Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Eshop odeosal po odeslani objednavky, že prověřídostuonost objednaneho zboži s da info. Nic se nestalo

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den, tato recenze nás velmi mrzí, protože na našem zákaznickém servise si zakládáme. Nicméně budeme velmi rádi, pokud nám přiblížíte, o jaký produkt se jednalo a celou situaci prošetříme. Věříme, že Vás náš sortiment a další služby zaujmout a budete u nás opět s radostí nakupovat. Děkujeme, tým MotoZem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán opasek 110, samozřejmě přišel 120, věci z tohoto obchodu se buď rychle zničí nebo je nějaké pako pošle špatně, budu reklamovat

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat a danou situaci probrat. Na opasku je štítek přímo od výrobce, proto nás velmi mrzí, pokud došlo k pochybení již ve výrobě. Každopádně celou situaci s Vámi dořešíme tak, abyste byl spokojený a měl zboží, které jste si skutečně objednal.

    Za tým MotoZem Silva
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které se nakonec ukáže jako nedostupné

    2x odkládán termín dodání zboží, při třetím odkladu jsem objednávku zrušil

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom se Vám ještě jednou omluvili za způsobené komplikace týkající se Vaší objednávky. Bohužel nejsme schopní na sto procent ovlivnit lhůty od našich dodavatelů, kdy se nám Vámi požadované zboží nepodařilo z tohoto důvodu včas zajistit a naskladnit. Celá situace nás nesmírně mrzí, ale o každém zdržení jsme Vás pravidelně a včas informovali. Věříme, že nám dáte ještě šanci, a při příštím nákupu vše proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Příjemná obsluha!!

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat, abychom s Vámi danou situaci probrali a vyslechli si Vás. V návaznosti na Vaše hodnocení Vám děkujeme za pochvalu našeho personálu.

    Je nám velice líto, že náš obchod nedoporučujete navzdory tomu, že jsme se Vám snažili po celou dobu vyjít vstříc. V prvotní objednávce jste měl vybranou přilbu, kterou jsme měli skladem a připravili jsme ji pro Vás k osobnímu vyzvednutí na prodejně. Poté jste se rozhodl pro výběr jiné přilby, kterou jsme momentálně neměli skladem, ale ihned jsme Vás informovali o termínu doručení, se kterým jste souhlasil. Snažili jsme se tedy v maximální míře o Vaši spokojenost a s datem naskladnění jste byl srozuměný.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží ikdyž bylo skladem mi dorazilo po 11 dnech!!

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Jsme velmi rádi, že se nám s Vámi podařilo telefonicky spojit, abychom s Vámi danou situaci detailně probrali. Ze společného rozhovoru vyplynulo, že jste byl skutečně informován o pozdějším datu doručení nejen z důvodu přeposlání zboží z jiné prodejny, ale i s ohledem na dva státní svátky, které v daném týdnu byly, a nebyly pokryté ze strany přepravce. Děkujeme za Váš čas, který jste věnoval našemu společnému telefonátu, a budeme rádi, když nám dáte ještě šanci přesvědčit Vás o našich kvalitách.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv inzerují něco co nemají na skladě mi přijde divné.Objednávku jsem nezrušil a že prý do 30ti dnů bude zboží doručeno stále se tak nestalo.

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Rádi bychom však zdvořile konstatovali, že při Vašem výběru se na webu zobrazil přesný termín, kdy Vám bude zboží doručeno, tzn. i informace, že daný produkt nebyl v danou chvíli skladem, pouze ho vedeme v nabídce a čekáme na naskladnění od dodavatele. Omlouvám se tedy, že došlo ke zdržení, ale našimi zaměstnanci jste byl informován a zboží Vám bylo skutečně doručeno do 30 dnů, jak jsme avizovali telefonicky i e-mailem. Děkujeme za Váš názor a věříme, že se zakoupeným zbožím budete spokojený.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Mé zboží, objednané již začátkem března mělo být doručeno do 6.5.2022. 2 měsíce čekat je dlouho, ale co se dá dělat. Byl jsem personálem důrazně vyzván, abych je kontaktoval, pokud bych před doručením o zboží ztratil zájem (např. když koupím jinde), a to co nejdříve. 6.5. mi pouze přišel mail, že datum doručení se posouvá o více jak 3 měsíce. Pakliže se jedná o sezónní zboží (přilba na motorku), je opravdový nesmysl to takto posouvat!!! Když jsem dostupnost zboží kontroloval i u dalších prodejců, ti ho již naskladněno mají. Takový přístup se mi velmi nelíbí!

