Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Váš obchod nebyl schopen vyřídit mou objednávku do Vánoc zatímco konkurenční obchod mi tuto položku doručil již na druhý den

    Reakce obchodu MTT Brno

    Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu. U objednaného modelu motorky jste byl dvakrát při postupování objednávkou upozorněn, že model motorky není skladem a jeho dostupnost je na dotaz. Ta Vám byla i telefonicky potvrzena, že jej nestihneme naskladnit a expedovat do Vánoc a jestli budete chtít počkat. Díky tomu si myslím, že problém nebyl z naší strany. I tak děkuji za objednávku a třeba někdy příště si u nás uděláte lepší zkušenost, kde když je zboží skladem, tak druhý den je u Vás. S pozdravem Ivo Štěpánek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zdlouhavá komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží došlo včas
    • Poslali mi ležák v neúplné krabici, špinavý a bez návodu

    Reakce obchodu MTT Brno

    Dobrý den, na jednu stranu nás těší, že se Vám zvedák jako takový líbí, ale určitě nesouhlasíme s tím, že se jedná o "ležák", který tu na Vás čekal. Zvedák patři do pěti nejprodávanějších produktů v našem eshopu a dokonce pro tento rok je již doprodaný skrz silnou poptávku a čekáme na doskladnění od výrobce. Jestli soudíte podle krabice, tak samotný zvedák je opravdu těžký a je zabalený v papírové krabici, která nemusí vydržet zacházení přepravcem. Jinak zvedák nemáme v našem skladě ani vybalený, aby se tu popřípadě mohl zašpinit, jak píšete.

    S pozdravem
    Ivo Štěpánek - MTT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu hodnotit, protože zboží, které bylo objednáno stále nedorazilo.

    • Objednané zboží které mi poslali bylo původně s aliexpresu akorát tam strhli cenovku(ještě k tomu blbě)a poslali dále s dvakrát větší cenou. NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu MTT Brno

    Dobrý den, opravdu nás mrzí Váš názor na produkt a e-shop, kde jste vše ohodnotil nejhorší známkou, včetně rychlosti dodání. Každopádně bych Vám poradil šátek BEZLATNĚ zaslat zpět a to díky naší poukázce, která byla přibalena u zboží. Od nás Vám pak bude vrácena cena šátku, plus cena přepravného. Jedna se o standartní postup při vrácení zboží zakoupeného v internetové obchodě.

    S pozdravem
    Ivo Štěpánek
    604 167 224, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedošlo

    nedošlo zboží

    Reakce obchodu MTT Brno

    Dobrý den, mrzí nás Vaše hodnocení, které má být spíše pro přepravce PPL, kterého jste si zvolil při vyplňování objednávky. Objednávku jste vytvořil 28.12.2019, když byla naše prodejna včetně e-shopu zavřena. Zboží Vám pak bylo odesláno hned první pracovní den, kdy byla prodejna znovu otevřena a to 6.1.2020. Otevírací doba prodejny a informace o provozu eshopu pak byla uvedena i u otevírací doby na našem eshopu. Také Vám byl o každém našem kroku poslán informační e-mail. První, že byla objednávka přijata a to 2019-12-28 13:06:54. Druhý, že objednávku zpracováváme 2019-12-30 08:57:07 a třetí, že byla objednávka odeslána včetně čísla zásilky pro sledování zásilky u PPL 2020-01-06 11:46:21. V případě, že Vám zásilku PPL nepředalo a nemáte třeba volný čas volat na PPL nebo se dívat přímo na stránkách PPL, kde zásilka zrovna je, můžete využít naší linky, kde Vám vše zjistíme a zásilku najdeme.

    S pozdravem
    Ivo Štěpánek
    604 167 224, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají přehled skladových zásob se současným stavem nabízeného zboží.

    Objednané zboží mi bohužel stornovali, nemohu kladně hodnotit...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobra komunikace s obchodem.
    • Mel jsem objednane dve stejne cepice ve dvou barevnych provedeni, bohuzel mi prisly ve dvou velikostech ... jedna ok, druha prilis mala ... pro me nepouzitelna ... :-(
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekvalitní výrobek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení přilby. Do dvou dnů jsem ji měl doma.
    • Lákají na dárky k nákupu ale slíbený bonus dosud neposlaly.

