• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízejí zboží které nemají na skladě

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení a přiznáváme, že vzhledem k chybě jsme inzerované svítidlo ve výprodeji již neměli skladem na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Světla jsou na eshopu bez dostačujícího popisu. Zakoupená světla na zeď jsou bez vypínačů. Kdyby na e-shopu byla tato informace, že si člověk musí dokoupit ještě kabel a vypínač, na celou tuto akci bych se vykašlala. Na tomto e-shopu první a poslední nákup. Světlá jsou nepoužitelná a musím je vrátit.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den,
    světla na zeď jsou pro pevnou montáž a nemají šňůru s vypínačem jako lampičky. Je škoda, že před Vaší objednávkou jsme neobdrželi na tento požadavek dotaz k Vámi objednaným svítidlům, reagujeme a odpovídáme ihned. Nástěnná svítidla s přívodním kabelem máme v nabídce pouze tyto modely:

    https://www.modernisvitidla.cz/nastenna-svitidla/?pv29=99

    Děkujeme.
    www.modernisvitidla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Samotný nákup i doprava - vše v pořádku
    • Obrázek svítidla neodpovídal skutečnosti - chybí spodní sklo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekací doba

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den,
    na DPD odkazu pro sledování zásilky je že jste si měnil termín doručení, je tomu tak? Někdy nám DPD nedává přesnou zpětnou vazbu. Měl jste být kontaktován o způsobu doručení, zboží jsme odeslali podle plánu 6.8. a 7.8. jste ho měl mít na Uložence. Pokud je nějaká nesrovnalost s doručením, spojte se prosím s přepravcem v již dodaných informacích případně na lince DPD +420 225373373. Děkuji Martin Cmunt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost, kdybych se sama neozvala ohledně mé objednávky, asi by ani nevěděli, že mi vůbec nedorazila.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, je to škoda jelikož jsem Vám situaci vysvětlil, objednané sklo jsem včas objednal a měl i potvrzení o dodání, bohužel poslali menší množství a museli jsme vyřídit ještě zákazníka před Vámi. Jedná se o náhradní díl a tam je více lidských rukou, snadno může dojít k překlepu.

    Martin Cmunt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech od potvrzení objednávky zboží nemám. Zboží bylo skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - na vebu uvádějí že zboží na skladě vyexpedují za jeden až dva dny , ve skutečnosti expedují pouze jednou týdně ( úterý ) , to se nedozvíte dokud tam nezavoláte
    - zrušil jsem objednávku protože toto chování není důvěryhodné a možností je naštěstí víc

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • oceňuji nabídnutou slevu 5% na další objednávku, z důvodu "vyprodání" zboží
    • nabízí produkt, který není skladem, ani u dodavatele
    • špatná komunikace směrem na zákazníka
    • informaci o nedostupnosti zboží by už lépe napsalo dítě ze základní školy

    Doporučuji e-shopu aktualizaci sortimentu, nebo alespoň rychlejší reakci na nedostupnost zboží. Je smutné, že se zákazník musí dotazovat, co se vlastně děje s jeho objednávkou a sám žádat o zrušení objednávky, pokud není zboží skladem.
    Dále doporučuji kurz na komunikaci se zákazníkem, nebo si alespoň nechat schválit pár textů od specialisty na komunikaci. Nejsem žádný češtinář a podobně, ale opravdu jsem nedostala moc "čitelnou" odpověď. Slova jako "zlobí", "bohužel" opravdu nejsou adekvátní a dají se nahradit. Určitě bych ani moc neupozorňovala na to, že si vlastně zákazník objednal zboží moc pozdě - "právě se muselo doprodat". Raději by měl e-shop vzít odpovědnost na sebe, tzn. neaktuálnost údajů, nebo to prostě napsat trošku jinak.

