Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednala jsem helium na nafouknutí balónků. Buď je láhev prázdná nebo je absolutně nefunkční ventil. Nic jsme nenafoukli. Budu reklamovat.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velmi nekvalitní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Balónky přišly prasklé
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U první objednávky byl špatný nápis “happy birthday” . Po reklamaci jsem dostala nový nápis, kde byly prasklé dvě písmenka. Pomohla mi lepicí páska.
    Balonky se zlatým srdíčkem, místo srdíčka jen zlatá šmouha.
    A girlanda měla 2 balonky ve tvaru hrušky, špatně se to přidělávalo na pásku, která praskla
    Jediná pumpička na balonky super a bez problémů
    po několika letech velké zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    v obchodě jsem nakupovala poprvé, všechno proběhlo rychle, problém byl v tom, že jsem si objednala 3 ks přívěsku na klíče ve tvaru kočky v černé barvě a dorazily mi kočky v šedé barvě, měl to být vtípek pro kolegy v práci, který byl založený právě na těch černých kočkách

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den, omlouváme se a chápeme, že fotografie by měly být autentické. Je možné, že došlo k záměně produktu. V takovém případě kontaktujte podporu, chybu urgentně napravíme a zašleme dárek jako omluvu za chybnou kompletaci.
    S pozdravem MojeParty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Několikrát jsem psala ze mam problem s vyzvednou zásilkou a uz je to týden a nikdo se mi neozval nikdo nic neřešil a zaplatila jsem za neco co došlo ve špatném stavu a posílala jsem i fotky ze balik byl špatně zabalen.

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepříjemnou situaci s poškozenou zásilkou. Doporučuji kontaktovat podporu, které je k dispozici každý všední den do 17.00 hod. Na reklamace reagujeme okamžitě. Je možné, že jste psala na nesprávnou adresu. I to se stává.
    S pozdravem MojeParty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Zboží je poničené. Určitě ne přepravou. Zboží určitě,už nějakou dobu leželo na prodejně-skladu. Což by nemělo být využito, při objednání přes internet.

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale ve velkém množství kompletací se může stát, že se odešle vadný produkt. A to i přesto, že zboží při balení kontrolujeme. Není to časté pochybení, ale některé reklamační vady neuhlídáme. V takovém případě urgentně situaci řešíme ve prospěch zákazníka a snažíme se problém vykompenzovat jiným bonusem.
    S pozdravem Renata

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kostym je velice nekvalitní … lezou z nej nitě a páře se

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Produkty, které se v našem sortimentu neosvědčí vyřazujeme z prodeje. Určitě je naší snahou prodávat kvalitní a udržitelné produkty. Výrobek lze samozřejmě reklamovat. Snažíme se špatnou zkušenost kompenzovat jiným bonusem.
    S pozdravem MojeParty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedůslední personál

    Při lepení etikety na láhev, která byla asi v igelitovém sáčku, přilepili i igelitový sáček pod etiketu. Při odstraňovaní igelitového sáčku přilepeného na etiketě se etiketa potrhala. Teď jako dárek už je nevhodná.

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za problémové balení, které poškodilo produkt. Vše vykompenzujeme v rámci reklamace.
    S pozdravem MojeParty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Zničené zboží

    IKdyž jsem poslala zničené zboží, vůbec nikdo se my neozval

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    na internetu jsou fotky jiných produktu, takze mi přišel spatny. Přístup zaměstnanců byl kompletne ignorantni, až výsměvný. Rozhodne nedoporučuji kupovat barvy na oblicej.

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za upozornění na nesprávné chování našeho personálu. Uděláme vše proto, aby se tato zkušenost neopakovala.
    S pozdravem MojeParty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • telefonická informace, že nabízené zboží vůbec není na skladě

    objednávka vůbec neměla smysl

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    bohužel v ojedinělém případě došlo k inventurnímu rozdílu. Nesouhlasil počet produktů ve skladu.
    Omlouváme se, chyba byla na naší straně.
    S pozdravem MojeParty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rozhodne nenakupovat! Lahev na helium prisla prazdna a z obchodu nikdo nekomunikuje! Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nádoba s heliem byla poloprazdna. Nafoukl jsem 3 balonky z avizovanych 30. Spadly po 5 hodinách.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednala jsem si vystrelovaci konfety 2ks kluk, takže modré barvy a přišla jedna modrá a jedna růžová. Bohužel zkažené babyshower.
  • Nedoporučuje obchod

    Objednané zboží neodpovídá nabídce v e-shopu.

