Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží nebylo doručeno dle objednávky. Chyběly některé části. Po následné komunikaci mi byly navrženy možnosti buď si ponechat neúplnou objednávku nebo zboží vrátit. Doplnění chybějících částí bylo zamítnuto.

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že popis produktu nezodpovedal reálne dodanému produktu od dodávateľa. Preverujeme dodatočne možnosti riešenia vzniknutej situácie a veríme, že nájdeme vyhovujúce riešenie. Budeme Vás opäť kontaktovať.

    Prajeme príjemný deň.

    MTBIKER tím

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zbozi prislo z vyrobni vadou . Bylo doporuceno ze si to mam opravit a kdyz to nepujde pak reklamovat.

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu reakciu. Kolega Vám po nahlásení vady poskytol informáciu ohľadom možného riešenia, aby ste nemuseli tovar posielať naspäť a následne čakať na ďaľší. Samozrejme, že v prípade, ak táto úprava pracky nepomôže/nepomohla, je možné nám tovar poslať naspäť a my Vám zašleme druhý kus.

    Pekný deň prajeme.

    MTBIKER team

  • Zboží skladem= není skladem

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš názor. Vzniknutá situácia nás mrzí, aj keď sa vždy snažíme mať tovar skladom, prípadne s dostupnosťou do pár dní a doručiť ho v deklarovaný čas. Niekedy sa žiaľ stane, že aj napriek našej snahe sa ho zákazníkom nepodarí doručiť, o čom sú informovaní.

    Ďakujeme za pochopenie.

    MTBiker team

  • Obchod inzeruje, že má zboží skladem, a přitom ho nemá ani skladem, ani u dodavatele!!

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    v prípade Vašej objednávky bolo deklarované, že tovar je dostupný do 3dní. Je to z dôvodu, že niektorý tovar je na sklade u dodávateľa a po jeho obdržaní je zasielaný priamo zákazníkom. Vo Vašom prípade, žiaľ dostupný už nebol avšak navrhli sme Vám iný model, resp. ten istý model v inej farbe.
    Procesy sa snažíme neustále zlepšovať a veríme, že do budúcnosti bude podobných prípadov minimum.

    Pekný deň prajem.
    MTBiker team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Fráze u zboží které není skladem "do 3 dnů" je fejk

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobry den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a za zpoždění při doobjednávání chybějící položky ve Vašem nákupu se velmi omlouváme. Na Vaši žádost jsme Vám nákup upravili - položku odstránili - a byl Vám obratem odeslán.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace při reklamaci, neodborně a narychlo opravené po 30 dnech

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobry den,

    děkujeme za vyjádření hodnocení a pro vyřešení předmětné reklamace produktu jsme postupovali podle našeho oficiálního protokolu a oprava se udála přímo u dodavatele. Samozřejmě, akceptovali jsme Vaše výhrady vůči opravě a obratem Vám v této situaci vystavili dobropis.
    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za čekání, které Vám způsobily.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měli co jsem potřeboval
    • Za týden nebylo schopno zboží dorazit
    • Zásilka navíc byla přesměrována
    • Tykání v obchodním vztahu považuji za maximálně nevhodné a nezdvořilé

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a Váš nákup jsme prověřili u dopravce. Aktuálně je v procesu přepravy a měl by Vám být doručen v nejbližší pracovní den - za zpoždění se velmi omlouváme, i když nevzniklo přímo na straně obchodu a balíček jsme fyzicky podali do přepravy 11.4. O této skutečnosti Vás naše zákaznické centrum kontaktuje rovněž mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo špinavé

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a v případě, pokud se vyskytl problém s používáním produktu, vždy nás, prosím, obratem kontaktujte na našem zákaznickém centru, abychom mohli předmětnou reklamaci řešit. Aktuálně jsme Vám již odeslali zprávu a na základě Vaší reakce navrhneme vhodné řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zmatky v objednávce

    Po potvrzení objednávky přišel email na nastavení hesla k registraci o kterou jsem nežádal, ani nestál. Heslo nenastaveno, ovšem bez hesla nemám přístup k detailu objednávky. Po nějakém čase eshop zasílá další email s platbou. Po mém dotazu mi eshop sdělil že jsem si objednávku upravil a přidal ještě jednou to samé zboží. Na moji námitku reagovali, že není možné aby objednávku upravil z firmy (já ovšem také neměl přístup k detailu objednávky). Takže mi byla upravena objednávka, bez mého vědomí a zaslání emailu s novým potvrzením objednávky. Podle mě je to velmi neseriózní jednání. Eshop rozhodně příště vynechám.

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobry den prajeme. Po potvrdeni a zaplateni objednavky nas system umoznuje editovat objednavku v zakaznickej sekcii (do ktorej ste po vytvoreni objednavky mali pristup). Podla nasich zaznamov ste do objednavky pridali este jeden kus objednaneho produktu. Tym padom Vam bolo zaslane aj druhe potvrdenie objednavky. Po Vasom emaile a uprave objednavky Vam bol zaslany jeden objednany kus, ktory bol doruceny v avizovanom datume. Mrzi nas Vasa nespokojnost, verime, ze budeme mat sancu ju v buducnosti napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Aj napriek tomu, ze som si objednal novy produkt, dosiel mi nedobre zabaleny a po rozbaleni som zistil ze je aj poskriabany. Takto novy produkt nevypada!!!

    Reakce obchodu MTBIKER shop

    Dobrý deň,
    podľa našich fotografií z expedície šla zásielka v originálnych obaloch a určite by sa nemalo jednať o použitý či rozbalený produkt. Reklamáciu od Vás neevidujeme ale v prípade ak si prajete tovar vymeniť, vieme to bez problémov realizovať na naše náklady. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.