Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Nabídli mi jinou barvu, o kterou jsem neměla zájem.
    • Dodání trvalo příliš dlouho, prodávají zboží, které nemají na skladě.
    • Je nutno předem zaplatit s nejasným výsledkem dodání.

    Reakce obchodu Monbaby

    Dobrý den, Ivano,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Informaci o tom, zda zboží je nebo není skladem uvádíme u každého zboží přímo v e-shopu. Pokud zboží skladem není, ihned Vás informujeme o termínu dodání. Vzhledem k tomu, že jste objednávala těsně před Vánoci, nabídla Vám kolegyně výměnu za jinou barvu pro případ, že byste chtěla mít věž doma do Vánoc. Je samozřejmě zcela v pořádku, že jste si raději chtěla počkat na původní objednanou, bohužel se však kvůli vánočním svátkům dodací doba prodloužila a za to se velice omlouváme. Doufám, že jste s učící věží spokojení a dělá vám i vašemu malému pomocníkovi radost :-)
    Krásný den přeje Monika z Monbaby

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost doruceni

    Reakce obchodu Monbaby

    Dobrý den, Kateřino,
    děkujeme Vám za milé hodnocení. Máme radost, že jste byla s nákupem u nás i rychlostí doručení spokojená :-)
    Přeji Vám krásný den,
    Monika z Monbaby

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo

    Delší čekací doba, až 10 dni.

    Reakce obchodu Monbaby

    Dobrý den,
    moc děkujeme za krásné hodnocení. Mám radost, že jste byla s nákupem u nás spokojená a doufám, že houpací prkno udělá Vašemu andílkovi radost :-)
    Přeji Vám krásný advent a pohodové vánoční svátky!
    S láskou Monika z Monbaby