Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod nefunguje!!!Zboží nedorazilo po zrušení objednávky nikdo nereaguje na telefon ani email. Peníze zpět asi nedostanu. Zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo, neberou telefony, neodpovídají na e-maily
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Nevrácení peněz
    • Prodavané zboží nemají skladem

    Zboží ze zaplacené objednávky neměli skladem. Ale nic neřešili. Po mé urgenci objednávku zrušili, ale ani po měsíci nemám peníze zpět. Opravdu ten eshop NE.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposlal zboží
    • Nekomunikuje
    • Nereaguje na email
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už přes týden je zboží zaplaceno. A ještě nepřišel žádný email ani zpráva o odeslání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doprava zdrama i u levných položek
    • zboží mám zaplacené přes týden a stále nedorazilo. obchod mi doposud napsal email, že behem několika dní zboží teprve předá k expedici. Kdyby mě na webových stránkách upozornili na skutečnost, že doba dodání bude tak dlouhá, pokud zboží vůbec dorazí, nikdy bych tam neobjednávala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Polozky lzive indikovany jako skladem, zavadejici terminy doruceni
    • Firma nereaguje na emaily
    • Casto nedostupny telefon a nekompetentni obsluha

    11.4. objednan matrac do kocarku, ktery byl indikovan skladem a vybral dopravu za 2-3dny. Prubezne poslany 2 emaily se zadosti o info ohledem stavu objednavky - bez reakce. Obdrzeny 2 sms s informaci, ze zasilka byla predana dopravci - nic se ovsem nestalo. Nakonec 15.4. se mi povedlo dovolat na telefon na webu, kde mi pani sdelila, ze 16.4. matrac MOZNA dorazi od dodavatele. Na to jsem mailem zaslaz storno objednavky a zadost o vraceni penez - bez jakekoli reakce. Penize zatim nemam. Pokud nedorazi v zakonne lhute, postoupim prislusnym organum. Nikoli kvuli penezum, ale z principu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikují, nedoručují objednané a zaplacené zboží, nevrací peníze za nedodané zboží!

    30.3. jsem objednala i zaplatila 8 kusů kojeneckých overalů, které byly dle mybo skladem. Po týdnu jsem urgovala doručení, po telefonu mi řekli, že nemají oblečení na skladě. V pátek 9.4. mi poslali sms, že balík předali dopravci. Nic nepřišlo. Po další urgenci mi další týden sdělili, že budou balík teprve posílat. V úterý 13.4., po 14ti dnech od objednání, dorazil balík, kde bylo v roztrhaném igelitovém sáčku pouze 5 overalů. Zbylé 3 overaly, již zaplacené, nedodali. Od 13.4. urguji dodání zbývajícího zboží nebo vrácení peněz (přes 500 Kč). Mybo nereaguje na emaily, nebere telefony nebo mají jen plnou hlasovou schránku. Považuji toto jednání za neprofesionální a podvodné! Žádám majitele a jednatele - David Požár, nar. 1.2.1989 - o okamžité vyřízení mé reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    RUŠÍM OBJEDNÁVKU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nedoporučuji, trvalo celou věčnost než zboží vůbec odeslali i když bylo skladem a předem ihned zaplaceno. Už nikdy..

    Nedoporučuji..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.3. objednáno a zaplaceno, pak obchod objednávku zrušil, dodnes čekám na peníze !!??

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na email s dotazem
    • Zaplacené zboží, které je skladem, nebylo ani 9 dní po objednání odesláno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zboží jen čekám na dodání a nic se neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před více než 10ti dny, penize odečteny ale zboží zatím nikde. Na mejl nikdo neodpovídá. Tak snad ještě dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musím říct, že objednávka byla vyřízena rychle. Bohužel mi však bylo zasláno jiné zboží než jsem objednala. Dovolat se na jejich infolinku je zázrak. Je tam záznamník. Když jsem se nakonec dovolala zvedla to nějaká slečna, která řekla neurčité "prosím", tudíž jsem si ani nebyla jista jestli jsem se dovolala správně. Po vysvětlení co se stalo se podívala do objednávky a prohlásila "však je to nějaké růžové" . Přístup příšerný. Dostala jsem mail přímo na vedení. Bylo mi řečeno, že do jednoho dne se mi někdo ozve. A ono co? NIC! Pan David P. nebyl schopen do dnešního dne mě kontaktovat. Už to bude měsíc a nic se neděje. Žádná omluva, telefonát nebo odpověď na mail. Objednávky vyřizují rychle, ale jakmile se naskytne problém, strčí hlavu do písku a ono se to nějak vyřeší, že !!!! Vím, že tady už si nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu Mybo

    Dobrý den,

    bohužel nepíšete pravdu. Kolegyně s Vámi dohodla změnu produktu na ten, který jste obdržela (z fialového na růžový). Taktéž si protiřečíte v tom, že jsme s Vámi nekomunikovali, když vy sama píšete, že jste se dovolala. Kolegyně Vám nabídka řešení výměnou nebo reklamací a na toto jste nereagovala. Nyní jste recenzi vložila takřka po měsíci, přičemž nikdo z našich pracovníků se od Vás nedozvěděl, jakým způsobem byste chtěla situaci řešit, abyste byla spokojená. Věc mohla být již dávno vyřešená, pakliže byste jí řešila s našimi zaměstnanci a srozumitelně sdělila v čem je problém. S pozdravem, MYBO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka nekompletní, komunikace s obchodem ze začátku dobrá,pak žádná.....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na obrázcích pěkně zboží za příznivé ceny, které je výhodou objednat z domova. Ve výsledku bohužel velké zklamání, zboží nedodano, komunikace žádná dost se mi ulevilo, že jsem neplatila předem. Rozhodně nedoporučuji nepůsobí to na mě důvěryhodnosti.

    Reakce obchodu Mybo

    Dobrý den, dovolujeme si upřesnit Vaši recenzi. Objednala jste na dobírku nábytek. Náš internetový obchod nábytek na dobírku neodesílá o čemž jsme Vás informovali emailem ihned po Vaší objednávce.