ostatně ověřit, ale prostou chybou na skladě. Za skutečnost jsem se Vám omluvil. Rozumný člověk to pochopí, méně rozumný je schopen v emailech hledat 4 měsíce starý dotazník k naprosto jiné objednávce, jen aby se "pomstil".

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    Mysticshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chyběli jedny obaly "Cai Furen" které jsem objednával.
    • Objednával jsem dvoje stejné desky a do jedněch se nevejdou karty (ovšem to asi bude spíše chyba výrobce?) [ovšem do druhých ano]

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den,
    při přípravě objednávky mohlo samozřejmě dojít k neúmyslné chybě. Ovšem pokud bylo a je Vaším úmyslem reklamaci vyřešit, proč nepostupujete tak, jak je na stránkách uvedeno právě pro případ reklamace zboží?

    Děkuji
    S pozdravem
    Štefan Čonka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Osobní přístup, za který děkuji
    • Co do UX vypadá celý web jako z minulého století. Ale totálně
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Při vyhledávání se sám od sebe ruší filtr pro vyhledávání je to opravdu peklo si prohlídnout co potřebujete.

    Nakupoval jsem jen protože jsem viděl pár výhodných karet, ale už přes rok se mi do toho nikdy moc nechce.

    projet si aspoň část nabídky chce dost o trpělivosti

    pokud se nechcete rozčilovat tak musím nedoporučit

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den,
    problém s filtrem byl již před několika týdny odstraněn. Poměrně dlouhou dobu se nám nedařilo zjistit příčinu a osobně bych určitě uvítal přímou zpětnou vazbu, protože na podněty zákazníků eshop reaguje a snaží se o nápravu.
    Věřím tedy, že pokud nyní věnujete pár minut svého času a vyhledávání vyzkoušíte, neměl byste již mít problém jako dříve.

    S pozdravem
    Štefan Čonka

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychla komunikace a vyrizeni objednavky
    • nemoznost reklamace, zakaznik je v tu chvili za blbce a majitel nechce nic resit
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Má v nabídce karty které jnde nejsou vždy dostupné.
    • karty se dají sehnat levněji u konkurenčních prodejců

    Mile překvapen stavem některých starých karet z objednávky, ale také nemile překvapen z poškození některých "Near Mint" karet. U 4 karet rýhy - jakoby vtisk od tvrdého předmětu. Barva nepoškozena ale povrch není hladký - je vidět. U jedné karty poškozena zadní strana. Při osobním odběru bych toto zboží nekoupil.

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste nebyl s někerými kartami spokojen.
    Proč jste tento nedostatek neřešil cestou reklamace, nebo alespoň neposlal email? Problém by se dal vyřešit.

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    MysticShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • - pri osobnim odberu se muzete pomazlit s pejskem
    • - v nabidce jsou i starsi karty, ktere jinde nemusite sehnat, byvaji i za pekne ceny, spise ale nehratelne kousky
    • 99% karet na modern ktere chcete hrat na Mystic shopu vyjdou draze v porovnani s CR nebo Najadou ( posledni 3 velke objednavky, byly realizovany jinde z duvodu ceny )
    • Sealed produkty lze nakoupit podstatne levneji

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Děkuji za Vaši reakci pane Veselý,
    jsem rád, že jste si oblíbil mého pejska.
    Jsou dvě skupiny zákazníků. První se orientuje pouze na cenu, druhá má na prvním místě kvalitu a služby. Já cíluji na druhou skupinu, která si případně ochotně připlatí (rozhodně ovšem ne u Vámi uváděných 99% položek, to jste poněkud nadsadil) za to, že dostane karty v perfektním stavu.
    Za to, že za své nákupy získají věrnostní slevu.
    Za to, že za své nákupy mohou využít programu odměn, které žádný jiný specializovaný obchod u nás nemá.
    Za to, že když mají problém nebo nestandardní přání, ví že jim vyjdu vstříc.

    Nemálo sběratelů raději zvolilo MysticShop, kde si mohou ty "nehratelné kousky" koupit do své sbírky a dostanou je skutečně ve sbírkovém stavu. To co je pro vás nehratelné, je pro jiné žádané.

