Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka byla vyřízená rychle

    Já po pravdě nebyl spokojený s prodejnou v Olomouci. Prodejna pěkná ale prostě mne nesedli ten tým který tam dělá. V podstatě jim je jedno zda li tam přijde klient jednou nebo vůbec. Já tam byl 1x a už tam nepůjdu. Nakonec jsem si zvolil konkurenci , byť dražší prodejna, vzdálená 80 km od Olomouce ale jednání a ochota úplně jinde !!!

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi.
    Mrzí nás, že jste nebyl spokojený a moc se omlouváme.
    Bohužel, jste nenapsal co přesně vám vadilo a kolegové si neuvědomují, že by někoho s nezájmem odmítly nebo mu nechtěli pomoci s výběrem.

    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • objednávka doručena v pořádku a bez prodlení
    • cena (využil jsem akční nabídku)
    • vyskakovací nabídka s cookies má volbu "Odmítnout vše" skrytou za tlačítkem "Nastavení"
    • kolonka "Nepřeji si odebírat newslettery" není ve výchozím stavu zatržená
    • výběr by mohl být větší
    • popisy/parametry zboží jsou velmi strohé

    Možnosti filtrování zboží by mohly být lepší (např. duše podle typu ventilku, ráfky disc/nedisc, náboje přední/zadní), ale vzhledem k menšímu sortimentu to ještě jde zkousnout.
    Nákup samotný byl v pohodě, ale doporučovat budu jen obchody, které:
    1.) mi umožní odmítnout špehovací cookies jedním tlačítkem (nejlépe kdyby dialog nezobrazovaly vůbec a zůstaly u nezbytných cookies)
    2.) mi ve výchozím stavu nebudou vnucovat zasílání newsletterů

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi velice si toho vážíme.
    Na věcech, se kterými jste nebyl spokojený budeme pracovat a snažit se je zlepšit.

    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hrozné chování

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaši recenzi.
    Bohužel nejsme si vědomi naším bezohledným jednáním. Stejně jako vaši první objednávku tak i tu druhou objednávku jsme nachystali na prodejně ve stejný den. Pro objednávku jste si nepřišel a ani jste nám nedal vědět. Vaše první reakce byla až tato recenze.
    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • jednání bezohledné

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaši recenzi.
    Bohužel nejsme si vědomi naším bezohledným jednáním. Vaši objednávku jsme nachystali na prodejně ve stejný den, v jakém jste učinil vaši objednávku. Pro objednávku jste si nepřišel a ani jste nám nedal vědět. Vaše první reakce byla až tato recenze.
    S pozdravem Marcel

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
    • chybně zatříděné zboží na Heureka.cz

    Kvůli chybnému zatřídění zboží na Heureka.cz jsem omylem objednal špatnou kazetu a všiml si toho až ve chvíli, kdy byl balík na cestě. Okamžitě jsem se na obchod obrátil, abych se dohodl na dalším postupu a zároveň je upozornil na chybu. Do teď se mi nikdo neobtěžoval odpovědět.
    Jen díky možnosti vrácení přes Zásilkovnu, kterou obchod nabízí, nemusím zbytečně hradit další dopravu. Pokud se k problému postaví čelem, uznají svůj podíl na vzniklé situaci a třeba mě i potěší vrácením částky včetně dopravy, s radostí si u nich objednám správné zboží. Pokud ne, půjdu kazetu pořídit jinam a na Moolbike si příště dám veliký pozor, abych se zase nenechal nachytat.

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi.
    Předně se vám ještě jednou omlouvám, že jsme na váš e-mail neodpověděli včas, v tom množství se bohužel občas stane, že nějaká zpráva zůstane zapomenutá. V e-mailu jste ale napsal, že nebudete kazetu vyzvedávat, a tím pádem by se nám vrátila zpět na náš sklad a vy byste neměl žádnou práci s vracením tohoto zboží. Zároveň máme ale i telefonní číslo, na kterém jste se na nás mohl také obrátit, a váš problém bychom s vámi rádi vyřešili telefonicky, což se pak stalo až na základě této vaší recenze, kdy vám kolega volal, situaci s vámi dořešil a peníze vám byly vráceny.

