• Zboží dosud nedorazilo a ani nikdo nekomunikuje, je to na dnašní dobu velmi nesolidní jednání ze strany Vašeho E. shopu.

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    Snažíme se o co nejrychlejší odeslání. Může se stát, že zákazníka doručovatel nezastihne a balíček se tedy vrátí k nám. To však nějakou dobu trvá. Poud se tak stane, kontaktujeme zákazníka, zda chce balíček znovu zaslat. Způsob doručování bohužel neovlivníme. Pokud vám nebyl balíček doručen, kontaktujte nás a zjistíme, co se stalo s vaší zásilkou.
    Tým Eshop Monsta

    • Klamú nič nepošlú

    Nič si ne objednáte

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    veškeré zboží je odesíláno maximálně druhý den po objednání, pokud je produkt skladem. To, že zboží zákazník neobržel se dozvíme až když se nám balíček vrátí. Pokud Vás dopravce nekontaktoval a zboží se nám vrátí, je možné si ho nechat opět zaslat, nedostatky na straně dopravce bohužel nemůžeme posoudit a vyřešit.

    Tým eshop Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Osobní nákupy bez objednávky ze stránek vždy výborné - ochota a vstřícnost na prodejně.
    • Uváděné boty skladem nebyly ve skutečnosti stavem a to v žádné velikosti.... Nebyla to bohužel má první stejná zkušenost u této firmy. Dle vyjádření obchodu budou boty až za cca tři týdny.
    • A jak obchod uvádí, že se stavy synchronizují po půlnoci - i další dny byly boty uváděné stavem... Takže bohužel v tomto podvádí a nezobrazují správné informace. Provozovatel eshopu by se měl zamyslet a eshopem nekazit jméno výborné prodejny :-( .

    Osobní nákup bez objednávky na prodejně doporučuji, ale objednávky ze stránek bohužel nemůžu doporučit - 2 nákupy ze stránek v rozmezí 2 roků kdy zboží uváděno skladem a bohužel v obou případech skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatná komunikace
    • zboží,o kterém tvrdí, že je skladem, ve skutečnosti není
    • nepřehledný a pomalý e-shop

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není spoleh

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste s našemi službami nebyl spokojen. Avšak s každým zákazníkem komunikujeme, co nejvíce to jde a snažíme se splnit veškerá přání, která dokážeme. Ohledně každé objednávky je zákazník, co nepřesněji informován.
    Jelikož neuvádíte, co Vám přesně vadilo a o jakou objednávku se jednalo, nemáme možnost se blíže vyjádřit.

    Věříme, že s příštím nákupem budete spokojen.

    S přáním pěkného dne

    Tým Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí všechny naše poptávané díly
    • Dlouhý dodací termín

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    na našem e-shopu najdete u každého produktu jeho dostupnost. Stavy dostupnosti se aktualizují o půlnoci, takže dostupnost je aktuální. Může se ale stát, že produkt je během dne vyprodán = to se však neprojeví hned, ale až po půlnoční aktualizaci.

    Pokud si objednáte zboží, které nemáme skladem, vždy se jej snažíme zajistit v co nejkratším termínu. O předpokládaném naskladnění na centrále Monsty, zákazníky vždy informujeme - Tudíž je obeznámen s dodacím termínem. Pokud na chybějící produkt nechce zákazník čekat, má možnost se k objednávce vyjádřit a my ji dle přání upravíme.

    Pokud si objednáte zboží, které máme skladem (do 10 hod) objednávku odesíláme většinou ještě ten pracovní den.

    Děkujeme za pochopení

    Tým Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • K daným produktom treba dať lepšie foto

    Prehľadnejší portál cz Beno a mikes

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    na zlepšení e-shopu se neustále pracuje. Fotografie jsou postupně doplňovány, stejně tak i popisky k produktům. Tyto úpravy jsou časově náročné, avšak dějí se.

    Pokud nás zákazník osoloví s jakýmkoliv dotazem k produktu, snažíme se mu vyhovět. Pokud produkt máme skladem není problém jej vyfotit, proměřit atd. a tyto získané údaje poslat zákazníkovi třeba mailem.

    Děkujeme za pochopení

    Tým Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Nevím

    Zboží dorazilo poškozené. Dle mého názoru poškozené bylo zabalené v obchodě. Jelikož se nechci zabývat reklamací, opravil jsem si to sám. Špatně přivařené a zohýbané plechy nemohly být způsobené dopravou že?!

    Reakce obchodu Monsta

    Jelikož nás zákazník s reklamací nekontaktoval, nemohli jsme se jí zabývat.
    Jak postupovat při převzetí zásilky a při řešení reklamace máme uvedeno na našem e-shopu. Pokud na balíku jsou viditelné stopy poškození je potřeba uplatit reklamaci u dopravce. Pokud balík poškozen není, reklamaci řešíme my. Jestliže nás zákazník zkontaktuje, vždy mu sdělíme následný postup reklamace.

    Pakliže máte pocit, že zboží je špatně vyrobeno, vše dokážeme vyřešit. Je ale potřeba nás zkontaktovat.

    S přáním pěkného dne

    Tým Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží bylo nepoužitelné

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste měl s dodaným dílem problém. Každopádně pokud se na nás obrátíte s reklamací, vždy ji řešíme objektivně a s největší orientací na spokojenost zákazníka.

    Jelikož u této recenze není uvedeno, o jaký díl se jednalo a o jakého zákazníka, nemůžeme se k tomuto příspěvku vyjádřit přesněji.