    U této firmy jsem před měsícem kupoval helmu LS2 kterou nabízely za stejnou cenu jako všude jinde, ale s tím rozdílem že jako dárek zdarma měl s helmou dorazit ledviňový pás a to se mi líbilo.
    Přilba dorazila v pořádku za dva dny, ale bez slíbeného ledviňáku. Po mém dotazu přes email jsem byl ujištěn že došlo k chybě ve skladu, že se omlouvají a pás posílají na mou adresu.
    Dnes je to skoro měsíc a po dvou telefonických urgencích stále nic nedorazilo.
    Tak to nakonec vypadá jako když se snaží nalákat na dárky když koupíte u nich a pak skutek utek.
    Tohle je vyloženě podvratné chování a v tomto obchodě již více nakupovat nebudu.

    • Stále čekám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14dni ubehlo od obednavky a zbozi stale neprislo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem si kšiltovku,na obrázku vypadala skvěle,ale asi to šíje někdo v Číně, protože nášivka na čepici letí asi 1,5 cm na jednu stranu.Bohužel jsem toho všiml až když jsem ji den nosil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu tvrdi, ze maji zbozi skladem, nacez napisou, ze dodaji za tyden az 14 dni
    • Objednavku jsem zrusila ve chvili, kdy me informovali o tom, ze zbozi nedodaji ihned, presto se mi jej snazili zaslat o 14 dni pozdeji

    :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • měl jsem za to, že ušetřím čas a nechám vydělat české firmě-bohužel spletl jsem se. škoda
    • do 14-ti dnů, DO 14-ti dnů!!! mi zboží objednané ze zahraničí vždy došlo, z Brna ale né. Nekomunikující firma a namyšlené chování vám v podnikání neprospěje

    Byla to zkouška jak se s vámi obchoduje a ostatním doporučím vyhnout se MTT Brno velikým obloukem.

    Reakce obchodu MTT Brno

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí Vaše hodnocení a to zvlášť když vím, že jsme neudělali žádnou chybu a objednávka s vyřízením a komunikací proběhla na 100 % správně. Vaše objednávka byla přijata naším internetovým obchodem 24.1.2017 ve 23:13 hodin. Bohužel v tento čas není v obchodě nikdo, kdo by Vám objednávku vyřídil, ale došel Vám automatický email, že jsme objednávku přijali. 25.1. v úterý jsme objednávku zpracovali a odeslali Vám email, že je objednávka zpracována a dostupnost u zboží je 14 dní. Pak Vám 6.2. došel třetí email, že jsme objednávku odeslali a jaké je sledovací číslo zásilky. Nechápu pak tedy namyšlené jednání, jak jste napsal v hodnocení a nekomunikaci obchodu. V případě, že jste třeba komunikoval s některým z naších zaměstnanců a ten se k Vám nechoval slušně, tak poprosím o tuto informaci do mého emailu, který jsem Vám uvedl níže.

    S pozdravem Ivo Štěpánek
    [email protected]


    Reakce zákazníka na naši odpověď jeho hodnocení:

    Dobrý den, nezdá se Vám moje negativní hodnocení, tak tady jsou důvody mé reakce na objednávku u Váší firmy. - po týdnu po objednání mi od vás došel e-mail s tím, že moje objednané zboží může dojít za tři dny, ale i za týden, ale i čtrnáct dní. Tak do prdele kdy? - druhý e-mail od vás byl ať ohodnotím jak jsem spokojený s nákupem u vaší firmy. Děláte si prdel? Do této doby mi od vás ještě žádné zboží NEBYLO DODÁNO !!!! a vy se pak divíte čemu? ještě se cítíte být neprávem dotčení? Pište svým zákazníkům pravdu a nedělejte z nich blázny ohledně doby dodání zboží a ptejte se na spokojenost až po dodání zboží. Jinak bude vaše chování pro všechny jen k ůsměvu. Jan K....

