Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání přišel email že mám počkat na info o zaplacení ale už se neozvali

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí, ale nedodávají.

    Pokud chcete obdržez objednané zboží, objednejte jinde.

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    Vaše objednávka obsahuje titul,který vychází 8.3.V detailu zboží vždy avizujeme datum vydání. Byl jste upozorněn taktéž v rekapitulaci objednávky a následně v automatickém ověření.
    Na fakt, že Vaše objednávka nebude vyřízena dříve než 8.3. jste byl tedy upozorněn celkem třikrát.
    Čtěte prosím pozorně naše informace.
    Děkujeme.
    Za Music Records Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr
    • Přiobjednal jsem si ještě jedno DVD a čekal jsem déle na doručení. V autě, kam jsem si disky kupoval, jedno DVD (Nightwish End Of An Era) po rozbaleni ukazovalo hlášení “Chyba CD/DVD” a nefungovalo! Arch Enemy a ostatní kupovaná DVD s CD byla v pořádku a i ty co mám v autě perfektně pracují! V obchodě v Plzni na přehrávači se DVD spustilo a reklamace neuznána! 529;-Czk v p…..! Doma už DVD nepoužívám, takže se s deskou můžu akorát tak vyfotit! Prý jsou štěrbinové přehrávače (cca 50tis) v autě špatné. Prodejce si asi neuvědomuje, že nejdražší na disku jsou práva, takže budu asi muset u výrobce reklamovat sám! Takže u MusicRecords pomoc žádná!!!

    Jelikož jsem se pomoci nedočkal a ani odpovědi co s tím mám dál dělat (pokud nepočítám radu, že si mám doma zprovoznit DVD) a jelikož nejsem odborník, raději budu v budoucnu nakupovat jinde!

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    jak sám píšete, DVD šlo u nás na prodejně bez problémů přehrát.Je tedy zjevné, že reklamace byla bezpředmětná.
    Nicméně i v takových případech vycházíme zákazníkům vstříc a v rámci dobrých obchodních vztahů reklamace uznáváme.
    U Vás nastala bohužel další a závažnější věc, kdy došlo k mechanickému poškození disku manipulací při vkládání do štěrbinového přehrávače.
    Za takto poškozený disk již nelze požadovat vrácení platby nebo výměnu za jiný nosič.
    Děkujeme za pochopení a přejeme klidný den.
    Za Music Records s pozdravem Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neví kdy zásilku odešle. Měl to být dárek pod stromeček a objednán 14.12.
    Komunikace nic moc.
    Neví jak objednávku mají řešit.
    Vypadá to na podvod.
    Nedoporučuji

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    jsme moc rádi,že se nakonec podařilo objednávku kompletně vyřešit k Vašemu plnému spokojení.
    Děkujeme za trpělivost a věříme,že se na nás v budoucnu opět obrátíte.
    za Music Records Radoslav Hauer.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po dokončení nákupu přes internet mi bylo oznámeno, že s placením mám počkat na výzvu po zkompletování zakázky. Po třech dnech mi přišel mail, že nemám zaplaceno. Pomlčel jsem o tom, že nepřišla žádná výzva a hned jsem zaplatil. Následující den mi prodejce oznámil, že si mám vybrat jiný box zásilkovny, že vybrané místo má momentálně plno. Prodejci jsem sdělil, že chci zásilku poslat na vybrané místo zásilkovny a od té doby žádná zpráva. Dvě hvězdičky jsou za sortiment prodejce a za to, že jsem s obchodem zatím neměl žádné problémy.

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    platební údaje skutečně zasíláme až po zkompletování objednávky na což upozorňujeme v našich obchodních podmínkách.
    Vaši objednávku jsme přijali 8.12. večer v 19:46 a platební údaje Vám byly odeslány následující den ráno 9.12. v 09:29. Pokud Vám výzva k úhradě nedorazila,skončila ve složce "hromadné" nebo "spam".
    Protože nám ale záleží na spolehlivém doručení vánočních dárků,byl jste upozorněn na absenci platby již po třech dnech.V běžnám roce totiž urgujeme platby až po 14-ti dnech. Myslím,že o včasné odeslání Vaší zásilky jsme se postarali nanejvýš odpovědně - odeslána byla ihned po načtení platby na náš účet.
    Co se týká přeplněného odběrného místa zásilkovny - s tím už nemůžeme při nejlepší vůli nic dělat.Pokud odmítáte převzít balík v jiném místě,které je volné,nezbývá než trpělivě čekat až se ve Vaše pobočce udělá prostor.
    Přeji klidné a pohodové svátky.
    Za Music Records Radoslav Hauer
    Ps.Vidím, že zásilku jste převzal 18.12.,takže nakonec úspěšně a včas doručeno ;-)

  • Objednávku jsem zrušil, protože nabízeli nedostupné zboží
    a to bez jakéhokoliv výhledu.

