Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Před týdnem jsem si na prodejně v Jihlavě kupoval telefon co jsem si vyhlídl na webu. Prodejci byli příjemní, nákup proběhl rychle a bez problémů, telefon (použitý, jakost: A) byl v naprosto perfektním stavu, prakticky jako nový a po týdnu používání se neprojevily žádné vady v baterce, foťácích či v čemkoliv jiném.
    S nákupem jsem tedy maximálně spokojen a rozhodně zkusím znovu když budeme v budoucnu já či mí přátelé/rodina potřebovat nové zařízení.

    • Dobrý den,

      velice si vážíme Vaší pochvaly a zpětné vazby. Na spokojenosti zákazníka nám velice záleží a jsem ráda, že jste toho důkazem.


      Krásný den. :)

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dobrý den, dnes jsem si u Vaší společnosti rezervoval mobilní telefon značky Galaxy Z Flip3 , číslo rezervace 3100629781 . Bohužel jsem velice zklamán z vašeho přístupu k zákazníkovi. I když jsem si telefon rezervoval v dopoledních hodinách, okolo jedenácté tak po příjezdu na pobočku v Ústí n/L v půl sedmé večer jsem byl nemile překvapen. Že jste nebyli schopni telefon mezitím nabít a předvést v zapnutém stavu budiž , počkal bych na dobití ,ale že uvádíte že telefon je zařazen v jakosti opotřebení ,,A" (předchozí majitel se perfektně staral o mobilní telefon), tak to sorry jako, telefon byl značně opotřebován, zejména u ovládacích tlačítek (ošoupaná barva) ,poškrábán na spoji,zadním těle přístroje a navíc byl polepen lepidlem. Můj vizuální dojem je že má své nejlepší za sebou. Zařadil bych předvedený přístroj minimálně do jakosti ,,B" a to jsem ho ještě neviděl v zapnutém stavu. Prosím nedělejte z lidí blbce a neokrádejte je o drahocenný čas. Uvádějte pravdivé informace jako seriózní prodejci . S pozdravem Sýkora Tomáš

    • Dobrý den, Tomáši,

      omlouváme se za nedorozumění, které vzniklo u Vaší objednávky. Vše jsem předala na vedoucí dané prodejny, aby byla zjednaná náprava. Stav uvedeného zařízení bude prověřen a případně přeřazen do jiné kategorie.
      Pokud budete mít zájem, máme skladem tohoto modelu zatím dostatek a můžeme na prodejnu přeposlat zařízení jiné.

      Neváhejte mne případně kontaktovat, ráda vše zařídím.

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Dobrý večer,
    ráda bych se vyjádřila k pobočce v našem městě Libereci.
    Řadu let sem chodím nejen já, ale i moji blízcí. Všichni prodejci jsou profesionálové a obzvláště paní Hanka. Mám k ní největší důvěru. Zkušenosti, komunikace, profík na svém místě. Více takových prodejců.

    Děkuji za prodejnu v Liberci :-)

    S pozdravem Housková Šárka

    • Dobrý den,

      velice si vážíme Vaší pochvaly a zpětné vazby. Na spokojenosti zákazníka nám velice záleží a jsem ráda, že jste toho důkazem.


      Krásný den. :)

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Dneska mi přišel obědnaný mobil.použitý kategorie A.Tel je ve skvělém stavu jako nový.Mám velkou radost ano je bez krabičky ale to nevadí.

    • Dobrý den,

      velice děkujeme za Vaši kladnou recenzi a budeme nesmírně rádi, pokud s námi budete spokojen/a i nadále.
      Těšíme se na další objednávku. :)

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

    • Byla jsem mile překvapená,bála jsem se v jakém stavu tel bude.Když jsem četla recenze.....ale je bez jediného škrábance a baterie jako nová.Mohu jen doporučit.Jana.

    • Dobrý den.

