Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem, nepřišel žádný email o potvrzení, druhý den byla stránka nedostupná.

  • objednávka nedorazila, nikdo nebere telefon a ani na email neodpovídá

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hezké zboží
    • Obchod nekomunikuje

    Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje. Uvidím jak se situace bude vyvíjet dál, ale za sebe bohužel doporučit nemohu :( veliké zklamání. Ztratila jsem v tento obchod důvěru. Příště již nenakoupím a doufám, že se situace vyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zbozi neposlal, na email nereaguji.Telefon zvedli po par dnech, slibili odeslani jeste ten den a stale nic
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem zboží s termínem dodání do 10ti pracovních dní. Nyní je to 10 pracovních dní, celkem 15 dní a zboží nikde. Zboží jsem samozřejmě hned v den objednání uhradil. Když jsem se po 12 dnech dnech zeptal na stav mojí objednávky, tak jsem dodnes neobdržel žádnou odpověď. Ptal jsem se na tom samém e-mailu, přes který mi odpověděli během pár minut, když jsem se dotazoval na nějaký detail ke zboží. Tak tahle tedy NE!!!

    Reakce obchodu Módní Nebe

    Velice se omlouváme, nedostali jsme se v pátek k e-mailům z důvodu uzavřených školek a o víkendu nepracujeme, jsme s rodinami. Bohužel kvůli mutaci koronaviru je nyní u pár zásilek zdržení na celnici i po cestě, prosíme o strpení, v pondělí bychom měli expedovat, samozřejmě s dárečkem k nákupu, velmi nás tato skutečnost mrzí - i samozřejmě tato jediná negativní recenze. Děkujeme za pochopení, Módní Nebe