• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vázne komunikace
    • Zboží nedorazilo ani po měsíci, stále čekáme

    Zboží objednané 30.11.2022 nedorazilo do Vánoc. Vlastně nedorazilo zatím vůbec. Měli jsme objednané 2 položky. Jedna byla skladem a u druhé mi bylo sděleno, že se doobjedná. Psala jsem, zda by ta jedna položka mohla být doručena a druhá, pokud nebude do Vánoc stornována. Žádná reakce ani odpověď, žádný balíček. Je to již měsíc a tři dny a stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka potvrzena, zaplacena. Po 6 dnech nic nedošlo, přestože mají na stránce zboží je skladem.

    Objednávka potvrzena, zaplacena. Po 6 dnech nic nedošlo, přestože mají na stránce zboží je skladem. Příště raději jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo(v nabídce bylo skladem ) už ho nechci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • měsíc nedoručena objednávka
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • zboží bylo presentováno krásné,než je skutečnost

    Objednaná růže z Jericha zezelena na okrajích a uvnitř je to hnědé roští. Mám ji již týden ve vodě a stále je velmi ošklivá. Jsem velmi zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce měli zboží které nebyli schopni dodat a po týdnu napsali, že ruší objednávku. U konkurence to mám za tři dny dodané.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobrá komunikace
    • inzerované zboží nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEKOREKTNI JEDNANI

    Reakce obchodu Mochus.cz

    Dobrý den, pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou nebo vám chybí nějaké informace týkající se dodání, kontaktujte nás prosím na [email protected] a vyřešíme to

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží došlo bez návodu a dokladu a když jsem se informoval jak postupovat pro vracení zboži nepřišla žadná odpověd, NEKOMUNIKUJOU takže NEDOPORUČUJI TADY NAKUPOVAT.

    Reakce obchodu Mochus.cz

    Dobrý den, pokud jsem nám napsal skutečně email, tak jste dostal obratem zprávu, jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží - bohužel žádnou takovouto zprávu nevidíme - můžete nám ovšem stále napsat na [email protected] a vyřešíme jakýkoliv problém s vaší objednávkou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo doručeno
    • Zboží magneziové křesadlo je nefunkční, jedná se o kus kovu v plastu

    Obchod mě zklamal svoji neseriózností a prodejem nefunkčního výrobku.

    Reakce obchodu Mochus.cz

    Dobrý den, pokud máte zájem o reklamaci nebo vrácení zboží, kontaktujte nás prosím na [email protected] a zjistíme, kde by mohl být problém

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 12 dnů před Vánocemi, zboží mi doručeno nebylo, i když jsem žádala o přednostní zaslání, proto jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Mochus.cz

    Dobrý den, omlouváme se, v předvánočním období bohužel narážíme na kapacitní problémy na straně dodavatelů i dopravců

  • Zklamal mě.

    Reakce obchodu Mochus.cz

    Dobrý den, pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou, kontaktujte nás prosím na [email protected] a vyřešíme to

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velká nespokojenost, nekomunikují, zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Mochus.cz

    Dobrý den, můžete nám prosím na email [email protected] zaslat číslo vaší objednávky, abych prověřili kde došlo k problému? V tuto chvíli nevidíme v systému žádnou objednávku, kde by došlo ke zpoždění

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neserioznost

    objednali jsme 1 ks produktu pro naši firmu s tím, že potřebujeme dodat ještě další kusy. ověřovali jsme u firmy Mochus dostupnost a nic nebylo problém,. ani po týdnu nám však ten 1 kus nedorazil / na stránkách je uvedeno skladem/ a pak následně byla objednávka z jejich strany zrušena bez udání důvodu. urgovala jsem několikrát emailem a bez odpovědi. nepřijde nám důvěryhodné ani seriozní, když není nikde uvedený telefonický kontakt a ani nefungují přes email. nakonec jsem objednali u jiné firmy a vše proběhlo hladce. všem doporučujeme se tomuto obchodu vyhnout

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přibližně týden po objednání a zaplacení objednaného zboží jsem zasílal e-mailem dotaz na stav objednávky. Bez odpovědi. Za pár dní byla objednávka ze strany e-shopu zrušena bez uvedení důvodů a bez informaci, jak bude vypořádána úhrada.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Všechno zboží mají skladem i když ani neví kdy ho budou mít. Ani neuvádějí telefonické spojení pro přímý dotaz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží, které dle údajů na stránkách bylo skladem. Po odeslání objednávky mi přišla informace, že dané zboží není na skladě. A i nadále se na stránkách objevovala informace, že zboží je skladem! Ani během 2 následujícíh měsíců a několika urgencích z mé strany zboží nedorazilo, a tak jsem objednávku zrušila. Obchod se ani neomluvil a ani nenabídl žádnou formu kompenzace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Co se mi nelibilo: Zbozi bylo na webu oznacene jako 'Skladem', coz pro me pred vanoci byla dulezita informace. Presto mi druhy den obchod napsal, ze zbozi na sklade neni (pry zrovna vyprodano, coz muze byt pravda a nemusi).
    Co se mi libilo: Komunikace ohledne nedostupneho zbozi byla rychla, přímá. Obchod se omluvil a penize okamzite zaslal zpet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržela jsem po objednávce info, ze se zboží naskladnuje. Na stránkách ale bylo, ze zboží je skladem. Je to uz 10 dni a žádnou novou informaci jsem nedostala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce bylo napsáno, že je zboží skladem, objednala jsme v půlce listopadu, aby došlo do vánoc. Ovšem obchod zrušil objednávku, že bude až po novém roce. Myslím si, že kupovat dárek rok předem je zbytečné.