    A ano, máte pravdu, že balené zboží seženete přes svého kamaráda s ŽL levněji. Jenže on není obchodník, já ano.

    S pozdravem
    Štefan Čonka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Po tom, co jsem označil obchod jako "nedoporučuji", protože i když jsem dostal očekávané zboží s očekávaným servisem, tak to pořád není důvod obchod někomu doporučovat, a své známé bych skutečně poslal na nákup jinde... se mi dostalo výhrůžky, že si v MysticShopu už taky vůbec nemusím nakoupit a už samotný mail z Heureky pro mne byl obtěžujícím a nevyžádaným.

    Když se mi dostalo reakce: "Doufám, že ti to za to stálo. Vzpomeň si na to ve chvíli, kdy bys snad nedejbože zase musel zatnout zuby a něco si chtěl koupit, protože to v ČR nemají. Jenže pak se může stát, že tvoje objednávka zase bude obtěžovat mne...."

    Svědčí to o tom, že pan Čonka coby majitel MysticShopu neumí přijmout vyžádaný názor a obchodník, který reaguje tímto způsobem je, minimálně neprofesionální.

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Milý pane Kocmane,
    jako obchodník jsme pro Vás udělal první a poslední, abyste byl se svou objednávkou spokojen. Což ostatně sám uznáváte. Svým myšlením a přístupem jste ale pravděpodobně ustrnul někde v době hluboké totality. Nikdo Vás nenutil, abyste obchod velebil a to ani v případě, že jste dostal vše dle očekávání. Vylévat si ovšem svou flustraci z "nevyžádaného" emailu z Heuréky na obchodníkovi, je poněkud dětinské. Email jste mohl smazat, mohl jste jej ignorovat. Z logiky věci vyplývá, že pokud někde nakoupíte a dostanete to co očekáváte, je trochu zvláští takto nepřímo říct, že je obchod vlastně špatný (tím že jej nedoporučíte dalším zákazníkům). Představte si na chvíli sebe na mém místě. Chtěl byste takového zákazníka, který tímto obchod vlastně poškozuje? Hodnocení zde uváděné se započítává do celkového hodnocení obchodu a nikdo nerozlišuje, zda byl zákazník skutečně poškozen (že nemůže obchod doporučit) nebo je to pouhý rozmar takového člověka.
    Nelze se proto divit, že zákazníka Vašeho druhu příště mohu odmítnout obsloužit - pro Vás je možná důležité kde je co levnější, ale pro mne jsou peníze až na druhém místě. Vy se nejspíš řídíte heslem "Náš zákazník, náš pán" a k obchodníkovi si tedy mohu dovolit cokoliv, protože u něj nechávám peníze. Já tento Váš postoj nesdílím, i v takovém obchodním vztahu by měla panovat rovnocenost a ohleduplnost. A ani jednu z nich jste neprojevil.

    S pozdravem
    Štefan Čonka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    playmate dorazil, ale byl evidentně používaný , má totálně ohnutý roh. Byl to dárek,takže nebyl čas na vrácení... Jelikož to byl tedy dárek, žádal jsem, aby na balíku nedali logo obchodu, ale jestli to znamenalo mi prodat použité a poškozené zboží bez původního obalu, přehnuté v bublinkové obálce, tak to nevím. , ale prostě už tam nikdy nenakoupím. To prostě není seriózní.

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den,
    je mi líto, že se podložka při přepravě na jedné straně ohnula, ale rozhodně nebyla používaná, což snad bylo patrné ze samotného vzhledu. Původní obal od výrobce byl poškozen, navíc je celkem neskladný, proto jsem se rozhodl k odeslání tímto způsobem, což se bohužel ukázalo jako chyba a za což se omlouvám.
    Podložka má gumový podklad, pokud je jediný problém (jak píšete) v ohnutém rohu, podložka lze za pár minut doslova vyžehlit - stačí překrýt utěrkou a minutu, dvě přejíždět po konkrétním místě. Chápu, že to možná není úplně "profesionální", ale uvidíte, že Váš problém to vyřeší.

    S pozdravem

    Štefan Čonka
    MysticShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne.
    • Priserna komunikace se zakaznikem, ruseni objenavek z duvody zmeny ceny zbozi.