    Odpověď MTT Brno:

    Dobrý den,
    níže jsem Vám rozepsal dobu emailu od objednání i s naší zprávou - odezvou. Dostupnost je vždy napsána u zboží, aby už před objednáním zboží bylo co nejjasnější, za jak dlouho k Vám dorazí - ve Vašem případě bylo u zboží napsáno externí sklad - u Vás za 7-14 dnů. Když by jste na to najel myší, tak se Vám dokonce rozklikne popisek, co která dostupnost znamená přesně pro ujasnění. A právě i první email, který Vám od nás přišel je, že jsme objednávku přijali a jaká může být dostupnost podle toho, co bylo uvedeno u zboží. Na Vás je pak si spojit, že když je u zboží napsané externí sklad - u Vás za 7-14 dnů, tak se Vás týká tahle konkrétní dostupnost a tak to i bude. Tento první email je rozesílán automaticky robotem a je pro všechny objednávky stejný. V případě, když si to náhodou nespojíte, tak druhý email již odesílá náš zaměstnanec, který vždy konkrétní objednávku prověří, příjme a napíše vám druhý email, kde Vás informuje už konkrétně s dostupností přímo pro Vaší objednávku. Co se týká emailu o hodnocení, tak jste si mohl všimnou, že ten nepřišel od nás, ale od portálu Heureka, která zprostředkovává hodnocení obchodu a případné prodeje přes jejich srovnávač cen. Ta odesílá svůj email pro hodnocení automaticky po deseti dnech od objednání a to na všech internetových eshopech, kde je Heureka zapojena - dá se říct, že většina Českých eshopu. Tak to bude z naší strany asi vše a stále zůstávám u tvrzení, že z naší strany žádná chyba nebyla a objednávka byla vyřízená na 100 %, jak má být.

    Objednávka byla Vámi vytvořena přesně ve 23:13:00, 24.1.2017

    1. email Vám od nás došel ve 23:13:04, 24.1.2017
    - v emailu stojí, že jsme přijaly objednávku a jaká je dostupnost ve zkratce

    2. email Vám došel 10:26:43, 25.1.2017
    - Vážený zákazníku, vybral jste si zboží, které je dostupné z externího skladu. Vaše objednávka je nyní stahována z externího skladu. Dodací lhůta může být až 14 pracovních dnů. O stavu objednávky Vás budeme informovat. S pozdravem MTT Brno

    3. email Vám došel 16:41:06, 6.2.2017 - 13. dní od objednání
    - Dobrý den, děkujeme Vám za nákup v e-shopu MTT-Brno.cz! Objednávka ...... byla odeslána.. .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si přívěsek 46 "The Doctor", přívěsek stál na internetu 169,- , když přívěsek dorazil, zezadu na něm byla nalepena cenovka 99,- což mě poměrně zarazilo...

    • Pokud vam prijde pomerne drahy zapalovac ktery vypada uplne jinak nez na obrazku s logem ktere je vyfrezovane pres jiny obrazek coz je videt na prvni pohled a to nemluvim o sponach v baleni tak je tezke videt nejaka pozitiva
  • Zboží jsem si objednal, ale nebylo mi doručeno, takže nevím, zda se jedná o žertík ze strany e-shopu nebo dopravce.

    Reakce obchodu MTT Brno

    Dobrý den, zboží bylo odesláno 10.11.2016 Českou poštou, jak je zobrazeno i na sledování zásilky na internetových stránkách České pošty. Díky tomu vím s jistotou, že se z naší strany o žádný vtip nejedná a u nás proběhlo vyřízení objednávky na 100%. Při odeslání objednávky jsme Vám do emailu uvedli i číslo zásilky pro sledování doručování. Ještě dnes jsem to zkontroloval a zboží je na cestě k Vám a to díky České poště už 8 dní. V pondělí se spojím s Poštou a budu řešit, kde je Vaše zásilka. Hned, jak budu mít nějakou informaci, tak Vás zkontaktuji.

    S pozdravem
    Ivo Štěpánek - MTT Brno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nespolehlivost v terminu dodàni

    Komunikace vàzne.

    Reakce obchodu MTT Brno

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti, objednávané zboží se někdy zpozdí z důvodu doručování ze zahraničí, což ne vždy lze řešit. Za tímto tvrzením se nechceme schovávat, nýbrž přejímáme plnou zodpovědnost za toto pozdní dodání. Určitě se z Vašeho případu poučíme a příště budeme jednat více operativně.

    S pozdravem
    MTT Brno

  • nabízejí zboží které nemají

    Reakce obchodu MTT Brno

    Vážený zákazníku,

    zboží které jste si objednal bohužel již nebylo skladem, jednalo se o chybu v systému. Za komplikace se velice omlouváme, jako omluvu Vám poskytneme slevu na další nákup. Pro více informací piště na [email protected].

    S pozdravem
    MTT Brno