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    v případě, že zboží neodpovídá popisu od výrobce nebo zákazník není s výrobkem spokojen, je možné zboží vrátit.
    Určitě se snažíme, aby popisky byly co nejpřesnější a obrázek odpovídal produktu.
    Omlouváme se, pokud v tomto případě tomu tak nebylo. Každpopádně každou špatnou zkušenost kompnzujeme.
    S pozdravem MojeParty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání
    • v telefonu se chovají velmi přátelsky, avšak s reklamací u nich nepochodíte
    • firma která sází na kvantitu, nikoliv na kvalitu

    Zde již nenakoupím! V případě, že Vám dorazí nekvalitně nahuštěná láhev s heliem (což se samozřejmě může stát a děje se to, viz recenze na ALZE), tato firma se s Vámi bavit nebude a ještě z Vás udělá blbce, ve smyslu, že jste nesprávně nahustili balónky, a že jste si měli dostatečně prostudovat video návody, apod. I když tak uděláte, v případě, že láhev nebude správně nahuštěna, asi Vám jejich rady k ničemu nebudou. Takže výsledek je takový, že oslava a radost z balónků se nekonala, ač uvádějí na krabici daného obalu, že v případě 30 cm balónku - nahustíte pouze 15 ks. (pozor, láhev byla na 30 balónků, ale pouze o velikosti 23 cm). V reklamačním procesu Vám ale pak tvrdí, že jich může být pouze 13 ks.... Lehké kupecké počty - znamená to tedy, že si kupujete láhev za 790 Kč (pozor, najednou probíhá na netu AKCE za 690 Kč!!!) k napuštění 13 ks balónků = 61 Kč za jeden balónek. Realita byla ovšem taková, že jsme nahustili pouze 9 ks balónků, zbytek byl vzduch! Těch 9 balónků létalo pouze dvě hodiny a poté všechny klesly dolů, takže nevydržely ani do začátku oslavy! Radost se tedy nekonala a firma mi prodala vzduch za 790 Kč a reklamaci neuznala! Pěkně děkuji

    Reakce obchodu MojeParty.cz

    Dobrý den,
    určitě nás mrzí, když produkt nepřinese tolik radosti kolik zákazník očekává. Snažíme se zákazníka správně instruovat, jak používat výrobek, který prodáváme (ne z něj dělat blbce) V případě reklamací vždy volíme cestu vstřícné komunikace a rychlé nápravy. A to často i v případě, že produkt nebyl správně použit. Náš cíl není mít nespokojené zákazníky, ale spokojené.

    Omlouváme se, ale v tomto případě jsme však nemohli vrátit celou částku za helium, pokud na přiložené fotografii byly nafouklé balonky o velikosti a počtu, které odpovídají obsahu helia v lahvi. Výrobce by nám tuto reklamaci nekompenzoval. U heliových lahví je vždy uveden návod k použití. Největší problém je vždy ve velikosti a typu nafukovaných balónků.

    V naší nabídce máme helia od prověřených evropských dodavatelů u kterých je garance, že nedojde k záměně helia se vzduchem. Na přiložené fotografii byly všechny balónky plně nafouknuté , latexové i nad svůj doporučovaný objem a byly u stropu. Pokud by výrobce použil vzduch, balónky by nelétaly.

    Náš záměr není poškodit jakýmkoliv směrem zákazníka. Rádi bychom svými produkty přinášeli radost. Pokud se zde nestalo, což nás velmi mrzí, jsme ochotni kompenzovat tuto nepříjemnost polovinou pořizovací hodnoty výrobku. Polovinou z toho důvodu, že byl výrobek použit, balónky létaly a reálně se řeší jen množství balónků, které mělo být nafouknuto. Myslíme si, že to je správný a korektní přístup.

    K poznámce akčních cen. Akční ceny zařazujeme v pravidelných intervalech již 16 let. V každém našem newsletteru je akční slevový kód. V nabídce máme kromě 20 000 produktů i velkou nabídku heliových lahví. Vždy se snažíme, aby 1-2 druhy helia byly cenově dostupnější.

    Proto naše pozdější akce nijak nesouvisela s touto reklamací, ale byla formou plánovaného marketingu. Naše marketingová sekce o této reklamaci ani nevěděla. Vaši nespokojenost, ale nechceme zlehčovat, je to pro nás cenná prodejní zkušenost a budeme se snažit ještě detailně popsat způsob použití produktu. Věříme, že poloviční finanční kompenzace bude i pro vás řešení. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé odeslání
    • plastové skleničky absolutně nedržely.
    • odstín balónků neodpovídá reálným barvám, fotky na stránkách by měli změnit.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    objednali jsme 40 velkých balonku na helium a tak 1/3 byla s dírou, nebo se hned velmi rychle trhaly. Škoda, že zboží není moc kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny jsou mnohem vyšší než v nespecializovaných obchodech