    Rozhodne nedoporucuji. Kdyz se zmeni cena karty, objednavku zrusi. Komunikace se zakaznikem tragicka, *** zruseni objednavky bylo nahlaseno na COI. Doporucuji jine ceske MtG eshopy, nizsi ceny a vyrazne lepsi komunikace, pricemz se Vam nestane, ze Vam zrusi objednavku pouze pro to, aby ji vzapeti precenili a emailem Vas vyzvali, at si to objednate znovu za vice nez dvojnasobnou cenu.

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Vážený pane,
    vzhledem k faktu, že důvod zrušení objednávky, spolu s omluvou, jsem Vám zaslal zvlášť nad rámec automatické zprávy a na všechny Vaše útočné a výhružné emaily bylo reagováno prakticky obratem, nechápu o jaké "příšerné komunikaci" tu píšete. České Obchodní Inspekci můžete jistě nahlásit co uznáte za vhodné, ovšem termínu "nelegálně zrušená objednávka" se pravděpodobně zasmějí i jinak suchopární úředníci. Rád bych Vám připomněl, že odesláním objednávky jste vyjádřil souhlas s obchodními podmínkami, kde si obchod vyhrazuje právo tuto zrušit, zejména pokud obsahuje zboží s neaktuální cenou. Každý rozumný člověk pochopí, že se to u sortimentu s více jak 20 000 položkami a prakticky dením pohybem cen může jednou za čas stát. Na zrušení ani nevidím nic "nelegálního", ke kupní smlouvě a tedy závazku plnění ze strany obchodu nedošlo, jelikož objednávka nebyla potvrzena.

    Vzhledem k tomu, že se Vám k tomuto "incidentu" v naší předchozí emailové komunikaci zprostředkovaně vyjádřil již i právník a odcitoval Vám příslušné pasáže obchodních podmínek s odkazem na občanský zákoník, považuji tuto "recenzi" pouze za snahu obchod a mou osobu pošpinit a poškodit uváděním nepravdivých a zavádějících informací.

    Náhodný uživatel nechť si samozřejmě o obchodu udělá vlastní obrázek, od toho zde těch více jak dvě stovky recenzí je.

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    MysticShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod u někoho doma, musíte zavolat že čekáte před domem dojde pro vás, nechá vás čekat v chodbě kde na vás doráží pes, nedostanete žádný doklad o koupi, až doma(nebo venku) máte možnost zjistit jestli je všechno tak jak má být

    Obchod u někoho doma,je opravdu divný. Musel jsem zavolat jestli už je zboží připraveno. Až poté začali zboží chystat. musíte zavolat že čekáte před domem dojde pro vás, nechá vás čekat v chodbě kde na vás doráží pes, nedostanete žádný doklad o koupi, až doma(nebo venku) máte možnost zjistit jestli je všechno tak jak má být

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den,
    dlouho jsem přemýšlel, jak se k Vaší reakci, resp. výtkám a postřehům postavit. Přeci jen bývá zvykem, pokud se mi na jednání prodejce cokoliv nelíbí, jej upozornit osobně, když mám tu možnost a nikoliv až z „bezpečí domova“. V takovou chvíli se druhá strana už většinou nemá jak bránit, natož případné nedostatky odstranit.

    MysticShop.cz je prezentovaný jako internetový obchod, možnost osobního odběru je zde jako služba zákazníkům navíc. Zatím jsem u desítek zákazníků, kteří si pro zboží přišli osobně, nezpozoroval fakt, že by se kvalita prodávaného zboží zhoršila tím, že si pro něj místo do kanceláře nebo do obchodu přišli na adresu mého bydliště. Volat je bohužel nutné, ale nikoliv z mého rozmaru, ale z prostého faktu, že dům nemá zvonky. I takové bohužel v Praze jsou a přestože bych velmi rád, nemám jak tuto skutečnost ovlivnit. Čekat jsem Vás skutečně nechal, nikoliv ovšem přede dveřmi, ale jako slušný člověk jsem vás pozval dál. Čekání bylo také způsobeno kontrolou donesených karet do výkupu, které z nemalé části nebyly v požadovaném stavu. Za pozornost mé fenky se Vám velmi omlouvám, ač si z popisu nezasvěcený čtenář nejspíš představí útok zuřivého rotvailera, JR terriér je tvor velmi přátelský a má rád každou novou návštěvu. Stačilo však jen na místě naznačit, že pejsky nemusíte. Doklad o koupi máte od chvíle, co jste zaslal objednávku k dispozici na svém účtu. Pokud byste chtěl cokoliv reklamovat, nepotřebujete žádný vytištěný papír, který byste samozřejmě dostal pokud byste si o něj řekl. Současně si také nejsem vědom toho, že bych Vás snad vyháněl a Vy tak neměl čas na kontrolu zakoupeného zboží, naopak jsem raději, pokud si zákazník zboží překontroluje, chyba se stát může a vždy je lepší na ni přijít na místě. Pokud si však dobře vzpomínám, žádnou kontrolu jste ani náznakem neprovedl.

