Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží nebylo skladem i když se na eshopu skladem zobrazovalo. Objednávku jsem zrušil.
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
jsme rádi za každou zpětnou vazbu, ze které se můžeme poučit. Nicméně v tomto případě je negativní hodnocení z našeho pohledu nefér. Ještě předtím, než jste objednávku uskutečnil byla u zboží informace, že Vám dorazí 15.8. Posléze jsme Vám napsali zprávu, že u Vás bude 12.8., tedy o 3 dny dříve než bylo uvedeno v košíku, načež jste objednávku stornoval.
Tým MotoZem -
Nedoporučuje obchod
- Žádné zboží na skladě
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Nicméně zboží, které je na webu uvedeno skladem opravdu máme. Ve výjimečných případech se může stát, že pokud konkrétní zboží nedohledáme, neprodleně o tom zákazníka informujeme, stejně jako ve Vašem případě.
Tým MotoZem -
Nedoporučuje obchod
2x jsem objednaval zbozi. V obou pripadech mi v den doruceni, ze zbozi bud neni nebo ze jej budou teprve nadkladnovat.
Reakce obchodu MotoZem
Za komplikaci spojenou s delším dohledáváním produktů se omlouváme a věříme, že při příštím nákupu bude průběh bezproblémový, stejně jako ve většině případů. Přejeme hezké léto :) Tým MotoZem
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Objednal jsem zde ne zcela low-end přilbu v ceně 9000 Kč, která dorazila s odřeným lakem hned na několika místech, zašpiněná a v lehce potrhané krabici od úplně jiné značky. Celá věc je o to nepříjemnější, že přilba byla kupovaná jako dárek. Vůbec bych neočekával, že si tento obchod dovolí prodávat svým zákazníkům zboží v takovém stavu a za plnou cenu.
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den, tato zkušenost nás mrzí. Budeme velmi rádi, pokud se s námi spojíte a celou věc dořešíme. Protože toto se samozřejmě nestává. Věříme, že společně věc vyřešíme a zachováte nám svou přízeň. Tým MotoZem.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi nebylo doručeno a přitom na webu je uvedeno jako skladem
Za mě nedoporučuji. Komunikace žádná, zboží nikde... Přitom na webu je uvedeno zboží jako skladem..... Ještě že jsem zboží neplatil dopředu.
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den, Vaše zkušenost nás mrzí. Budeme velmi rádi, pokud se s námi spojíte a celou věc dořešíme, pravděpodobně došlo ke zdržení zboží u výrobce. Děkujeme, tým MotoZem.
-
Nedoporučuje obchod
Eshop odeosal po odeslani objednavky, že prověřídostuonost objednaneho zboži s da info. Nic se nestalo
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den, tato recenze nás velmi mrzí, protože na našem zákaznickém servise si zakládáme. Nicméně budeme velmi rádi, pokud nám přiblížíte, o jaký produkt se jednalo a celou situaci prošetříme. Věříme, že Vás náš sortiment a další služby zaujmout a budete u nás opět s radostí nakupovat. Děkujeme, tým MotoZem
-
Nedoporučuje obchod
Objednán opasek 110, samozřejmě přišel 120, věci z tohoto obchodu se buď rychle zničí nebo je nějaké pako pošle špatně, budu reklamovat
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat a danou situaci probrat. Na opasku je štítek přímo od výrobce, proto nás velmi mrzí, pokud došlo k pochybení již ve výrobě. Každopádně celou situaci s Vámi dořešíme tak, abyste byl spokojený a měl zboží, které jste si skutečně objednal.
Za tým MotoZem Silva
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nabízejí zboží, které se nakonec ukáže jako nedostupné
2x odkládán termín dodání zboží, při třetím odkladu jsem objednávku zrušil
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom se Vám ještě jednou omluvili za způsobené komplikace týkající se Vaší objednávky. Bohužel nejsme schopní na sto procent ovlivnit lhůty od našich dodavatelů, kdy se nám Vámi požadované zboží nepodařilo z tohoto důvodu včas zajistit a naskladnit. Celá situace nás nesmírně mrzí, ale o každém zdržení jsme Vás pravidelně a včas informovali. Věříme, že nám dáte ještě šanci, a při příštím nákupu vše proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
Příjemná obsluha!!
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat, abychom s Vámi danou situaci probrali a vyslechli si Vás. V návaznosti na Vaše hodnocení Vám děkujeme za pochvalu našeho personálu.
Je nám velice líto, že náš obchod nedoporučujete navzdory tomu, že jsme se Vám snažili po celou dobu vyjít vstříc. V prvotní objednávce jste měl vybranou přilbu, kterou jsme měli skladem a připravili jsme ji pro Vás k osobnímu vyzvednutí na prodejně. Poté jste se rozhodl pro výběr jiné přilby, kterou jsme momentálně neměli skladem, ale ihned jsme Vás informovali o termínu doručení, se kterým jste souhlasil. Snažili jsme se tedy v maximální míře o Vaši spokojenost a s datem naskladnění jste byl srozuměný.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží ikdyž bylo skladem mi dorazilo po 11 dnech!!