      Není nad vlastní zkušenost. :)

      Přeji hezký den,
      Magdaléna Ludvíková

  • Musím se podělit s negativním přístupem pobočky. Obsluha na prodejně svačila, zboží všude, chaos, velice špatné vystupování prodejců. Nebylo to moc příjemné. Na pozdrav nikdo neodpověděl, nikdo Vás neoslovil, v tichosti nějaké šeptání... Opravdu nic moc.
    Dne 26.1.2022 Jihlava.

    • Srdečně Vás zdravím Radku,

      velice mne mrzí Vaše nespokojenost s pracovníky pobočky. Zašlete mi prosím bližší popis, či jméno zaměstnance, aby mohlo dojít k ověření a případnému zjednání nápravy.

      Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila.

      S pozdravem a přáním hezkého dne,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Ahoj,
    S obchodem a ani s telefonem co jsem si koupil nemám žádný problém. Problém nastal až když jsem chtěl uplatnit pojištění na poškození . Sjednají Vám zde totiž pojištění které nepokrývá jejich servis . Čekal bych když si zde pořídím telefon za 30 000 a pojištění za dalších 6 000 , že budou schopni telefon opravit . Opak je pravdou !!! Proces který zabere půl hodiny když přijdete na placenou opravu se rázem protahuje na několikadenní anabázi. S telefonem není možné nikam zajít aby Vám ho opravili ale musíte čekat 2 dny na kurýra než si telefon vyzvedne aby ho následně odvezl někam, kam sami můžete dojít. Pokud si chcete k telefonu zaplatit pojištění jako já, tak TADY ROZHODNĚ NE !!! Už teď vím že minimálně týden budu bez telefonu

    • Dobrý den,

      rozumím vašemu rozhořčení, ale jedná se o postup, který nastavuje společnost INSIA.
      Vždy je zapotřebí nahlásit pojistnou událost e-mailem, či telefonicky a INSIA zašle kurýra. Pojišťovna se do 48hod vyjádří. Přístroj je následně opraven servisním střediskem a kurýrem zaslán nazpět k Vám. Pro Vás je vše bez starostí.


      S pozdravem a přáním hezkého dne,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Ahoj,
    Jelikož je tu nějak moc špatných zkušeností, chtěl bych se podělit o tu dobrou. Na MP jsem několikrát nakupoval a vše bylo vždy v pořádku. Naposledy jsem koupil použitý iPad s jakostí C. Měl jsem z toho trochu strach v jakem bude tablet stavu a mohu říct, že tablet je v perfektním stavu.
    Díky,
    Antonín

    • Dobrý den, Antoníne,

      děkujeme Vám za krásné hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojen a uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo i nadále. :)

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Zo začiatku som bol nadšený z obchodu a jeho ponúk, avšak po skúsenosti s vybavovaním reklamácií som zmenil názor.
    Toto je môj prvý negatívny komentár ktorý som kedy písal. Bohužial som si ho nemohol odpustiť a musím moje skúsenosti zdieľať s ostatnými.
    Po dvojmesačnom čakaní na Iphone 13 mini som ho konečne dostal. Avšak mi jeho veľkosť nevyhovovala a po odskúšaní ani nie 24h som sa ho rozhodol vrátiť v rámci 14 dňovej možnosti o odstupe od zmluvy. Mal som v pláne kúpiť väčšiu verziu. V obchode mi však bolo povedané, že telefón bol už otvorený a bohužial mi musia z vratenej sumy strhnúť 1000kč. Bol som zaskočený, kedže telefónu nič nebolo a bol s komplet vecami. U konkurencie sa mi podobná vec nikdy nestala, nikdy nebol s tým problém. Je to vobec legálne?
    Po tejto skúsenosti musím jedine odporúčiť každému, nech sa obchodu vyhne s čo najväčšiou obkľukou.
    Aj keby som rád v tomto obchode znovu nakúpil, kedže ich ponuka je skvelá, chovanie k zákaznikovi ma neskutočne sklamalo a práve preto budem musieť zvoliť inu alternatívu.

