Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Před 30ti.dny jsem reklamoval lifepo4 baterii která nesplňuje deklarované parametry. Jedná se o baterii eco watt 100ah která má kapacitu pouze 79ah. Místo 3 procentního samovolného úbytku kapacity po měsíci je tento úbytek 11 procent. Dnes přesně po 30ti.dnech mi přišla sms o vyřízení reklamace. Výměna za jinou. To jsem v prodejně odmítl jelikož jsem při reklamaci žádal o vrácení peněz. Takovéto parametry totiž vykazují všechny. O vrácení peněz by však musel rozhodnout sám velký šéf p. Mulač, který seděl v kanceláři a na žádost prodavače o vyjádření odmítl kancelář opustit s tím že se se mnou nebude o ničem bavit ať si vezmu jinou přinesu ji zpátky nebo ji tam rovnou nechám a sepíšou novou reklamaci ke které se po 30ti.dnech vyjádří zrovna tak. Dostanu jinou, kterou tam mohu znova nechat a opět si 30 dní počkat. Pak teprve podle vyjádření výrobce, který sídlí v Číně budu mít ze zákona nárok na vrácení peňez. Přišel jsem si v tom plzeňském obchodě jako blbec, který chce za své peníze koupit baterii, která má kapacitu jakou má mít jako by mi nestačilo, že funguje a moho ji donekonečna reklamovat. Na druhou stranu ale musím ocenit snahu prodavačů, kteří se tuto situaci snažili rozumně.vyřešit. Dostal jsem i tel. číslo do kanceláře velkého šéfa v které seděl ale telefon nezvedl. Je to strašné jednat s takovým podnikatelem. Také jsem dlouhá léta podnikal ale za takovéto jednání bych se styděl. Už tam nevlezu a nikoho tam nic koupit nepošlu.