    Co se týče chybného zatřídění zboží na Heurece, které zmiňujete i ve vašem e-mailu, tak už z odkazu, který jste v něm zaslal, je patrné, že jste hledal kazetu Shimano CS-M5100, ale už jste nehledal přesný počet zubů na kazetě. V tomto vyhledávači bylo uvedeno, že máme kazetu CS-M5100 skladem, tak jako ostatní prodejci. Po kliknutí na tlačítko Skladem • 1 varianta je však napsané, že se jedná o kazetu 11-42z, protože kazeta s tímto označením se dělá ve dvou variantách: 11-42z a 11-51z, a i přímo v prokliku do našeho e-shopu se zobrazí, že se skutečně jedná o variantu 11-42z. Ve stejné kategorii Kazety 11 s je pak dostupná i vámi požadovaná varianta 11-51z: https://www.moolbike.cz/kazety-11-s/kazeta-shimano-cs-m5100-11-51z-11s/.
    Když pak na našem e-shopu postupujete v nákupu dále, tak se v jednotlivých krocích Přidat do košíku a Košík vždy ukazuje přesná varianta zboží, kterou objednáváte, a je vidět celou dobu i v rekapitulaci objednávky v pravém horním rohu.
    To, že je na Heurece bohužel v textovém popisku zboží zmíněná špatná varianta počtu zubů, my nemůžeme ovlivnit, protože si Heuréka tyto údaje ke zboží stahuje sama.

    Rozhodně se tedy nikoho nesnažíme nachytat, jak jste napsal se vašem e-mailu i recenzi.

    Samozřejmě nás celá situace velmi mrzí, ale s ohledem na výše zmíněné si nemyslím, že si zasloužíme tak přísné ohodnocení z vaší strany.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při vyzvednutí špatný list u produktu. Čekací doba celkem dlouhá.

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi.
    Za delší doddací lhůtu se omlouvám. Jednalo se o poslední kousek co byl na jiné pobočce a trvalo nám déle ho dopravit na vámi zvolenou pobočku.
    Jestli špatným listem myslíte vaši objednávku. Tak se snažíme využít obě strany papíru a často si na druhou stranu papíru vytiskneme další objednávku, Tento papír slouží spíše pro personál aby věděl komu má objednávku vydat a mohl vám následně vystavit klasickou fakturu, která slouží jako doklad pro vás. Pokud se vás to nějak dotklo tak se moc omlouváme.

    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé jednání

    U zakoupené vidlice nebyl popis, že se jedná o "variantu" bez příbalu.
    To pak nemile překvapí, když je potřeba vyrazit ježka z původní vidlice..

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi.
    Jednalo se o doprodej staršího modelu a tento popisek jsme tam zapomněli dát.
    Velice se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V pátek bylo zavřeno o 2 hodiny dříve
    • Zpruzený prodavač

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi.
    Podle informací od kolegů měli standartně otevřeno do 18:00, takže nevím kde se mohla stát chyba, že jste je tam nenašel.
    Za kolegu se omlouvám určitě to nebylo schválně.

    S podzravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    V eschopu zboží bylo skladem, ale skutečnost byla jiná.

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaší recenzi. Moc se omlouváme za tento problém. Bohužel o trochu dříve si stejné zboží jako vy objednal jiný zákazník a my měli poslední kus skladem. Pracujeme na vylepšení našeho e-shopu aby se tyto věci do budoucna nestávali.Ještě jednou se moc omlouvám a přeji hezký den.

    S pozdravemMarcel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    s obchodem zkušenosti v pohodě, nespokojená jsem s výběrem velikosti, neboť tabulka velikostí absolutně nesouhlasí se skutečností.

