Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednala jsem koberec u mujkoberec.cz v dubnu. Dodaci lhuta do mesice. Blizi se konec zari a stale koberec v nedohlednu. Zadna zprava. Jak mohu byt spokojena??

  • Zkušenost: Jedním slovem tragédie.
    Pro tento obchod "skladem, do 3 pracovních dnů odešleme" v překladu znamená: "Nevíme, zda-li jsme schopni zboží sehnat, nevíme kdo a kdy nám zboží vyrobí a tuto informaci nebudeme vědět ani za týden, či dva od objednání. Hlavně objednejte, zaplaťte a my Vám naslibujeme i modré z nebe.

  • Zkušenost s tímto obchodem nic moc.
    Nás objednaný koberec se ztratil kdesi na Slovensku u jiného zákazníka. Tedy celková doba čekání od objednání skoro dva měsíce. Komunikace s obchodem v pohodě. Snažili se situaci řešit, dostali jsme i 10% slevu. Dnes koberec přijel a při rozbalení je ze spod po celé šíři nějaké vyteklé zaschlé lepidlo, ačkoli se koberec nezdá být nikde lepený, tváří se že jsou konce zahnuté a obšité. Ale asi jen zdání. Čekám jak se obchod k celé situaci vyjádří.

  • Objednala jsem si koberec, s přimhouřením oka to dopadlo dobře. Druhý koberec měl být do 5 pracovních dnů, došel za 6 pracovních dnů...třetí koupený přímo na prodejně. Koberec Shaggy Rabitt lila byl na internetu za 1043,- kč, v prodejně prý poslední kus a za cenu vyšší, za cenu 1450,- kč- Prodavačka nemohla najít zboží v systému...Kde tedy vzala cenu???? U druhé koberce, běhounu nastal další problém, takže soucítím se všemi, kteří mají špatnou zkušenost s touto firmou. Jsou velice arogantní a přikládám mail jimi zaslaný....Napsala jsem, že jsem si neobjednala koberec červené barvy, ale hnědé. Byli u toho další 2 rodinní příslušníci a já byla opakovaně přesvědčována, že jsem toto zboží objednala. Napsala jsem, aby ze mě laskavě přestali dělat debila, protože toto zboží jsem neobjednala, naopak jsem říkala, že červený rozhodně ne a ze dvou hnědých vzorků, jsem objednala ten tmavší. Pokud prodavač udělal chybu a udělal objednávku na zboží, které jsem já nechtěla, je toto chování velice pofiderní. V každém případě, tato firma už nikdy v životě, to raději budu chodit po studeném lině :-)

    Vážená dámo,
    rád bych Vás upozornil na to, že jste již překročila všechny meze slušného chování.
    Nezávisle na tom, na čí straně se stala chyba, jsme byli připraveni vám koberec vyměnit za jiný. Nyní vás však chci pouze upozornit, že do doby, než se omluvíte za vaše urážky, a to zejména kolegyni Kristýně, s vámi nebude vedena žádná další diskuse.
    Vždy lze vše vyřešit v klidu a není třeba nikoho napadat a používat vulgarismy, jako to činíte vy. Uvědomte si, že komunikujete s člověkem, ne s automatem.

    Sbohem,
    Marek Černý
    Friendly Stores, s.r.o.
    Tel.: +420 277 000 178
    Mob.: +420 606 05 04 03,
    Web: www.mujkoberec.cz

  • Mujkoberec.cz
    Paříkova 354/5, 190 00 Praha 9-Vysočany

    Ale pak, problém za problémem.
    Nákup tří různých koberců proběhl bez problémů,paní Černá byla velmi ochotná, ale pak problém za problémem.
    Jeden koberec měl být až za 3 týdny a dva měli přivést za 5 dní.
    Chtěli jsme i pokládku a tak jsme si ji zpočítali na kalkulátoru na jejich stránkách.
    Od pana Krejzy uvedeného na webu mujkoberec "Expert na pokládky a milá lidská bytost" jsme však dostali kalkulaci daleko vyšší. Po dohadování se přišlo na to, že kalkulátor nazapočítává jejich "manipulační poplatek": "Za 1. místnost účtujeme poplatek 2000,- a za každou následující 1500,-". Takový poplatek žádná firma, kterou jsme oslovili ohledně pokládky, neúčtovala. POZOR - to je již pokus oklamat a okrást zákazníka.
    Pokládku jsem si sjednali jinde jen za 35% ceny, než kterou by účtoval pan Krejza, respektive mujkoberec.
    V den, kdy měli dovézt koberce /na druhý den jsme měli sjednanou pokládku/ zavolala paní Černá, že koberec, který měl být za 3 týdny již mají, ale že jiný koberec se již nedodává a zda bychom nechtěli stejný jako do jiné místnosti a ať se v rodině dohodneme a zavoláme. Měli jsme objednané pokladače a tak jsme se dohodli a obratem volali paní Černou. Ta však telefon nebrala ani 2. den. Na infolince mujkoberec nám sdělili, že věc musí řešit paní Černá a že ji upozorní, že jí budeme telefonovat. Po vyzvánění na paní Černou jsme dostali sms, že jede autem a nemůže telefonovat. Následující den jsme opakovaně volali do skladu a dověděli se, že paní Černá odjela do Chorvatska. Se skladem jsme dohodli změnu typu koberce a dovoz. Ten již proběhl dobře, akorát do jednoho koberce byly zabaleny ořezky tak, že byl po rozbalení jako zmuchlaný. Muj koberce = naprosté zklamání!

  • Ráda bych se podělila o neskutečnou zkušenost s tímto obchodem. Je krásným příkladem, že i v této neutěšené době, plné nespokojenosti, jsou takoví lidé, jako je pan Marek Černý se svým týmem. Co se stalo - koupila jsem si koberec, na obrázku krásný, po doručení nádherný. Pokoj se nám úplně rozzářil. A tak jsem po několika málo dnech objednala hned druhý, přesto, že to úplně v plánu nebylo. Koberec za 2-3 dny dorazil, ale měl jiný odstín. Byl hezký, ale o dost světlejší. Měl stejný název, ale výrobce byl jiný. A tak jsem nelenila a napsala do obchodu, zda by se s tím nedalo něco dělat. Co následovalo mě úplně dostalo. Celou záležitost si vzal na starosti pan Marek Černý, zjistil, že tento typ se už dodávat nebude, výrobce udělal novou kolekci. Volali jsme si a pan Marek byl neskutečný....milý, vstřícný, slíbil, že zkusí koberec sehnat. A SEHNAL!!! Nevím, jak se mu to podařilo, trvalo to měsíc a já jsem dnes doma rozbalila druhý, identický koberec. Marek mě stále informoval o tom, jak se celá situace vyvíjí, a já ani na chvilinku nezapochybovala, že to dokáže. Dnes přijel kurýr a přivezl mě výměnou nový koberec, ten světlejší odvezl. A TO VŠECHNO BEZ JEDINÉ KORUNY!!! VŠECHNO ZDARMA!!! Nikdy jsem se nesetkala s takovým přístupem a to nakupuji, asi jako většina lidí - je holt taková doba, téměř výhradně na internetu. Tento obchod si právem zaslouží být obchodem roku. A lidé v něm? Ti snad ani nejsou z této doby......Moc jim a hlavně panu Markovi děkuji. U nich by se ostatní měli učit, jak se obchod dělá. Kdyby byli všichni takoví....jak by bylo na světě hned krásněji. Děkuji vám...Aladinové. Rozhodně zůstanu věrnou zákaznicí a o svůj nádherný pocit z těchto lidiček se budu dělit naprosto všude. Eva Dlabačová