    S přáním pěkného dne

    Tým Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zadne
    • Příliš dlouha doba na potvrzeni objednávky. Zboží dlouhodobe neni skladem

    Kvuli dlouhe dobe mezi objednávkou a potvrzením o objednávce ktera nepřišla, nikomu nedoporučuji

    Reakce obchodu Monsta

    Doba řešení objednávky byla delší z důvodu toho, že v době zrealizování objednávky zákazníkem, jsme měli inventuru. V době inventury objednávky řešeny nebyly, jak také bylo uvedeno na titulní straně www.monsta.cz. Objednávky se začaly řešit, až zkončila inventura.

    V klasickém režimu jsou objednávky řešeny do 24 hodin.

    Tým Monsta Brno

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Původně cena, potom navýšení s odůvodněním,že nakoupili zboží za vyšší cenu :(
    • Neaktuální nabídka zboží-nabízejí zboží, které na netu je skladem, ve skutečnosti tomu tak není...Objednával jsem více kusů a byl mi nabídut pouze jeden, s navýšenou cenou.

    Nabízejí něco, co potom nesplní a ještě navýší cenu-což není příliš seriózní

    Reakce obchodu Monsta

    Jestliže u produktu není uvedeno NA DOTAZ znamená to, že alespoň jeden kus skladem je. Objednávku se vždy snažíme doplnit o zbývající kusy, ale jestliže se zboží již nevyrábí, ta možnost tedy zaniká.

    Jestliže dojde k navýšení ceny produktu z jakéhokoliv důvodu, zákazníka vždy kontaktujeme s vysvětlením a zda bude mít o daný produkt zájem.

    Výše uvedené informace, máme uvedené i v Obchodních podmínkách či v sekci Jak nakupovat.

    Vždy když by mělo dojít ke změně v objednávce, je zákazník kontaktován, zda s uvedeným řešením sdouhlasí.

    Tým Monsta Brno

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedostatek zboží skladem, u položek do 1000 kč by jeden kus skladem neškodil

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    v srpnu jsme o mnoho produktů přišli. Postupně se produkty doskladňují. Zákazníky informujeme o tom, jak to s produkty v objednávce vypadá. Dále můžete sledovat skladovost i u produktu samotného v e-shopu.

    S přáním pěkného dne

    Tým Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • volal jsem na reklamačni čislo 544503015 ale bohužel mi to nikdo nevzal. datum objednavky 22,9,2015 čislo objednavky 5775

    nic moc

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    jestliže se nedovoláte využijte prosím, mailové komunikace ([email protected]), kde rozeberte, o co se jedná. Každopádně reklamaci vždy musíme mít písemně podloženou. Proto doporučujeme vždy nám o reklamaci napsat.

    V období 8/2015 až začátek 10/2015 bylo to u nás náročnější, protože jsme měli technické potíže a zprovozňovali sklady. Nyní je již zčásti vše v původním režimu.

    Za horší komunikaci v tomto období se zákazníkům omlouváme. Nyní by již mělo být vše v normálu.

    Děkujeme za pochopení

    Tým Monsta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace obchodu a o zvednutí tel. ani nemluvím.

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    v srpnu u nás hořelo. Celý srpen a září jsme zprovozňovali sklady, abychom mohli naskladňovat zboží. Z toho důvodu docházelo v prodlevách v komunikaci.

    Za to se omlouváme, ale snažili jsme se obnovit provoz do normálu intenzivně. Nyní již se vše vrací do normálu.

    Děkuje za pochopení

    Tým Monsta

    • Nemají na skladě inzerovane zboží
    • Jeste sem nedostal zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -komunikace
    • -nepravdivé údaje

    V tomto obchodě jsem si objednala kuchyňské židle, udávané jako nové, židle vyzvedli starší rodiče, kteří přebrali židle nezabalené, poškrábané, jako kdyby je někdo používal!!!Rodiče jen hlídali zda nejsou prasklé, ale vzhledem ke stáří a zraku škrábancům nevěnovaly pozornost.Nebýt toho, že firma sídlí cca 100 km, ihned bych židle vrátila, nyní je použiji místo do kuchyně, tak jako rezervní při oslavách.
    Laskavě příště pište pravdivé informace!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neprofesionální administrativní pracovníci, popletli co se dalo... :-(

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    objednávku jsme vyřídili, tak jak jsme se domluvili. Bohužel se stalo, že Vám v potvrzujícím e-mailu přišla nekompletní příloha. Vše bylo vysvětleno a poslána do e-mailu správná příloha. V balíčku byla přiložena správná příloha, cena byla také dle domluvy.


    Monsta Brno, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez komunikace obchod.

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,

    své zákaníky informujeme o průběhu objednávky. Jestliže jste nebyl kontaktován, tak se omlouváme. Snažíme se, o co nejintenzivnější komunikaci mezi námi a zákazníkem. Která zpravidla, podle našeho pohledu, taková je.

    Monsta Brno, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • I když jsem objednal zboží nad 5000 Kč s dopravou zdarma, nakonec zdarma nebyla, musel jsem si ho osobně vyzvednout. J. Toman

    Reakce obchodu Monsta

    Dobrý den,
    je nám líto, ale doprava zdarma se nezvzahuje na pneumatiky a vícekusové balíky, jak máme uvedeno v Obchodních podmínkách v bodě 7. Zákazníka jsme o této skutečnosti informovali a jelikož nechtěl hradit poštovné, tak jsme se domluvili na osobním odběru.

    Monsta Brno, s.r.o.