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme vám za vaši recenzi.
    Bohužel se jedná o tradičního výrobce závodního oblečení a ten má ty velikosti trošku menší, než jsou standartní velikosti u nás. Vaše nedoporučení mi přijde nefér vůči nám, protože my nejsme výrobci tohoto oblečení, ale pouze prodejci a tabulka velikostí je dodávána výrobcem.

    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Claimed to be open week after Christmas, needed new pedals, no response to order until a week later.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zabaleno upozorněno na překontrolování zboží...
    po rozbalení a montáži - poškrábané boky ráfku, středové složení drhne, výplet drnčí asi z nějaké reklamace budu teprve řešit....

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi.
    Bohužel nechápu vaši reakci. Kolega na prodejně popisoval Váš nákup jako velmi příjemný a nechal Vás, aby jste si vše zkontroloval a vyzkoušel právě proto, aby jsme předešli těmto nepříjemnostem. Mohlo se samozřejmě stát, že při přepravě mohlo dojít k nějakému škrábanci, který jsme mohli vyřešit přímo na místě. Aktuálně neevidujeme žádný email od Vás a ani kolega na prodejně něříkal, že by jste ho kontaktoval. První Vaše reakce byla tato recenze, která nám nepřijde fér vůči nám, protože jste nám nedal ani šanci to napravit.

    Přeji hezký den
    Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E-shop nabízí zboží,které nemá a chce ho ohodnotit?

    E-shop nabízí zboží,které namá a hce ho ohodnotit?

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za problém s vašim zboží. Jednalo se o starší typ baterie DI2, a chtěli jsme ji raději vyzkoušet před odesláním, zda funguje a zjistili jsme, že není funční a o daném problému jsme vás ihned informovali. Za problém se velice omlouváme. Co se týče emailu o hodnocení tak se jedná o automatický email, který se odešle pokaždé i když nebyla objednávka realizována. Ještě jednou se velice omlouváme.

    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    na netu je zboží které nemáte

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi. Bohužel nerozumím vaší nespokojenosti. 29.11. 2021 jste si udělal objednávku a 2.12. 2021 vám byla doručena. Z vaší strany neevidujeme žádný email o špatně zaslaném zboží nebo o nějakém problému se zbožím, které jste od nás dostal. Vaše nespokojenost nás mrzí. Příště nás stačí kontaktovat a určitě se budeme snažit problém vyřešit.
    S pozdravem Marcel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Lžou o stavu produktu.

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    vůbec nerozumím vaší recenzi. Objednal jste si u nás jízdní kolo, na kterém jsme při expedici objevili mírnou výrobní vadu laku. Hned po objevení této vady jsme vás infomovali. Osobně jsem vám zasílal fotografie kola s tím, že vám za tuto kosmetickou vadu nabízím slevu 1000 Kč na jízdní kolo, případně vám můžu nechat zaslat úplně nový kus bez vady z jiné prodejny. Do telefonu jste mi oznámil, že vada vám nevadí a se slevou 1000 Kč vám kolo můžeme odeslat.
    Můžete mi tedy prosím upřesnit, v čem jsme vám lhali?
    S pozdravem, Alexandr.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • skladová zásoba zobrazená v obchodě se nemusí shodovat s realitou

    Kolo bylo v online obchodě skladem v množství 1 kus. Platba byla obchodem přijata. Až po mojí urgenci, po čtyřech dnech, obchod sdělil, že kolo reálně nemají - údajný důvod byl, že se jim správně nesynchronizuje skladový systém se skutečným stavem.
    Nicméně oceňuji jednání pracovníka pražské pobočky, které bylo slušné a profesionální a snažil se v dané situaci pomoci. Na vrácení platby čekám, ale věřím, že proběhne v pořádku.

