Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Krb dorazil poškrábaný. Volání na reklamační službu bylo zodpovězeno tak, že jsme jej vrátili do původního stavu a vrátili zpět. Moje nabídka na změnu v prodejně byla zodpovězena záporně. Vzhledem k situaci s krby a k tomu, že trh v jiných místech je dražší, jsme krb opustili. Sámа si najmem pracovníky, kteří budou malovat za vlastní peníze. Obchod nedoporučuji. Protože zboží nebylo dobře zabaleno. Pouze polyetylenové a dřevěné lamely.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodano bez návodu k obsluze, kamna měla závadu - po zatopení se nedala otevřít dvířka vlivem roztažení materiálu, musel být přivolán odborník k přeštelování

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Takovou věc je třeba koupit a přivézt si osobně.Zboží za mnou cestovalo přes půl republiky a doprava mu neprospěla.Vyzdívka byla rozpraskaná.A po rozbaleni originálního obalu byly kamna viditelně zaprášené,což si neumím vysvětlit a uvnitř byly některé plechy dokonce rezavé.Jelikož to mám na chatu, kde budu topit občas,vyzdívku si opravím šamotem a zbytek nějak zkousnu,proto jsem kamna nevracel.Myslím si,že nějaké jiné "náhradní" by na tom byly stejně.

    Reakce obchodu Moje krby a kamna

    Dobrý den. Máte pravdu, kvalita českých přepravních společností je čím dál horší. V případě že kamna přišla poškozená jste toto měl zapsat do protokolu o předání řidiči přepravní společnosti a mohli bychom pak uplatňovat reklamaci. Ohledně zaprášení kamen - vyprodáváme i větší množství výprodejových kamen které byli např. vystavené či bez originálních obalů s výraznou slevou, proto se to ve výjimečných případech mohlo stát. Ale pokud byl někde rez, měl jste nahlásit reklamaci, určitě bychom řešili výměnou či částečnou finanční kompenzací.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá dodací lhůta,špatný dopravce

    Reakce obchodu Moje krby a kamna

    Dobrý den. Zboží dodáváme v 90% do druhého dne, bohužel zde bylo dodáno až třetí pracovní den z důvodu topné sezóny a přetížení našeho externího přepravce. Za zpoždění se omlouváme, ale na druhou stranu si myslím že tři pracovní dny nejsou důvodem k nedoporučení našeho e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Rychlé doručení.
    • Nedošel mnou vybraný produkt.

    První objednání a bohužel špatná zkušenost.

    Reakce obchodu Moje krby a kamna

    Bohužel došlo k záměně modelu, bylo zákazníkovi ještě před vlastním doručením nabídnuto výměnit za správný model (zdržení 2 pracovní dny, expedice ihned následující den po objednání), zákazník přistoupil na dohodu že si ponechá stávající model a my mu poslali finanční kompenzaci. Za chybu se samozřejmě omlouváme, toto se stává výjimečně.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    zbozi neni stale skladem

    Reakce obchodu Moje krby a kamna

    Opravdu vyjímečný případ navíc v topné sezóně. Výrobci vypadla neplánovaně výrobní linka, zboží nebylo dostupné nikde.