    Jan Kupka.

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    předobjednal jste titul, u kterého je jasně a srozumitelně avizována neznámá doba dodání.A to označením: "Reedice - datum dovýroby ještě nebylo stanoveno"
    Na tento fakt,jste byl upozorněn celkem třikrát:
    1. v detailu titulu
    2. před uzavřením objednávky
    3. v automatickém ověření objednávky.

    Příště prosím takto označený titul neobjednávat,nejste-li ochoten čekat.
    Děkuji za pochopení.
    Za Music Records s pozdravem Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 3 objednávky / 3 zrušené objednávky
    • Pokud nejsem schopen zboží zajistit, vůbec nechápu proč jej nabizet

    Pocity jsou velice smíšené....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatně zabaleno.2 krabičky byly rozbité!!!

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    k balení zásilek přistupujeme velmi pečlivě. Zboží v našich zásilkách k Vám putuje tak bezpečně,jak to jen jde.
    Pokud během přepravy přesto dojde k poškození,máte samozřejmě nárok na náhradu škody.
    Napište nám.Postaráme se o výměnu rozbitých obalů nebo celých titulů.Jak si budete přát.
    Za Music Records Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost ani po 35 dnoch dodat tovar

    Reakce obchodu MusicRecords

    Pane Jozefe, zdravíme na Slovensko.
    Objednal jste titul, u kterého je jasně a srozumitelně avizována neznámá doba dodání.A to označením: "Reedice - datum dovýroby ještě nebylo stanoveno"
    Na tento fakt,jste byl upozorněn celkem třikrát:
    1.v detailu titulu
    2.před uzavřením objednávky
    3.v automatickém ověření objednávky.

    Vaší reakci tudíž nerozumím.
    ...o to víc,že jste měl možnost objednat stejné album v jiném vydání,které bylo k odeslání ihned.
    Příště prosím takto označený titul neobjednávat, nejste-li ochoten čekat.
    Děkuji za pochopení.
    Za Music Records s pozdravem Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Proč mi chodí dotaz na recenzi produktu, který jste mi zrušili?

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    dotazník rozesílá Heureka a to bez jakékoliv vazby na plnění objednávky. My bychom takový nesmysl pochopitelně neposílali.
    Za nedodání titulu se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    S přáním pěkného dne Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    dobrá komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dostala jsem informací o tom že zboží nemaji

    Sice jsem dostala informaci že zboží nemají a že mi jej dodají v průběhu června až července. Jenže teď byl začátek května, super že doručil e-shop dříve ale aby byl balík v Alza boxu pouze 2-3 dny? Člověk dle informací počítá s doručením v červnu a pak mu ve čtvrtek večer přijde informace že má zásilku v uschovně pouze dva dny? Když v tom týdnu byl svátek a každý si vzal dovolenou.?! Velké mínus. Avízo bylo v červnu a teď jsem i zásilku na kterou čekám již tři měsíce přišla ... Jen kvůli tomu že byla uložena pouze dva dny? Takže jsem objednala jinde.

    Reakce obchodu MusicRecords

    Zdravím paní Plocková,
    vzpomínáte si na náš rozhovor, v kterém jste po objasnění situace Vaší objednávky sama navrhla, že tuto negativní reakci smažete? ...a budete nás naopak všude chválit? :-)

    Přeji krásný den.

    Za Music Records Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá čekací doba!!!

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    za zpoždění ve vyřizování Vaší objednávky se velmi omlouváme.
    Věříme,že i přes zpoždění jste byla nakonec spokojena.
    Děkujeme za pochopení
    Za Music Records Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Co nemají skladem, neseženou, hlavně že maj obří katalog... Furt jen omlouváme se za prodlení, omlouváme se... jenže tyhle kecy nic nestojí, zato pro zákaznickou "slevu bohužel není prostor". Pro neschopný držgrešle holt ani není prostor k příznivému hodnocení.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Co mají skladem, maji, dodají
    • Dobírka bez navýšení platby, nemusíte si předplácet, na co pak týdny čekáte...
    • Sice reagují na dotazy, ale nic to neurychlí
    • Nosiče, když je tedy dodají, ve výborném stavu - aby taky ne, u nového zboží!
    • Co nemají skladem, u toho deklarují dodací lhůtu, kterou nedodrží, přitom jde o tituly běžně k mání jinde...
    • Rekapitulují objednávku, u které se nic nezměnilo, jen zbytečně maily navíc.
    • Sice reagují na dotazy, ale nic to neurychlí
    • Desítky, ba stovky titulů se značkou STOP! Nedostupný titul - tak proč je drží v katalogu?! Jen aby reagovaly vyhledávače na eshop?