    Prosím, zapracujte na tejto stránke a nesnažte sa vytiahnuť zo zákaznika čo najviac peňazí. Určite rád potom utratí u Vás oveľa viac peňazí a s radosťou Vás odporučí ostatným.

    • Dobrý den, Michale,

      odstoupení od Kupní smlouvy je zajisté možné, jen je nezbytné, aby bylo zboží v bezvadném, nepoužitém stavu. Pokud bylo zařízení aktivováno a příslušenství rozbaleno, není již možné zboží nabízet v jakosti v jaké bylo pořízeno a je zapotřebí zařízení přeskladnit do nižší kategorie. Došlo tedy ke stržení manipulačního poplatku, na který jste byl včasně upozorněn.

      Pokud pro Vás tento postup byl nepřijatelný, dala se tato záležitost řešit s vedoucím prodejny. Jistě by Vám byl plně k dispozici a situaci komplexněji vysvětlil.

      Děkujeme za pochopení.

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Všichni se dělíte o špatné zkušenosti, datlujete tady, jako smyslu zbavení, div se vám LCD display nerozbije........když už je drtivá většina z vás tak chytrá ,ublížená, povedená, ošizená, atd..... mohl by mi někdo, byť jen jedna osoba z těch 100 00000 tady říct, proč v případě nesrovnalosti, neshod, protiprávního jednání, neochoty personálu a bůhví co ještě tady uvádíte říct, z jakého důvodu a jakým právem máte tu drzost poškozovat jméno této firmy ? Místo toho, že tu budete hodinu vymyslet tupé kecy, běžte raději s dětmi ven...s manželem na oběd... s kamarádkou na skleničku vína.... protože čas strávený s nema je mnohem lépe využity, než čas strávený vymýšlení textu, který podle vás je dost dobrý k tomu, aby poškodil jméno firmy a odlakal potencionální zákazníky.

    Můj názor je ten, že pokud už mám čas, chuť a odvahu psát někde nějaké negativní recenze, měl by ten příspěvek vypadat asi takhle : " Tento obchod nedoporučuji z důvodu: blanlablablablabla........ tato recenze je smerovana konkrétně na pobočku v: blablablabla...... -až se problem vyřeší, určitě bych doplnil recenzi o řešení případů a jak celá věc dopadla....

    Takhle tady čtu jen bláboly malých dětí na pískovišti, celá recenze je úplně k hovnu, protože nevím o jakou pobočku se jedná , ani zda-li byl problém vyřešen a jak.....

    Moje POZITIVNI hodnocení 5☆ z 5☆ - u této firmy nakupují už dlouho, konkrétně pobočka v Ostravě. Nikdy jsem se nesetkal s neochotou, aroganci, nebo že by produkt použity A,B,C neodpovídal prodejcem danému popisu....reklamace během 15 min - vráceno 23 050,- za zařízení & dopravu ... verdikt: pobočku v Ostravě doporučuji všem, ostatní pobočky jsem osobně nenavstivil.


    Moje NEGATIVNI hodnocení 0☆ 5☆ :
    Jedna se o pobočku v Praze 5 ... již po několikáté věc zakoupenou u této pobočky buďto reklamuji nebo musím odstoupit od kupní smlouvy. Dnes mi PPL přivezlo zařízení za 20 500,- použité B. Po rozbalení jsem měl pocit, že je to snad použité F ... všiml jsem si praskleho displeje (nový displej stojí 18 000) , tak jsem prez chat psal operátorovi, jestli by koupil Moje zařízení blablabla a ze je tam nepatrná prasklina v rohu, cena že je asi 20000 ale displej stojí 18 000.....odpověď byla : ne ...vše jsem měl samozřejmě patřičně natočené, operátorovi jsem vysvětlil o co jde a pak už jsem neměl čas, ani energii cokoliv řešit....zase zařízení z Prahy 5....nikdy už z této pobočky nic nekoupím, ostatní pobočky vždy rád navštívím.....