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše špatná zkušenost. Opravdu není naším úmyslem klamat zákazníky o skladové zásobě, jelikož to i nám samotným přidává práci a starosti. Bohužel technika občas zlobí a může se stát, že napojení skladového systému s e-shopem nefunguje vždy na 100%. Stává se tak většinou kvůli výpadkům proudu na serveru.
    Každopádně jsme rádi, že jste byl spokojen s naším kolegou a peníze vám určitě přijdou jak jsme se domluvili.
    S pozdravem,
    Alex.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejprve zrušená objednávka, pak velmi špatná komunikace a prodlení s dodáním kola. Tvrdí, že kolo dojde kompletně seřízené, já si kvůli tomu i volal a poprosil o seřízení vzduchové vidlice, prý není problém - jediné co bylo seřízené, byla přehazovačka, na ostatní se vykašlali. Pak jsem zjistil, že kolo bylo dodáno s jinou řadící páčkou než uváděli na stránkách (ale alespoň mi byla nabídnuta sleva). V tu chvíli už jsem si myslel, že problémy končí, ale bohužel - po třetí jízdě jsem si všiml, že zadní kolo je kompletně vyosené k levé straně rámu - reklamoval jsem, že se dost možná jedná o křivý rám. Prý ne, stačí garantní prohlídka zdarma v Olomouci - půl dne jsem strávil cestováním, aby mi pak dali za pravdu - opravdu křivý rám. Kolo jsem tam nechal s tím, že mi pošlou přestavěné na novém rámu. Opět jsem všechny žádal, aby mi kolo poslali seřízené a člověk by čekal, že se tak opravdu stane po všech těch přešlapech z jejich strany....včera kolo došlo a musím uznat, že zadní kolo a rám jsou v pořádku. Tím to končí - přední brzda škrtala o kotouč a dvě hodiny jsem strávil centrováním. Na vzduchové vidlici byla uvolněná korunka a lanko od dálkového zamykání a co už vůbec nepochopím - na řídítkách pravá brzda s řadící páčkou úplně v jiné poloze než levá...servisní technici v Olomouci jsou jednoznačně experti na pravém místě, klobouk dolů. Protože posrat na kole i to, co předtím bylo v pořádku, to už je fakt umění. Kdyby nebyla situace na trhu tak tragická, tak jsem už dávno kolo vrátil zpět, ale takhle už nemám sílu hledat jinde. Zajedu si s kolem do servisu v Brně a Moolbiku se vyhnu obloukem, tady už fakt nic řešit nechci....

    EDIT: REAKCE NA KOMENTÁŘ PANA ALEXANDRA: Děkuji za vaši odpověď. chápu, že je vaší prací chránit pověst obchodu, ale ověřte si prosím svoje informace dřív, než je použijete jako argumenty. Konečná cena kola byla 25.000,- Kč, ne 24.000,- Kč. Původně jsem ho objednal z vašeho eshopu za 20.000,-Kč, objednávku jste zrušili s omluvou, že cena byla uvedena chybně a tím to skončilo - nenabídli jste jiné kolo, ani slevu - o tu jsem si následně musel sám napsat a bylo mi nabídnuta cena 27.000,- Kč. Objednal jsem tedy za tuto cenu a 25.3. jste měli peníze na účtu, posílal jsem jako okamžitou platbu. Potvrzení o přijetí platby nedošlo vůbec a tak jsem 30.3. volal, abych se ujistil. Váš kolega tvrdil, že prý kontrolujete účet jen jednou za den (hmm, měl na to 5 dní, ale ok byl tam ještě víkend) a že se musí zeptat v účtárně. Tam mu platbu potvrdili a 31.3. bylo kolo vyexpedováno. Po jeho sestavení jsem zjistil, že je na kole o řadu nižší řadící páčka - měla být SLX, přišlo DEORE. Následovala moje první reklamace, kde jsem navrhl nějaké možnosti, včetně slevy a bylo mi vyhověno (tímto zdravím pana Romana, který se celou dobu choval profesionálně) - konečná cena tedy 25.000,- Kč. Pak přišel problém s vyoseným zadním kolem, které jsem na svoje náklady přivezl do Olomouce na garanční prohlídku. Předtím mi bylo řečeno po telefonu, že bude potřeba jen vycentrovat a celá oprava i garanční prohlídka bude trvat cca hodinu - to měla být ta oprava na počkání. Technik si kolo neochotně převzal s tím, že mi zavolá až to bude hotové. Zavolal jen s tím, že je křivý rám a že mi buď vrátíte peníze nebo kolo přestavíte. Zvolil jsem druhou možnost, ale rozhodně ne na počkání - řekl jsem, ať kolo poté pošlete normálně dopravou(seřízené), protože další cestu do Olomouce už si platit nebudu...Kolo dorazilo o pár dní později ve stavu, jak jsem psal výše. Nic, co se nedá opravit, ale když už řešíte reklamace, tak je řešte pořádně. Prodáváte nejen kola, ale i svoje služby. A ty prostě v mém případě dost pokulhávaly a recenzi jsem napsal proto, abyste je zlepšili pro další takové možné případy. Jedna věc je omluvit se a druhá uznat svoje chyby a nehledat výmluvy. Omluvu každopádně přijímám a přeju pěkný den a spoustu spokojených zákazníků.

