• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena je nižší než v jiných obchodech

    Při objednání zboží byla zvolena možnost "platba na dobírku", ale obchod v dopise uvedl, že musím provést platbu předem. Neříká, kde mám platit.
    Velmi špatný zákaznický servis.

    Reakce obchodu MSClever.cz

    Mrzí nás, že se objednávka nepovedla dle Vaší spokojenosti. Avšak objednávka od Vás přišla s platbou "převodem", nikoliv na dobírku, proto jste dostal po obdržení emailu ještě zálohovou fakturu. Objednávku si může zákazník zkontrolovat v kopii objednávky, která mu přichází na email po té, co je objednávka v našem e-shopu odeslána a ve které také v úvodu objednávky najde podklady k platbě za zboží. Ze skladu zboží odchází obratem po připsání částky za zboží na náš bankovní účet a nebo na dobírku. Ale základ je zvolit správnou dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují přes telefon.
    • Tvrdí, že zboží mají skladem, přitom to není pravda.

    Do obchodu se nedalo dovolat. Reagovali až na mail a to hodně opožděně. Objednávku jsem raději stornoval.

    Reakce obchodu MSClever.cz

    Dobrý den Dušane, mrzí nás že jste nebyl spokojen s naším eshopem.
    Objednávku jste u nás provedl 12.1. v 9:12 ráno a již ve 12:26 jsme od Vás obdrželi email, že Vám celý den nebereme telefon.
    Bohužel telefonní číslo ve skladu je hodně vytížené a v emailu po potvrzení objednávky jsme Vás informovali "Vyčkejte prosím na další email, kde bude objednávka potvrzena a bude Vám zaslána zálohová faktura, kterou uhradíte." Pokud jste měl nějaký požadavek na změnu v objednávce šel též odeslat na email místo informace, že se nelze dovolat...

    Každopádně bychom Vás rádi ujistili, že všechna zařízení, která jsou na našem eshopu máme skladem a z české distribuce.

    Přejeme Vám hezký den!