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš názor. Vše již společně řešíme e-mailovou formou a věřím, že bude vše kladně dořešeno.

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Tak koukám, že nejsem sama, kdo má velice špatnou zkušenost: zakoupené hodinky Michael Kors fungovali asi den, pak se odpojili a leží v krabičce, protože firma přestala značku MK mít v nabídce a tudíž reklamace ani zpětný výkup není možný :-(

    • Dobrý den, Lenko,

      kontaktujte mne prosím s detaily o objednávce, na e-mail. Ráda vše prověřím a následně Vás budu kontaktovat s návrhem jak postupovat.

      Děkuji a přeji hezký den,



      Magdaléna Ludvíková

      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Chci se podělit o zkušenostech s tímto "obchodem". Objednal jsem si zboží a použil slevový kupón. Výsledná cena byla velmi zajímavá (objednávka 3100545850). Platil jsem kartou online. Bohužel platba neproběhla. Nevšimnul jsem si. Po dvou dnech v neděli dopoledne přišel mail, že jsem nezaplatil a objednávka byla automaticky zrušena. Každý jiný profesionální obchod napíše a na danou skutečnost upozorní. Tady tito "profesionálové" rovnou ruší objednávky. Dvakrát jsem se pokoušel s obchodem spojit pomocí e-mailu, ale nikdy nepřišla odpověď. Nakonec se mi podařilo vytvořit novou objednávku se slevových kupónem. Nebýt tak výrazné slevy nikdy bych zde nenakoupil. Poprvé a naposledy. Jen se modlím, ať zboží řádně funguje a nebudu muset tyto profesionály znovu obtěžovat. Prosím nemusíte ani odpovídat a nabízet řešení. Já již mám být s Mobil pohotovost vyřešené.

    • Srdečně Vás zdravím,

      velice nás mrzí, že máte tuto negativní zkušenost.
      Prosím, neberte to tak, že by Vám snad někdo nechtěl reagovat na e-mail. Mailová komunikace přes svátky narostla skokově a není v našich silách vše odbavit v patřičném termínu. V urgentních případech je vždy lepší využít naši infolinku, kdy se Vám operátoři budou věnovat od 9-18 hod. Mohou u objednávky změnit platební metodu a vše prověřit. Jde tak učinit telefonicky, či využít Live Chat. Samotné objednávky řeší automat, pokud není uhrazena, je automaticky stornována.

      Budeme velice potěšeni, pokud nám i po této zkušenosti zachováte přízeň a s další objednávkou Vám budeme moci ukázat, že to umíme na jedničku. :)


      S přáním hezkého dne,

      Magdaléna Ludvíková
      [email protected]

  • Dobrý den, přestože byla elektronika v hodnotě 13 tis. (objednávka 3100536853) uvedena na webu jako nová, dorazila v několikrát rozbalené a přelepované originální poničené krabici, s otisky prstů na soundbaru... Velké zklamání! Vlastně si nejsem jistý, zda-li mám funkční kus (při zapnutém dolby vypadává Subwoofer).

    • Dobrý den, Zdeňku,

      kontaktujte mne prosím na e-mail [email protected].

      Na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží a proto bych tuto záležitost ráda prověřila a následně vše dořešila k Vaší spokojenosti.