    Přestože jsem z hodnocení pochopil, že u mne již nebudete chtít v budoucnu nakupovat, musím vyjádřit lítost a celkové nepochopení nad smyslem celého hodnocení.

    S pozdravem

    Štefan Čonka
    MysticShop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledné stránky, dobrá komunikace.
    • Objednané guild boostery byly dle všeho probrané (vzhledem k průhlednému obalu je to naneštěstí snadno proveditelné), čemuž by nasvědčoval i počet zajímavých kusovek (kteréžto se v guild boosterech typicky vyskytovaly) na skladě obchodu.

    Při nákupu standardních MTG produktů plná spokojenost, u ostatních doporučuji obezřetnost.

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den pane Vithousi,
    je mi líto, že jste v objednaných gildovních boosterech nenašel žádnou "bombu", ale stejně se musím důrazně ohradit proti nařčení z možného "probrání" s poukázáním na stav počtu kusových karet. Ty vykupujeme standardní cestou od hráčů a protože je po hratelných kusech větší poptávka, chceme jich mít logicky dostatek skladem. Tento argument je tak z Vaší strany naprosto zcestný. Z Vaší reakce mi také vyplynulo zklamání nad tím, že jste nerozbalil žádný mythic rare (viz. zajímavé kusovky). Pro srovnání - vezměte si display libovolné sady, boostery rozdělte na hromádky po 6 - 8 kusech (velikost Vaší objednávky) a schválně kolik z nich bude/nebude obsahovat alespoň jedno mythic rare nebo drahou kartu...

    Osobně považuji volbu WotC balit tyto boostery do průhledných folií, místo do klasických obalů, za nešťastnou, protože nahrává přesně tomuto druhu spekulací.

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    MysticShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • není to obchod

    nenakupujte tam

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Protože vím kdo se skrývá za "anonymem", tak Vám mohu říci pouze toto: težko svalovat vinnu a házet špínu na obchod, když na rozdíl od ostatních (a naprosto spokojených) zákazníků při výkupu karet ignorujete a nerespektujete naše pravidla. Zkuste se příšte nad sebou trochu zamyslet, než sem něco podobného napíšete.

    S pozdravem
    Štefan Čonka
    majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Je drahý vůči ostatním př:Černý rytíř nebo Boostermania
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký sortiment relativně levného zboží, ale dodací lhůta tedy nic moc.
    • Jak jsem uvedl, dlouhá dodací lhůta

    Vše potřebné sem tam našel

    Reakce obchodu MysticShop.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za zdržení, ale pošta Vaši zásilku v pátek (resp. k vyzvednutí došlo až dnes) vrátila zpět k nám.

    Zásilka byla silně poškozena, po rozbalení jsem zjistil, že krabička s obaly Dragon Shield je rozdrcená a obaly zdeformované, jednotlivé karty byly ohnuté. Způsob zacházení ČP se zásilkami je mi záhadou a je mi velice líto, že to poškozuje i vás, jako zákazníka. Protože některé karty již byly poslední, zajdu je dnes sehnat z jiného zdroje, aby Vám zásilka mohla být ihned zase odeslána.

    Ještě jednou se tedy omlouvám a přestože chyba nevznikla naší vinnou, přijměte jako omluvu prosím malý dárek, který Vám zašlu spolu s objednávkou.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Štefan Čonka
    www.MysticShop.cz