Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které bylo označené skladem vůbec skladem nebylo a ani po omluvě a stornu objednávky nedošlo ke změně a zboží stále nabízí

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    Dobrý den,

    o technické chybě jste byla informována emailem a bylo vám nabídnuto, zda objednávku strnujeme nebo si vyberete jiné zboží.

    Objednávka byla stornována a zboží zůstalo viditelné v obchodě pro potřeby našeho IT, aby zjistil důvody proč se produkt zobrazoval i když byl zrušen.

    s pozdravem

    mujmazel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemám, kontakt žádný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dietní granule měly rozříznutý pytel. Reklamaci uznali na 50%, protože nemám krabici, v které to přišlo. Takže jsem si to mohla rozříznout sama! Ani těch 50% z ceny granulí zatím nepřišlo.

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že nemáte přepravní obal, aby bylo možno zjistit případné poškození dopravcem, který bez doložení obalu neuzná reklamaci.

    Od nás ze skladu nikdy nemůže odejít poškozené zboží. Na kontrolu je kladený velký důraz. (pokud dojde k poškození zboží při balení, je odstraněno a nahrazeno novým produktem)

    Z vaší fotografie, bylo patrné, že došlo z největší pravděpodobností k rozříznutí obalu na vaší straně při rozbalování objednávky.

    Pokud byste nevyhodila přepravní obal, mohlo se zjistit, zda nedošlo k poškození dopravcem, který při následném přebalení zboží poškodil.

    Tato vaše reklamace byla na kompletní zamítnutí.

    Přes všechny pochybnosti vám byla nabídnuta 50% sleva, jako dobrá vůle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem Psyllium v tobolkách 4 balení po 125 ks a přišla 4 balení po 100 ks. Tedy s součtu o 100 ks méně, což považuji za neseriózní jednání.

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu. Někdy se stane, že nám dodavatel změní balení a v tom množství produktů se může stát, že nám něco unikne.

    Stačilo se jen ozvat a situace by se vyřešila. Snažíme se se zákazníky komunikovat, když vznikne nějaký problém a aktivně jej řešit.

    děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouváme

    s pozdravem mujmazel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel došlo zcela jiné zboží než jsem si objednala, na obrázku používají "klamavou" reklamu. Oba sprchové gely měly na obrázku úchyty . Zboží došlo bez nich.

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    Dobrý den,

    nejedná se z naší strany o klamavou reklamu, jen dodavatel vyměnil balení, bez upozornění našeho obchodu.

    samozřejmě se omlouváme za chybu, ale z toho důvodu máte možnost vrátit zboží do 14ti dnů. Jak se můžete podívat níže na ostatní recenze není náš eshop žádný podvodný a za sebe mohu s klidem v duši říci, že se snažíme být pro zákaznický.

    s pozdravem
    Svoboda mujmazel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží Eucanuba Adult Large Breed 15+3 kg jsem objednala z toho důvodu, protože byla oproti jiným obchodům poměrně dobrá cena, za těch 18 kg 1133 Kč. Když už jsem očekávala, že zboží dojde, bylo mi oznámeno e-mailem, že není. Přitom bylo u zboží napsáno, že je skladem a já poslala peníze, jelikož mně vystavili fakturu. Neměla jsem tudíž ani granule, ani peníze.Ty mi později přišly na účet. Nevím, zda je toto jednání ojedinělé, třeba to byla výjimka potvrzující pravidlo, ale bohužel, stalo se.

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    Dobrý den,

    za vzniklou situaci se omlouváme.
    Máme skoro vše zboží skladem z více než 10.000 položek. Občas se může stát hlavně u akčního zboží, kde je poznámka do vyprodání zásob, že spadne poslední kus do objednávky před vámi. Systém načítá skladové zásoby v nějakém intervalu a tedy ve vašem případě ukazoval zboží skladem, ale již bylo v jiné objednávce (toto jsou výjimečné situace) Vše odesíláme ještě tentýž den objednávky, pokud je provedena do uzávěrky skladu.

    děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručeno Českou poštou

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    dobrý den,

    omlouváme se, chyba byla na straně České pošty.... nyní to bylo opraveno a zásilka bude doručena co nejdříve.

    děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehledný e-shop
    • Dlouhá dodací doba
    • Špatná kvalita výrobku

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    Dobrý den,

    omlouvám se, ale musím reagovat na vaší recenzi. Objednávku jste vytvořila v odpoledních hodinách 14.1.2021 následující den 15.1.2021 byla předána dopravci, což byl pátek a ihned v pondělí jste jí měla doručenou.

    osobně nevidím dlouhou dodací lhůtu. Vzhledem k tomu, že dopravce o víkendu nedoručuje.

    Takové to nepravdivé recenze nám zbytečně snižují hodnocení na Heurece.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo relativně rychle
    • E-mailem jsem si ověřovala množství a cenu a stejně mi přišla jiná objednávka. Už zde nakupovat nebudu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny
    • obchod "přehlédl" moji platbu a zboží sám neodeslal, nekomunikoval ani skrze mail s dotazem na stav objednávky, vše se vyřešilo až po telefonické urgenci
    • dodání 2 týdny
    • problém nastal i na smluvené výdejně NejBaby, kde zasílku pověřená osoba nemohla najít
    • část zboží nešlo dodat

    Reakce obchodu MUJMAZEL.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Vážíme si každé zpětné vazby i té negativní, protože to je podmět ke zlepšení na naší straně.

    Musím se však vyjádřit i za nás.

    K přehlédnutí platby z naší strany skutečně došlo a to v důsledku státního svátku, kdy systém nepřipsal automaticky platbu. Zboží se uvolňuje vždy ráno a v poledne v den, kdy je připsána platba na účet, což dokazuje i spokojenost ostatních zákazníků viz. recenze.

    - z naší strany byla uznána chyba a od nás jste obdržela dva dárky ZDARMA, jako omluvu.

    Na výdejním místě byla nově brigádnice, která zásilku nemohla najít, ale vše bylo obratem vyřešeno cca do 10minut a zásilka byla předána.

    přejeme příjemný den

    s pozdravem

    mujmazel.cz