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    jelikož je Vašich připomínek víc, reagujeme na ty kritické pro přehlednost v bodech 1.-4.
    1.Pokud některý vinyl nemáme skladem,z pravidla je to zapříčiněno čekáním na nový náklad,dolis nebo reedici.Bohužel čekací doba se v těchto případech nepočítá na dny nebo týdny nýbrž na měsíce.U takových titulů se snažíme uvádět přibližnou dobu dodání.Pokud ji nejsme schopni určit, uvádíme alespoň - "blíže neurčené datum dodání".
    2.Rekapitulace čekajících objednávek jsou rozesílány ve 14-ti denních intervalech.Drtivé většině zákazníků to vyhovuje,nicméně je přirozené,že co vyhovuje jednomu,není dobré pro druhého.Zkrátka nekze se zavděčit všem.
    Máte možnost požádat o zákaz rozesílání rekapitulací.
    3.Popravdě,nevím,zda jsem této Vaší kritice správně porozumněl.
    Myslím,že reagovat na zákaznické dotazy je elementární slušnost,přestože odpověď není uspokojivá.Pokud si přejete,abychom na Vaše dotazy v takovém případě neodpovídali,dejte vědět. Lze to snadno zařídit.
    4.Tituly jež zmiňujete nejsou obsahem naší nabídky.Není možné,je u nás dohledat.Ve všech případech se jedná o zrušené či nedostupné zboží,které nenabízíme a ani jej nelze na našich stránkách najít.
    Paměť Googlu je tak trochu bezedná a nedělá rozdíl mezi zrušeným a aktuálním titulem.
    Není však naší vinou,že si tyto "mrtvé" tituly pamatuje a navíc navádí zájemce na naše stránky.
    Pokud Vám to vadí,lze vyhledávat přes Seznam či Heureku.U těchto vyhledávačů,se s takovou systémovou chybou nesetkáte.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den.
    Za Music Records Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí se tituly, které nejsou a poté se řeší změny v objednávce.
    • Koupil jsem na MR hodně,ale zvažuji,že se začnu poohlížet jinde..
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nebylo nalezeno

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    občas se stane,že nám nějaký zákazník nevrátí titul na správné místo.Ja potom velmi obtížné jej dohledat. Většinou musíme zboží objednat znovu.
    Naštěstí dodací doba Vašeho titulu nebyla příliš dlouhá,takže objednávka nenabrala velké zpoždění.
    Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme.
    Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr
    • slibovaná doba dodání vůbec neodpovídá
    • skoro žádná komunikace

    zboží zatím nedorazilo,příště asi objednám jinde.Mám to jako dárek k narozeninám,bude hodně zklamaný,že to nedostane.

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    jsme rádi,že se nám dárek nakonec podařilo dodat včas.
    Za zpoždění se omlouváme a doufáme,že nadále zůstanete naším spokojeným zákazníkem.
    Za Music Records Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce bylo uvedeno, že zboží je skladem. Poté přišel mail, že zboží je na objednávku, kterou neví kdy budou schopni vyřídit. Další mail byl dotaz, jak jsem spokojen se "zakoupeným" zbožím. A nyní chtějí ohodnotit na "základě nákupu". Podle mne si z lidí dělají p...l. Takže v mém případě se jedná o "Dotazník NEspokojenosti"

    Reakce obchodu MusicRecords

    Dobrý den,
    při objednání titulu,jste si zřejmě dostatečně nepřečetl informaci v detailním popisu,kde zřetelně uvádíme zásadní věc o dostupnosti.
    Titul nejen že nebyl skladem,ale dokonce u něj uvádíme blíže neurčenou dodací dobu.

    Zmiňované dotazníky nerozesíláme my nýbrž vyhledávač Heureka,který Vás na naše stránky přivedl.
    Přestože s rozesíláním těchto dotazníků nemáme nic společného,omlouváme se. Ve Vašem případě nemá logiku se dotazovat na zakoupené zboží.
    Za Music Records Radoslav Hauer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poměrně rychle jsem dostával informace, že objednané tituly nejsou, takže jsem objednávku raději zrušil a koupil jinde.