• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod asi za kvalitu zboží nemůže.
    • Zboží bylo dodáno dobře zabalené a včas.

    Egyptský pudr Lille používám cca 20 let. Vždy jsem s ním byla velice spokojená. poslední koupě je ale katastrofální. Pouzdro je jiné, byť se tváří jako originál. Po druhém otevření se vrchní víčko ulomilo, obě víčka špatně dosedají. Pudr je hrubší a není tak kvalitní. Jsem zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mají v nabídce produkt, který jsem dlouho nemohla sehnat
    • Kromě potvrzení objednávky, žádná další reakce obchodu
    • Zboží ani po týdnu od objednání nedorazilo
  • Čekám na balík na dobírku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem po 3.týdnech nedostala. Psala jsem do obchodu email a nikdo nereaguje…
    Proto obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5.2.2024 jsem si objednávala zboží nemám dodnes ani zboží ani žádné informace o něm .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdo se ani po týdnech neozval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali úplně jiný výrobek, nekomunikují. Rozhodně nic nekupujte!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žadné zboží nedorazilo, i když byla objednávka potvrzena a expedována..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mi nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po šesti dnech zboží nedorazilo a ani o něm nemám žádnou informaci. Platila jsem předem, tak doufám, že zboží dorazí nebo mi vrátí zpět peníze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace při reklamaci

    Po objednání bezoplachového kondicionéru, který byl na fotce u popisu produktu, mi přišel klasický který se oplachuje. Je to již více než měsíc a kromě potvrzení o přijetí reklamace mi do teď nepřišla žádná odpověď.

    Reakce obchodu Mystic.cz

    Milá Kláro, omlouvám se za komplikace, ale podle objednávky jste si objednala kondicioner, který se oplachuje. V menším množství ho můžete použít i jako neoplachující kondicioner, ale primarně je určený pro oplach. Pokud chcete zboží vyměnit, zavolejte mi prosím a domluvíme se na výměně. S pozdravem Edita z mystic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jiz nenakoupim. Na vysvetleni ohledne dodaneho zbozi nereaguji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už měsíc zbozí nikde
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je zaplacené a zatím vůbec nedorazilo , neodpovídají na e-mail a nezvedaji telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Hřeben absolutně neodpovídal obrázku. Koupila jsem dva. Oba přišly jiné než jsem objednala. Po zaslání fotek a kontaktování absolutní nezájem a ticho ze strany e-shopu. Škoda ze fotky nejdou vložit zde.

    Reakce obchodu Mystic.cz

    Milá Zákaznice, mrzí nás, že jste s produktem nebyla spokojena. Objednala jste si výrobek, který je vyrobený z bambusu a ten má někdy světlejší a někdy tmavší texturu. Je to přírodní produkt, není to plast, který je stále stejný. Proto se vám může zdát odstín jiný než na obrázku. Produkt jsme vám zaslali správný, ale někdy výrobce dodá produkt se světlejším odstínem "dřeva". Každý produkt můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodů. Pokud byste produkt nepoužila, tak je možné se po domluvě dohodnout i na delším času pro vrácení. Odstín bambusové rukojeti nemá vliv na funkčnost hřebenu, ale chápu, že se vám nemusí hodit. Pokud je možné ještě vrácení, zavolejte mi a určitě se domluvíme. Bohužel nevím, jak jste mě kontaktovala. S pozdravem Edita z mystic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Žádná omluva za pozdní dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce na objednávku!
    • Žádná reakce na dotazy

    Otřesná komunikace. Lépe řečeno žádná.

    Reakce obchodu Mystic.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nespokojená se zásilkou. Bohužel jste si objednala zboží, které má výpadek ve výrobě. Výrobce musí změnit složení, aby odpovídalo aktuální legislativě EU. Jakmile se výroba obnoví, tak vám zboží zašleme. Snažila jsem se vám dovolat, ale bohužel jste telefon nebrala a na sms nereagovala. Děkuji za pochopení. S pozdravem Edita z mystic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsem zklamané- výběr dopravy DPD - dodavatel zvolil Zásilkovnu a čekám a čekám ....

    Reakce obchodu Mystic.cz

    Milá Aneto, Všechny balíčky odesíláme přes Zásilkovnu a ta to následně pošle přes DPD k vám - zákazníkovi. Tento systém máme ověřený a dobře nám již léta funguje. Balíček byste již měla mít po týdnu u sebe doma. S pozdravem Edita z mystic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Gel přišel s otevíráním přelepeným izolepou, jako by už někdo použil.

    Reakce obchodu Mystic.cz

    Milý zákazníku, takto přelepujeme všechna víčka, protože se může při přepravě stát, že by trochu krému vyteklo. Zatím jsme nenašli lepší způsob jak zamezit nechtěnému vytečení krému. S pozdravem Edita z mystic.cz

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Mystic.cz

    Milý zákazníku, mrzí nás, že na svůj balíček musíte čekat. Telefonicky jsme se domluvili na termínu dodání i s dárkem za čekání. Děkuji za pochopení a přeji hezký den. S pozdravem Edita z mystic.cz