      Děkuji a přeji hezký den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Dne 5.10.2021 jsem u MP zakoupila telefon Samsung Galaxy A41, 1.12.2021 mě poté kontaktovala Policie ČR s tím, že telefon je kradený a musím ho jet osobně odevzdat na služebnu na opačném konci Prahy, jedna cesta bude trvat téměř hodinu, což je s malými dětmi velký problém.
    Na internetu jsem našla článek, kde paní se stejným problémem chválí MP.CZ, že ji bylo při vrácení peněz sděleno, že MP komunikaci s policií mohla vyřešit za ní. Obrátila jsem se tedy na MP.CZ, ale bylo mi řečeno, že mi vrátí peníze až po doložení protokolu od policie a komunikaci s policií musím dořešit sama.
    Čili čas, energii a stres z jednání s policií ČR musím absolvovat sama, čas, benzín, ani energii mi nikdo nezaplatí. A to celé kvůli tomu, že MP.CZ prodává kradené telefony.
    Důrazně tuto společnost nedoporučuji.

    • Dobrý den, Evo,

      velice mne mrzí, že máte tuto negativní zkušenost.

      Všechna zařízení jsou při výkupu kontrolována a od původních majitelů požadujeme i doklad o nabytí. Tedy děláme vše pro to, abychom těmto nepříjemnostem předešli. Na všechna použitá zařízení poskytujeme i doživotní záruku na původ. Pokud tento problém nastane, vždy se k tomu stavíme čelem. Vynaložené náklady na cestu nás velice mrzí, ale rádi Vám jako omluvu nabídneme zdarma pouzdro, krycí sklo, či jiné příslušenství, které Vás potěší.
      Až se dostavíte s protokoly od PČR na prodejně, nabídneme Vám zařízení totožné, či ve stejné cenové kategorii, případně vrátíme celou částku zpět.
      Sleva na další nákup je samozřejmostí. :)

      Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace, ale nemusíte mít obavu, vše vyřešíme 100% k Vaší spokojenosti.

      Velice nás potěší, pokud nám i přes tyto okolnosti zachováte svou přízeň.

      Se srdečným pozdravem,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Odeslán telefon k odkupu v rámci akce Samsung bonus 1.500 Kč, vše funkční před odesláním, včetně nabíjení. Následně sděleno, že nabíjení je nefunční a navrhnuta cena odkupu 10 Kč! Tedy pravděpodobně úmyslně poškodili telefon, aby snížili cenu výkupu v rámci akce od Samsungu.

    • Dobrý den,

      vše již společně řešíme mailovou formou.

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Dnes zakoupen iPhone 7 Plus stqv A. Vse funkcni zda lo se. Na pumpe natankuju jdu zaplatit a nic. Vubec NFC nereagovalo. Karta smazana ,nahrana znova a nic. Vubec se neukazala,jako by nebyla. Obsluha byla tak hodna ze sem tam nechal auto zasel vedle do bankomatu se čtečkou a nic. Vubec. Jako by to NFC nemelo. Tak se vracim ze mi to nefunguje. Jelikoz sem mel natankovano zavolali na me policii. Ta ostuda. Nastesti se zena utrhla a prijela vse zaplatit. Takže moc dekuju za oatudu a zitra vam cely Apple jdu hodit na hlavu.

    • Dobrý den,

      je nám velice líto, že kus který jste obdržel byl vadný. Věřím, že výměna proběhne rychle a vše se dořeší na místě. Na spokojenosti zákazníků nám velice záleží a tak mne v případě nutnosti, prosím, neváhejte kontaktovat.

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Při reklamaci mi byl znehodnocen telefon výměnou základní desky a k původnímu problému s bluetooth přibylo neustále zasekávání telefonu, který je momentálně nefunkční a v podstatě na odpis. Po reklamaci tohoto problému mi nebyla uznaná reklamace a byl pouze uveden do továrního nastavení.
    Komunikovala jsem s paní z reklamací ale bylo mi nabídnuto řešení, abych telefon odnesla zpět na prodejnu, že jsou informovaní o tom, že mají telefon převzít i když už není v záruce. Samozřejmě s dovětkem, že pokud reklamace nebude uznaná (což je v podstatě předem jasné, že nebude) , tak budu muset zaplatit servis 600 Kč. ....

