Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno DPD na adresu. Odesláno Balikovnou, která zboží někam hodila bohužel.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu a zpětnou vazbu.

    Kolegyně Vám již psala v předchozím e-mailu, že balíček jsme odeslali 27. 12., kdy byla dostupná pouze doprava prostřednictvím České pošty. Tento způsob jsme zvolili s cílem doručit Vám balíček co nejrychleji. Bohužel nás velmi mrzí, že Vás kurýr České pošty nezastihl na adrese a balíček byl následně uložen na nejbližším odběrném místě.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

    Tým MycoMedica, YaoMedica a CareMedica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Věděla jsem, že to prodáváte jak veterinární, když jsem to ale našla napsané na balení, tak mě to odradilo.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Velmi si ceníme zpětné vazby našich zákazníků.

    Co se týká Coriolu, tak je to jediná houba, kterou EU díky vyhlášce o Potravinách nového typu nedovoluje uvádět na trh jako doplněk stravy. Katalog Potravin nového typu je evropský (trochu absurdní) seznam potravin, u kterých EU vyhodnotila, že se nedovážely do Evropy před rokem 1997. Z tohoto důvodu naleznete u nás Coriolus označený jako veterinární přípravek. Tuto informaci uvádíme přímo u Coriolu v našem e-shopu, aby byl zákazník s touto skutečností před nákup seznámen. Více informací o problematice Coriolu naleznete zde - www.nedejmesicoriolus.cz. Budete-li mít jakékoliv dotazy, klidně se ozvěte.

    Tým MycoMedica, YaoMedica a CareMedica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prvni objednávka kterou měla přivézt DPD tak vůbec nedorazila druhý pokus do výdejního boxu stále čekàm.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že došlo k takovémuto pochybení. Prověřila jsem Vaši objednávku a zítra by Vám měla být doručena. Věříme, že na nás nezanevřete a další obchod proběhne tak jak jsou u nás zákazníci zvyklí, rychle a kvalitně.

    Přejeme krásný a klidný den
    Tým MycoMedica, YaoMedica a CareMedica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, zda si nějak tato firma neprotiřečí. Od jejich poradců my byly doporučeny produkty, které by mohla užívat i kojící žena. Když jsem jej objednala, tak na něm bylo napsáno, že není pro kojící ženu vhodný. Nebo na jiném, že se používá jako veterinární přípravek. To se mi vůbec nelíbí.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,

    důvod, proč na etiketách uvádíme upozornění, že vitální houby nejsou vhodné pro kojící ženy, je ten, že jsme povinni dodržovat zákonem stanovené požadavky na označování doplňků stravy, které jsou leckdy trochu nesmyslné. Nicméně, podle naší mnohaleté praxe ale není problém vitální houby při kojení užívat, protože kojení (ani chuť mateřského mléka) nijak negativně neovlivňují.

    Co se týká Coriolu, tak je to jediná houba, kterou EU díky vyhlášce o Potravinách nového typu nedovoluje uvádět na trh jako doplněk stravy. Katalog Potravin nového typu je evropský (trochu absurdní) seznam potravin, u kterých EU vyhodnotila, že se nedovážely do Evropy před rokem 1997. Z tohoto důvodu naleznete u nás Coriolus označený jako veterinární přípravek. Tuto informaci uvádíme přímo u Coriolu v našem e-shopu, aby byl zákazník s touto skutečností před nákup seznámen. Více informací o problematice Coriolu naleznete zde - www.nedejmesicoriolus.cz. Budete-li mít jakékoliv dotazy, klidně se ozvěte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodnes zboží nemám

    Dodnes zboží nemám, už jsem pořídil i jinde a když to tak dlouho trvá aniž by řekli proč, tak od nich přebírat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dopravce DPD není schopen mi doručit zásilku

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den, Pavle,

    stav vaší zásilky prověřujeme a zaurgujeme její doručení.

    Přejeme krásný a klidný den
    Tým MycoMedica, YaoMedica a CareMedica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zaplaceno, bohužel jsem nic nedostala.Žurková

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den, paní Žurková,

    velice nás mrzí vzniklá situace, kdy došlo k nedorozumění z důvodu neprovedené platby. Věříme, že při příštích nákupech již bude vše v pořádku.