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zároveň za odhalení chyby v našich procesech. Na základě Vašeho cenného podnětu jsme udělali změnu, aby k podobnými či stejným situacím již nedocházelo. Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat, danou situaci probrat a nabídnout Vám vhodnou omluvu. Doufáme, že našemu obchodu dáte ještě šanci, a budeme věřit, že Vás v rámci zákaznických služeb a vstřícnému přístupu k zákazníkům dokážeme přesvědčit o našich kvalitách.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Helma i plexy byla v době objednávky skladem, obchodem jsem byl informován, že objednávka bude odeslána příští týden, dnes mi bylo řečeno, že se dodací lhůta prodloužila. Helmy nejsou prý vyrobeny....

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Velice nás mrzí, že došlo k prodlení s vyřízením Vaší objednávky. V době Vašeho výběru byla u přilby informace o možném termínu doskladnění, tzn. přilbu jsme v danou chvíli neměli skladem ani k dispozici na žádné z našich prodejen. Poté jste byl naším kolegou informován o termínu naskladnění.

    Bohužel není v našich silách, abychom stoprocentně ovlivnili lhůty našeho dodavatele, který nám naneštěstí posunul termín dodání, o čemž jsme Vás zdvořile ihned informovali.

    Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat a danou situaci probrat. Samozřejmě se budeme snažit najít pro Vás nejvhodnější variantu či alternativu, jak vzniklou situaci vyřešit k Vaší naprosté spokojenosti.

    Za tým MotoZem Kryštof
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu hodnotit něco co zatím nedorazilo

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval našemu ohodnocení. Řešili jsme tuto záležitost přímo s Heurekou a je nám velice líto, že Vám dotazník spokojenosti dorazil ještě dříve než objednané zboží. Jsme rádi, že z naší strany probíhala komunikace s Vámi v maximální možné míře. Bohužel nejsme naplno schopní ovlivnit termín, kdy Vám byla vygenerována žádost o hodnocení, za což se Vám ještě jednou zprostředkovaně velmi omlouváme.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nedodrží termín který nabízí

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že v případě vyřízení Vaší objednávky došlo k nečekaným komplikacím ze strany dodavatele, který nám změnil datum dodání, jež nejsme schopní ovlivnit. Omlouvám se Vám, přesto si velmi ceníme Vaší trpělivosti a věříme, že zboží Vám bude sloužit k Vaší naprosté spokojenosti.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jakou, že uvádí skladem a nemají
    • Lež v obchodě se nevyplácí a v eshop ech už vůbec ne. Nemám skladem, proč to píšu, že mám. A dají mi vědět na můj dotaz 10 dnů po zaplacení? Sami od sebe nejsou schopni ani zavolat a napsat, že to nemají, ale peníze na účet připsat okamžitě to ano. Nejde o peníze, jde o to, že ze mne dělají blbce. Ať si ho dělají ze zaměstnanců, nebo majitele, ale ne klienta..

    Poprvé a naposled jsem koupil.. Vlastně nekoupil. Zboží skladem uvedené mi dorazí snad do 30 dnů.. To jako fakt? Běžte někam

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    je nám nesmírně líto, že došlo k pochybení ve věci vyřízení Vaší objednávky, respektive v informování o aktuálním stavu daného zboží. Velmi se Vám omlouváme za komplikace, které způsobily Vaše rozhořčení, došlo k systémovému pochybení z naší strany. Jsme velmi vděční, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat, abychom společně danou situaci probrali a omluvili se Vám.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení zboží posunuto o měsíc, nakonec po měsíci obchod zrušen ze strany obchodu

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši podnětnou připomínku a dovolte, abychom se Vám ještě jednou velmi omluvili za komplikace, které nastaly u Vaší objednávky. Je nám velice líto, že Vámi objednané zboží nebylo skladem a i přes veškeré naše snažení dodavatel nebyl schopen dodržet termín naskladnění. Věřte, že jsem se snažili udělat maximum pro Vaši spokojenost, bohužel došlo ke zdržení v rámci dopravy, které nejsme schopní ovlivnit.