    Takže jsem nucena si pořídit nový telefon po zásahu servisáku z MP a s jistotou vím, že už nikdy z vašeho eshopu.

    • Dobrý den,

      celá záležitost nás velice mrzí, ale co se týče reklamace, byla Vám uznána pouze jedna ze 3, kdy došlo k výměně základní desky.

      Při této reklamaci jste si stěžovala na nestabilitu zařízení, ale při žádném z testů se závadu nepodařilo prokázat. Mrzí nás, že celou záležitost vnímáte takto negativně. Z naší strany byla veliká snaha o celkové dořešení. Proto Vám bylo i nabídnuto opětovné zaslání do autorizovaného servisu na posouzení i když bylo zařízení dávno po záruce.


      Doufáme, že i přes tyto menší komplikace a nedorozumění budete nadále využívat našich služeb.


      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

    • Dobrý den,
      máte pravdu, že opětovné zaslání do servisu mi bylo nabídnuto (tak píši i v prvním příspěvku), ale jelikož už jednou mi reklamace s tímto problémem nebyla uznaná, v podstatě nemělo smysl tam telefon dávat znovu, když bych při neuznání musela zaplatit poplatek za servis...
      A když přinesu telefon, který je zaseknutý, aby bylo vidět jak tento problém probíhá a obsluha na prodejně tento problém vidí a stejně je ve vyrozumění reklamace ,,problém se neobjevil" a telefon byl znovu uveden do továrního nastavení ve kterém jsem ho i přinesla (zaseknutý)... čekám že se s ním na servise udělá něco jiného, než že se uvede do továrního nastavení a vrátí se mi s neuznaným problémem.

      Hezký den

      Martina Kubálková

    • Dobrý den,

      jak Vám bylo vysvětleno, poplatek by byl účtován až tehdy, pokud by byla reklamace zamítnuta.
      Pokud je zařízení vráceno s přehraným SW, vždy je doporučováno vracet data do zařízení postupně, aby se dalo odvodit, která aplikace, či záloha způsobuje tuto neplechu.

      Neházela bych flintu do žita, věřím, že řešení existuje.


      Hezký den,
      Magdaléna Ludvíková

  • Poslal jsem na výkup nový mobilní telefon a nikdo se neozval. Vypadá to bledě.

    • Dobrý den, Jiří,

      omlouvám se, pokud z naší strany nebyla komunikace dostatečná.

      Kontaktujte mne, prosím, s registračním číslem na e-mail [email protected]. Ráda vše prověřím a obratem Vás budu informovat.

      Děkuji a přeji hezký den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost

  • Koupil jsem si Redmi Note 9 a je to vadný kus. Jsem zvědavý na reklamaci.. už nikdy vícekrát:)

    • Dobrý den,

      je nám velice líto, že kus který jste obdržel byl vadný. Věřím, že reklamace proběhne rychle a k Vaší spokojenosti. Na spokojenosti zákazníků nám velice záleží a tak mne v případě nutnosti neváhejte kontaktovat.

      Přeji Vám pěkný den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost
      [email protected]

  • Neskutočne drzá banda odporných arogantných českých hajzlov.Ziadna úcta k zákazníkovi, k ženám.. Pokiaľ to nie je Ukrajinec čo sa vie chovať, tak táto smečka primitivov si hubu nezavrie,nič nevyrieši a zákazníka si vôbec neváži. Vedúci nerieši vôbec nič. Každý z nich si vymýšľa iné pravidlá.Tlupa neschopakov.na odstrel.

    • Dobrý den,

      mrzí nás Vaše nespokojenost s pracovníky pobočky. Zašlete mi prosím na e-mail [email protected] bližší informace, aby mohlo dojít k ověření a případnému zjednání nápravy. Požádám i o upřesnění pobočky.

      Předem děkuji a přeji hezký den,

      Magdaléna Ludvíková
      Mobil Pohotovost