• Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Velmi rychlá objednávka a dodávka
    • Bohužel hned při instalaci a prvním ponoření se odlepily "podrážky" a do návleku během několika sekund natekla voda, takže nekvalitní kus, kdo mi vrátí peníze?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem před dvěma týdny zaslala na reklamaci (neodpovídající velikost papučí) balík byl dodán ale nikdo mi neposlal email že balík převzali a jak tedy bude probíhat reklamace.

    Reakce obchodu Modom.cz

    Dobrý den, balíček jsme dostali minulý týden, bohužel v balíčku bylo pouze poznačeno, že neodpovídá velikost, nebylo zřejmé, zda se požaduje výměna velikosti nebo vrácení částky... nebylo uvedeno ani číslo účtu pro vrácení částky za zboží. Na základě dohody se zákazníkem byla nakonec částka vrácena na účet, který zákazník doposlal.
    Modom s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání objednaného zboží ( V krouhač )
    • Zboží bylo poškozené a bylo na první pohled patrné, že nebude možné využít jeho funkci ( krouhání ) pro kterou byl zakoupen!!!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost
    • ruční platba převodem
    • nedostatečná komunikace obchodu

    vše proběhlo v pořádu, ale...
    ...platba po internetu musela být převodem z účtu na účet, nikoliv běžnou platbou kartou (riziko špatného zadání údajů)
    ...jedinou informaci od obchodu bylo, že obdrželi platbu.
    ...doručen zásilky proběhlo bez předchozího vědomí (protože mi nikdo nedal vědět, kdy zásilka dorazí), proto, přestože byl balík doručen na adresu, nikdo nebyl doma, musel jsem pro balík do úložny.
    ...v balíku chyběla faktura, musel jsem si o ni zpětně zažádat.

    Reakce obchodu Modom.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás tato situace, ale bohužel náš e-shop neumožňuje platbu kartou, máme pouze volbu bankovního převodu. Při odeslání zboží vždy předáváme informace přepravní službě GLS, zadáváme do systému, aby byl každý zákazník informován o dodání zboží sms zprávou. Bohužel neovlivníme již, zda se to tak opravdu stane a zda přepravní služba zákazníky vždy informuje. Pak záleží i na řidiči, zda předem zákazníkům volá, že jim veze zásilku... to už je v kompetenci přepravní služby a na daném řidiči. Co se týče chybějící faktury v balíčku, omlouváme se, ale v tomto období bylo mnoho objednávek a soustředili jsme se na to, aby byly zásilky co nejrychleji odeslány, aby zákazník obdržel zboží co nejdříve a faktury se posléze zasílali dodatečně e-mailem. Pokud jste fakturu neobdržel ani e-mailem a musel jste si o ni žádat, za to se samozřejmě omlouváme. V tomto předvánočním "blázinci" se i toto mohlo stát. I přesto věříme, že budete s naším výrobkem spokojen a přejeme Vám krásné Vánoce. :)
    Modom s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 5 dnech,kdy objednávka nepřišla,jsem ji zrušil

    Reakce obchodu Modom.cz

    Dobrý den, tuto objednávku jsme odesílali přepravní službou GLS, vrátila se nám však jako nevyzvednutá zákazníkem. Zákazník byl kontaktován, že se nám jeho zásilka vrátila zpět, proč si ji nepřevzal. Zákazník tvrdil, že nebyl přepravní službou informován o termínu dodání. Vyžádali jsme si tedy informace od přepravní společnosti GLS a poslali nám kopii sms zprávy o doručení balíčku, která byla zákazníkovi zaslána. "Dobrý den, Váš balík xxxxxxxxxxx s dobírkou xxx CZK doručujeme dnes. Plánovaný
    čas: 16.00-19.00. V případě potřeba kontaktujte kurýra +420xxxxxx. Vaše GLS".

    Balíky se vždy snažíme odeslat max. do 2 pracovních dnů, bohužel pak již neovlivníme komunikaci mezi přepravní službou a zákazníkem.... zda si zákazník zboží převezme apod.

    Hezký den přeje Modom. :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Stejné zboží jde koupit na čínském internetu.obchodu za pakatel.za zboží v Modomu jsem dal v akci 290 .jinak stojí 560 Kč.Na Geeku stojí stejné .a i množství pouze 150kc do schránky.

    Reakce obchodu Modom.cz

    V tomto případě jste měl dát přednost čínskému e-shopu, kde lze samozřejmě koupit ledacos... od hraček, oblečení po elektroniku.... další věc je, že kompresních podkolenek, které jste zakoupil, je nesčetné množství, nevím, jestli jste na těchto obchodech našel přímo Vámi zakoupené kompresní podkolenky s měděným vláknem. U nás jste měl navíc akci 1+1 zdarma, tedy 2 páry za 290 Kč. Je samozřejmě na každém, kterým obchodům a jakému zboží dává přednost, ale pokud jste měl zájem o co nejlevnější zboží, měl jste podkolenky zakoupit na Vámi ověřených čínských e-shopech. :)

  • Nemám dostatek poznatků k hodnocení obchodu ,mé negativní hodnocení se týkalo dodaného výrobku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    manžel objednal už před dvoumi týdny a zboží do tet nikde. zboží obratem posílám zpět nebot už od této společnosti nic nechceme.

    Reakce obchodu Modom.cz

    Dobrý den, ano, zboží Vám nemohlo dorazit, jelikož jste si dala platbu bankovním převodem, na základě toho Vám byly poslány podklady k platbě, ale doposud nám peníze na účet nepřišly, tudíž Vám nemohlo být zboží odesláno... Po telefonické dohodě pan manžel změnil způsob platby dobírkou a nyní bude zboží zasláno. :)

    modom s.r.o.