    Přesto věříme, že nám dáte ještě šanci, abychom Vás přesvědčili o našich kvalitách, a s důvěrou se na nás v budoucnu obrátíte.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod super produkt po pár dnech ze zadu obuv od gumy prodřená. Nejspíš pro ztrátu daňového dokladu a placení v hotovosti bude problém i s reklamací

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš podnět a čas, který jste věnoval ohodnocení našeho obchodu. Věříme, že Vaši reklamaci se v rámci zákaznických služeb podaří vyřešit k oboustranné spokojenosti. Prosím, neváhejte se na nás obrátit, věříme, že uděláme maximum, co bude v našich silách, abychom Vaši záležitost úspěšně dořešili.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Operují se sklady svých dodavatelů, nemají nijak nasmlouváno, to znamená že dodavatel si může dělat co chce. Než jsem zrušil objednávku tak termín dodání změnili 4x

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jsme v rámci odběratelsko-dodavatelských vztahů nedokázali zajistit včasné naskladnění Vámi vybraného produktu a došlo tedy k neočekávanému dlouhému zdržení. Je nám velice líto, že k dané situaci došlo, a tímto se Vám ještě jednou dodatečně omlouváme.

    Přesto věříme, že nám dáte ještě šanci, abychom Vám přesvědčili, že pro spokojenost zákazníků se opravdu snažíme udělat, co je v našich silách.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velikosti bohuzel neodpovídají evropské normě , chce to vyzkouset predem, takze prodej pres internet nedoporučuji

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval ohodnocení našeho obchodu. Snažíme se o maximální spokojenost našich zákazníků, proto u nás samozřejmě máte v rámci poskytovaných služeb možnost výměny či vrácení zboží, pokud jste s produkty nespokojený. Budeme se snažit Vám vyjít maximálně vstříc.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřesné je asi to správné slovo. Po příchodu do prodejny jediná prodavačka za kasou odešla ze slovy "Jano pojď za kasu mě už to nebaví" nově příchozí si stoupla k počítači a něco na něm tvořila asi po minutě na mě vyhrkla jestli něco chci že se mám ozvat. Helmu jsem nakonec nekoupil byla mi malá i největší velikost za což obchod nemůže ale prodavačka mi nebyla schopná odpovědět na jediný dotaz který se helmy týkal. Naprosto nekompetentní personál.

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    nesmírně se Vám omlouváme za nevhodné chování, které nastalo na prodejně v Modřicích. Velice nás mrzí, že jste se setkal s takovým přístupem, ale rádi bychom Vás ubezpečili, že se jednalo o naprosto výjimečnou situaci, která se již nebude opakovat. V rámci Vašeho podnětu již byly podniknuté konkrétní kroky. Věříme, že nám dáte do budoucna ještě šanci, abychom Vás přesvědčili o našich skutečných kvalitách a nadstandardně fungujících zákaznických službách.

    Za tým MotoZem Martin
    www.motozem.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tragické znalosti produktů a jejich funkce ("ty chrániče na kolenou sedět nemusí, povytáhnete si kalhoty až si na motorku sednete" a další perly)

    Sorry, ale sem už nikdy. Na důvěryhodnosti ani nepřidávají dárky typu rouška a plácačka na mouchy nebo doporučení balzámu na boty s broušenou kůží, na kterém je napsáno že není vhodný pro broušenou kůži.

    Reakce obchodu MotoZem

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš cenný podnět, který jsme samozřejmě ihned prověřili. Velice nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost s nákupem, ale jsme velmi rádi, že se s Vámi mohla telefonicky spojit vedoucí prodejny v Praze a společně jste celou záležitost detailně probrali. Děkujeme za Vaše poznatky, které zajisté povedou ke zlepšení a případnému předcházení podobným situacím.

    Za tým MotoZem Renáta
    www.motozem.cz