Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Já jsem u vás Nikdy nekoupila ani jednu z věcí, které mi už po druhé vnucujete. Akorát posledně tam byla i světla. Máte v tom asi pěkný zmatek , že?

  • Nic z toho co mi zde podsouváte,jsem Nikdy nekoupila. Je to již druhý dotazník, během dvou dnů. Včera jste měli dotaz , ohledně světel, které jsem také Nikdy nekupovala !!! Máte v tom vašem systému velké množství nedostatků, že.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Myslím si že 6 dnů na doručení zboží, které je na skladě a doposud nedorazilo je zádrhel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro mne neschopnost zbozi potvrdit,nechapu proc,jinde je to samozrejmost,chyba cloveka ci systemu?

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu Moje pěkná zahrada

    Při dokončení objednávky Vám byl zaslán standardní email se souhrnem a potvrzením objednávky. U Vámi zakoupeného zboží byla uvedena dostupnost 3 - 5 pracovních dní. Když jsme Vás po této době kontaktovali ohledně termínu osobního doručení, zakázku jste stornovala bez jakékoliv další možnosti diskuze. Pokud Vám tedy potvrzení opravdu nedorazilo, jednalo se zřejmě o technický problém, protože standardně je toto potvrzení odesíláno automaticky emailem. Děkujeme za upozornění, i když příště by mohlo být toto řešeno vstřícnější cestou.