Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doporučuji zlepšit kontrolu před zabalením.
    Prasklé víčko - proto zboží nepoužitelné.
    Vylučuji,že závada vznikla při dopravě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem na e-shopu a čekal na příchod objednávky. Obchod bez jakéhokoliv vysvětlení po 4dnech poslal peníze zpátky na můj účet. Žádné vysvětlení, omluva, prostě nic.... První nákup na Moskito a také poslední....

    • Už víc než měsíc čekám na objednávku

    Reakce obchodu Moskito.cz

    Dobrý den,
    Že zboží není a musíme ho objednat jsem Vás informoval ihned po vaší objednávce.
    Souhlasil jste s pozdějším dodádáním a jsou věci jako covid a předvánoční vytíženost
    dodavatelů a přepravců, které neovlivním.
    S pozdravem Němeček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi úplně jiný nůž, který měl nižší hodnotu
    • neoriginální krabice

    V Moskito.cz zakoupen na dobírku nůž Multifunkční kleště Multitool Leatherman Charge AL. Balík došel a zaplatil jsem. Byl jsem v šoku, když jsem zjistil, že nůž který jsem obdržel je ochuzen o nůžky a další komponenty. Okamžitě jsem volal prodejci. Prodejce mi zdělil, že mi chtěl udělat radost a dal mi to do boxu a že tenhle nůž mu přišel z ameriky. Chápete to? Kdybych si kupoval krabici a k tomu dostal jako dárek nůž, tak možná OK. Horší vímluvu jsem v životě neslišel. Chci vás tímto varovat před koupí v tomto obchodu. Když si přece jen nedáte poradit, tak se ujistěte, že vám nechtějí dělat radost.

    Reakce obchodu Moskito.cz

    Ano odeslaný Multitool Leatherman Charge AL neměl nůžky nůžky i když měl stejné označení jako ten s nůžkami.
    Chyba se stala a po upozornění jsem navrhl výměnu i mimo pracovní dobu v sobotu dopoledne . Nakonec si pán vše rozmyslel a tak jsem mu vrátil peníze. Proto nechápu kde se bere v lidech taková zloba, že jim za to stojí se veřejně ztrapnit svojí češtinou...
    S pozdravem Němeček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Z mého pohledu neprofesionální jednání.

    Objednal jsem nůž Böker Plus cera neck a přišel během několika dnů.
    Nůž je keramický a bohužel ho asi někdo používal, protože na čepeli
    jsou tři zřetelné zoubky. U ocelového nože to není problém, jednoduše
    přebrousím. Bohužel u keramiky je to problém a v domácích podmínkách
    na diamantovém brousku nikdy nedosáhnu kvality nabroušení z výroby.
    Protože se nůž myslím už nevyrábí nebudu to řešit protože se mi líbí.
    Jelikož to byl zjevně vystavený kus- měl na pouzdře i nasazený kuličkový
    řetízek a stopy zaprášení, přijde mi jako neprofesionální nůž před odesláním neprohlédnout. Nebo spoléhat na to že kupující si ničeho
    nevšimne? Nevím. Nože sbírám asi 28 let a mám jich už zhruba 120 a většinu jsem i brousil ( buď po užívání nebo když se mi nelíbilo broušení z výroby) Tak se naučím brousit i keramiku :)

    Reakce obchodu Moskito.cz

    Nože které nabízíme k prodeji určitě nepoužíváme a v tomto případě vzhledem jeho velikosti ani není k čemu. Tak jak nám ho výrobce pošle tak ho máme. Každý kus se před odeslánm kontroluje zda je v pořádku. Pokud jste na noži cokoliv shledal jako nevyhovující, máte možnost kdykoliv zavolat nebo napsat a zjednáme nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levnější oproti konkurenci
    • Není jasná dostupnost zboží
    • Nekomunikuje
    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Moskito.cz

    -Pokud umíte číst, tak zboží na objednávku není skladem, ale lze si ho objednat s tím že dávám vědět až dorazí.
    -Kdyby jste bral telefon, tak by jste vše dozvěděl.
    -Když nechcete čekat, máte si objednat zboží které je skladem,na zboží na objednávku se čeká.V tomto případě to bylo 10dní.
    S pozdravem Němeček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13 dní po objednávce a zboží pořád nikde... :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nekomunikuje, o zrušení objednávky jsem se dozvěděl až po opakovaných dotazech na termín doručení
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kolik času potřebujete aby jste zboží, které máte uvedeno jako skladovou položku doručily? Po objednání uběhly již tři týdny a zboží nikde.

    Reakce obchodu Moskito.cz

    Dobrý den,
    Zboží bylo odesláno,tak jak jsme inormovali každého našeho zákazníka telefonicky i emailem ihned po našem návratu ze služební cesty.
    S pozdravem Němeček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení do tří týdnů ,uplynulo deset týdnů a kde nic tu nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno a objednávka potvrzena 10.1.2019.
    Do dnešního dne zboží nedorazilo, prodejce se neozval a také už
    proběhlo datum kdy měl dárek dostat oslavenec.
    Takže jsme dnes poslali písemně žádost o stornování objednávky.
    Celou záležitost bereme jako dostatečně poučnou do budoucnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 27.8.2018 jsem si objednal zboží do 4.9.2018 se mi ani neozvali. Tak jsem to zrušil. Nedoporučuji tento obchod.
  • S podivem, zda tento eshop vůbec funguje. Ze strany obchodu neprobíhá žádná komunikace. Zboží se také nikdo nenamáhal poslat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 12 dni od zadani objednavky - zadna zprava z e-shopu. Neseriozni, neduveryhodne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vubec nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neni zájem komunikace se zákazníkem.
    • Žádná není, totálně na to kašlou

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani 14 dní po objednávce žádná reakce z obchodu, termín dodání neznámý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadni komunikatse s zakaznikami
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nereagují, ani na email. Zboží jsem objednal 4.6. a 11.6. jsem psal email ,kdy bude odeslána. Dnes je 18.6. 2018 a žádná reakce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hrůza už 2* jsem psal o číslo účtu ať mohu objednávku zaplatit