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    nevím podle čeho posuzujete špatnou komunikaci a dlouhou dobu expedice. Kolo jste objednal 24.3. s platbou převodem. Podotýkám, že kolo za 29 990,- jste od nás dostal za 24 000,- po odečtení dvou slev (za špatně uvedenou cenu na e-shopu a za špatně uvedenou řadící páčku). Po ověření příchozí platby jsme kolo po víkendu (tj. 30.4.) odesílali a druhý den bylo u vás. Celou dobu jste dostával informační e-maily ať už o přípravě, zabalení nebo expedici objednávky. To můžeme dokázat mimo jiné z historie objednávky v systému.

    Bohužel elektronickou komunikací se těžko posuzuje závada na kole, proto vám bylo řečeno, že dokud kolo neuvidíme osobně na garanční prohlídce, usuzujeme pouze, že je možná špatně vsazené kolo do zadní stavby. Když jste k nám dorazil, chtěl jste výměnu rámu provést na počkání, což vzhledem k rozdělané práci mechaniků nebylo možné. Proto jsme vám kolo zaslali na druhý den k vám. Mrzí mě, že vám kolo nedošlo v perfektním stavu. Kotouč se může po cestě lehce zkřivit, ale páčky by určitě měly být správně nastavené.

    Omlouvám se vám za špatnou zkušenost s objednaným kolem. Rozhodně není naším cílem zklamaný a naštvaný zákazník. V případě, že by kolo dále nespoňovalo vaše představy, jsme ochotni vám vrátit peníze.

    S pozdravem,
    Alexandr.

    DOPLNĚNÍ:

    Děkuji vám za upřesnění a omlouvám se ještě jednou za mylně uvedené informace. Chápu vás a pokusíme se co nejvíce poučit z těchto chyb. Přeji pěkný den i vám. Alexandr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Provedl jsem obkednávku posledního kusu kola na eshopu s osobním odběrsm v olomouci. Když se týden nic nedělo tak jsem jim zavolal a ptal se na stav objednávky tak mi bylo sděleno, že kolo v Praze stihli před nabalením prodat. Žádná omluva, žádná nabídka alternativního produktu....

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    nevím, jakým způsobem vám tato informace sdělena. Každopádně se vám dodatečně omlouvám. Kolo, které jste objednal měl opravdu kolega v Praze rezervované pro jiného zákazníka. Jelikož v této době poptávka převyšuje nabídku, stalo se, že kolo se opravdu prodalo zákazníkovi, který jej měl zamluvené na prodejně před vámi.
    S pozdravem,
    Alexandr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemohou dodat

    Reakce obchodu Moolbike

    Dobrý den,
    zboží které jste si vybral jsme nenabízeli, ale uváděli jsme u něj skladovou dostupnost - vyprodáno. Abych vám tento termín upřesnil, vyprodáno znamená, že produkt není skladem. O tom, že vámi objednaný produkt již není dostupný jsme vás informovali s otázkou, zda byste rád vybral alternativu. Vaší odpovědí byla až tato recenze, za kterou děkujeme.
    S pozdravem,
    Alex.