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Jsme velmi rádi, že se nám s Vámi podařilo telefonicky spojit, abychom s Vámi danou situaci detailně probrali. Ze společného rozhovoru vyplynulo, že jste byl skutečně informován o pozdějším datu doručení nejen z důvodu přeposlání zboží z jiné prodejny, ale i s ohledem na dva státní svátky, které v daném týdnu byly, a nebyly pokryté ze strany přepravce. Děkujeme za Váš čas, který jste věnoval našemu společnému telefonátu, a budeme rádi, když nám dáte ještě šanci přesvědčit Vás o našich kvalitách.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
Ačkoliv inzerují něco co nemají na skladě mi přijde divné.Objednávku jsem nezrušil a že prý do 30ti dnů bude zboží doručeno stále se tak nestalo.
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Rádi bychom však zdvořile konstatovali, že při Vašem výběru se na webu zobrazil přesný termín, kdy Vám bude zboží doručeno, tzn. i informace, že daný produkt nebyl v danou chvíli skladem, pouze ho vedeme v nabídce a čekáme na naskladnění od dodavatele. Omlouvám se tedy, že došlo ke zdržení, ale našimi zaměstnanci jste byl informován a zboží Vám bylo skutečně doručeno do 30 dnů, jak jsme avizovali telefonicky i e-mailem. Děkujeme za Váš názor a věříme, že se zakoupeným zbožím budete spokojený.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
Mé zboží, objednané již začátkem března mělo být doručeno do 6.5.2022. 2 měsíce čekat je dlouho, ale co se dá dělat. Byl jsem personálem důrazně vyzván, abych je kontaktoval, pokud bych před doručením o zboží ztratil zájem (např. když koupím jinde), a to co nejdříve. 6.5. mi pouze přišel mail, že datum doručení se posouvá o více jak 3 měsíce. Pakliže se jedná o sezónní zboží (přilba na motorku), je opravdový nesmysl to takto posouvat!!! Když jsem dostupnost zboží kontroloval i u dalších prodejců, ti ho již naskladněno mají. Takový přístup se mi velmi nelíbí!
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zároveň za odhalení chyby v našich procesech. Na základě Vašeho cenného podnětu jsme udělali změnu, aby k podobnými či stejným situacím již nedocházelo. Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat, danou situaci probrat a nabídnout Vám vhodnou omluvu. Doufáme, že našemu obchodu dáte ještě šanci, a budeme věřit, že Vás v rámci zákaznických služeb a vstřícnému přístupu k zákazníkům dokážeme přesvědčit o našich kvalitách.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
Helma i plexy byla v době objednávky skladem, obchodem jsem byl informován, že objednávka bude odeslána příští týden, dnes mi bylo řečeno, že se dodací lhůta prodloužila. Helmy nejsou prý vyrobeny....
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Velice nás mrzí, že došlo k prodlení s vyřízením Vaší objednávky. V době Vašeho výběru byla u přilby informace o možném termínu doskladnění, tzn. přilbu jsme v danou chvíli neměli skladem ani k dispozici na žádné z našich prodejen. Poté jste byl naším kolegou informován o termínu naskladnění.
Bohužel není v našich silách, abychom stoprocentně ovlivnili lhůty našeho dodavatele, který nám naneštěstí posunul termín dodání, o čemž jsme Vás zdvořile ihned informovali.
Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat a danou situaci probrat. Samozřejmě se budeme snažit najít pro Vás nejvhodnější variantu či alternativu, jak vzniklou situaci vyřešit k Vaší naprosté spokojenosti.
Za tým MotoZem Kryštof
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit něco co zatím nedorazilo
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval našemu ohodnocení. Řešili jsme tuto záležitost přímo s Heurekou a je nám velice líto, že Vám dotazník spokojenosti dorazil ještě dříve než objednané zboží. Jsme rádi, že z naší strany probíhala komunikace s Vámi v maximální možné míře. Bohužel nejsme naplno schopní ovlivnit termín, kdy Vám byla vygenerována žádost o hodnocení, za což se Vám ještě jednou zprostředkovaně velmi omlouváme.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nedodrží termín který nabízí
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že v případě vyřízení Vaší objednávky došlo k nečekaným komplikacím ze strany dodavatele, který nám změnil datum dodání, jež nejsme schopní ovlivnit. Omlouvám se Vám, přesto si velmi ceníme Vaší trpělivosti a věříme, že zboží Vám bude sloužit k Vaší naprosté spokojenosti.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz -
Nedoporučuje obchod
- Jakou, že uvádí skladem a nemají
- Lež v obchodě se nevyplácí a v eshop ech už vůbec ne. Nemám skladem, proč to píšu, že mám. A dají mi vědět na můj dotaz 10 dnů po zaplacení? Sami od sebe nejsou schopni ani zavolat a napsat, že to nemají, ale peníze na účet připsat okamžitě to ano. Nejde o peníze, jde o to, že ze mne dělají blbce. Ať si ho dělají ze zaměstnanců, nebo majitele, ale ne klienta..
Poprvé a naposled jsem koupil.. Vlastně nekoupil. Zboží skladem uvedené mi dorazí snad do 30 dnů.. To jako fakt? Běžte někam
Reakce obchodu MotoZem
Dobrý den,
je nám nesmírně líto, že došlo k pochybení ve věci vyřízení Vaší objednávky, respektive v informování o aktuálním stavu daného zboží. Velmi se Vám omlouváme za komplikace, které způsobily Vaše rozhořčení, došlo k systémovému pochybení z naší strany. Jsme velmi vděční, že se nám s Vámi podařilo zkontaktovat, abychom společně danou situaci probrali a omluvili se Vám.
Za tým MotoZem Martin
www.motozem.cz