    Přejeme krásný den
    Tým MycoMedica, YaoMedica a CareMedica

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký sortiment a příznivé ceny
    • spolupráce se špatnými dopravci, zboží ani po urgencích ze strany zákazníka a obchodu nebylo doručeno

    Zboží nakonec objednáno jinde, kde bylo opravdu doručeno. Pokud renomé kazí nespolehlivý přepravce, asi by stálo za to spolupracovat se spolehlivějšími firmami.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a sdílení zkušenosti. Velmi nás mrzí pochybení služeb dopravce. Věříme ale, že tato zpětná vazba nyní zaručí spokojené zákazníky.

    Přejeme příjemný den :)

    Tým MycoMedica a YaoMedica

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno před 10 dny a dodnes ještě nedorazilo, objednám jinde

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš komentář a sdílení zkušeností. Věříme, že se takto stalo jen nedopatřením v množství objednávek, které v tu vypjatou dobu bylo nutno vyřídit. Děkujeme za pochopení a mrzí nás, že obchod nedopadl tak, jaký je náš standart.

    Přejeme pohodový a klidný den :)

    Tým MycoMedica a YaoMedica

  • Nedoporučuje obchod

    Firmě GEIS jste předali objednávku 19.2. Dnes, 29.2. jsem stále nic nedostal, místo do Bruntálu poslali balík do Bravantic.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že došlo k takovémuto pochybení, ale věříme, že na nás nezanevřete a další obchod proběhne tak jak jsou u nás zákazníci zvyklí, rychle a kvalitně.

    Přejeme klidný den :-)

    Tým MycoMedica a YaoMedica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došlo k pochybeni při doručení zaplacené objednávky, kdy jsem neobdržela kód pro vydání zboží. Kvůli tomu jsem musela objednávku stornovat dne 14.12.2018, dnes je 8.1.2019 a peníze jsem ještě stále nedostala zpátky. Velmi nepříjemný zákaznický servis, proto opravdu nedoporučuji.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste byla s nákupem u nás nespokojena. Do dnešního dne si pořádně nedovedeme vysvětlit, proč jste od našeho smluvního přepravce Geis neobdržela SMS kód pro vyzvednutí zásliky na vybraném výdejním místě. Náš tým se obratem ujal řešení celé situace s tím, že bychom nechali na Geisu obnovit zaslání tohoto SMS kódu znovu na Vaše telefonní číslo, což zpravidla vždy možné je. Nicméně, vzhledem k předvánočnímu shonu operátorů Geisu a díky přetížení jejich systémů, nebylo technicky možné zaslat nový kód obratem, ale přislíbili Vám dodání nového kódu nejpozději v rámci toho stejného dne. Tento způsob řešení pro Vás nebyl přijatelný a rozhodla jste se objednávku stornovat. Storno jsme Vám obratem potvrdili a dohodli se na refundaci této objednávky, která u nás trochu vázla kvůli čerpání dovolené našeho ekonomického sektoru, za což se velice omlouváme a včera jsme Vám odeslali částku zpět na účet.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a pokusíme se zajistit, aby se tato situace už neopakovala :-)

    Váš tým MycoMedica

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po 10 dňoch sa mi nikto neozval a ani objednávka nedorazila.
    • Neviem ohodnotiť produkt ktorý ešte nedorazil.

    Objednávka zaplatená a tovar nikde ani po 10 dňoch.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš komentář. Tato situace nás velmi mrzí a omlouváme se za ni. Trochu nám zde selhal lidský faktor a přehlédli jsme, že je Vaše objednávka již uhrazena, což nás ale neomlouvá. Objednávku ještě dnes odešleme.

    Přejeme klidný den :-)

    Tým MycoMedica

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • U dvou souběžných zásilek (do Brna do obchodu na Pálavské náměstí) byly zaměněny ceny. Při řešení tohoto problému se mi "podařilo" si vymazat jednu SMS s PINem zásilky. Opakované získání PINu byl nebetyčný problém (řada mailů a telefonátů, pokaždé jsem se dozvěděl něco jiného) vlekoucí se z pátečního odpoledne až do pondělního večera. Nakonec jsem zásilky dostal tak, že jsem zaplatil opačné ceny (drahou zásilku jsem koupil lacino, lacinou draho). Vaše firma ano, ale přepravce jste nezvolili šťastně, proto nedoporučení.

    Reakce obchodu MycoMedica

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš komentář. Velice nás mrzí Vaše problémy s přepravcem. Bohužel se u každé přepravní společnosti najde někdo, kdo by tam být rozhodně neměl a poté dopadne objednávka takto. :( Ještě jednou se tedy moc omlouváme a doufáme, že na nás nezanevřete.

    Přejeme klidný den :-)

    Tým MycoMedica