    Odpověď, kterou jsem obdržela:
    "Dobrý den,
    Jistě se na nás budete zlobit, ale Vaše svítidlo se muselo právě doprodat, a již nové nebudou. Bohužel proto Vaši objednávku rušíme a děkujeme za projevenou důvěru. Výprodejových produktů je mnohdy již posledních pár kusů a rychle mizí. Jako omluvu přijměte 5% slevu na další nákup. (v tomto případě uveďte prosím do poznámky u případné objednávky).
    Děkuji, s pozdravem Martin Cmunt"

    Už jen z této jedné zkušenosti bych zde nakupovat znovu nemusela.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den,
    ano, chápu Vaši nespokojenost. Musíme se omluvit, stěhovala se celá prodejna, bylo to náročné období. Všem, kterým se nedostalo včas odpovědi se omlouváme.

    Děkuji, s pozdravem Martin Cmunt

  • Dobrý den, prvně bych chtěl říci, že to byl první nákup na tomto portále, který jsem učinil. V uskutečněné objednávce byl uveden termín dodání. A ta nebyla dodržena, objednané zboží nebylo doposud dodáno. Přes telefonický dotaz, který podal mi bylo řečeno, DNES SE VÁM OZVEME. A i to se doposud nestalo. Proto musím smutně konstatovat, že nemohu doporučit Váš internetový portál.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu v komunikaci. Vámi objednané náhradní stínítko GLOBO 58930 již nelze dodat, pouze typ 58930, který má jiný vzhled (imitace prasklinek). Lze ale dodat i horní sklo pro lampu, pokud by jiný vzhled byl natolik rušivý.

    Modernisvitidla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nevyřizují objednávky.

    Po měsíci jsem neobdržel zboží, které měli skladem.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den,
    lampička se nám bohužel vrátila jako nedoručená.

    S pozdravem Martin Cmunt
    za www.modernisavitidla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2x reklamoval tovar a 2x poskodeny
    • Zatiaľ som nedostal žiadnu odpoveď na moju objednávku.Ani tovar neprišiel.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den,
    posílali jsme informaci k objednávce na uvedený email, ze kterého se vrátila odpověď, že zpráva je nedoručitelná. Bohužel stínítko na typ Globo 6623 se již nedodává, výrobce již nemá žádný kus skladem. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zajímavá a netradiční svítidla.
    • Nabízí zboží, které není možné dodat.
    • žádné jsem nenašla, komunikace za dlouhou dobu, s tím, že nabízejé zboží, které již není vyráběno.
    • Hlavně by mělo bát nabízeno zboží,které lze koupit.!!!

    Velké zklamání.!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hned po objednani jsem dostal info, ze dodaci lhuta bude za 2 nebo 3 tydny, i kdyz na internetu pri objednani byl datum expedice za tyden. Dva dny po probehnuti druheho oznameneho terminu mi obchod zaslal info, ze termin expedice bude za dalsi 3 nebo 4 tydny. Objednavku jsem stornoval, nastesti jsem neplatil predem. Objednam jinde - v tomto obchodu jiz nikdy.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Bohužel o tento typ lampy byl takový zájem, že došlo k jejímu vyprodání a výrobce nestihl na trh dodat nové ani ve slíbeném termínu. Toto my pak nedokážeme ovlivnit, lampa v tuto chvíli není v centrálním skladu zásobujícím celou Evropu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    15.3.Jsem objednal 2 ks svítidel Globo 5730-1W. 26.3.mi doručili 2 rozdílné verze tohoto svítidla. Při reklamaci 27.3.jsme se dohodli, že mi pošlou ještě jeden identický kus a já vrátím ten jeden rozdílný.Teď je 11.4. České poště někde leží moje zásilka a já stále čekám......... co dodat??!

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Ihned jsme také tento problém s mírně odlišným svítidlem řešili, rychleji dodat nový kus v tomto případě bohužel nebylo již možné.

    • žádné

    Zboží jsem objednal dostal výzvu k vyzvednutí na prodejně. při příchodu do prodejny prodavač nevěděl o co se jedná.
    Nakonec mně nějaké zboží ( LED žárovku EMOS) vydal. Při příchodu domů jsem zjistil že žárovka nesvítí a blistr ve kterém byla žárovka byl částečně otevřený.
    Žárovku jsem jel osobně vrátit , jinou neměli vrátili peníze. Cesta k reklamaci 2 x 40 km ( 80 km) již byla každému fuk.

    Obrázek si udělejte sami.

    Reakce obchodu Modernísvítidla.cz

    Dobrý den, mezi svátky byl na prodejně pouze prodavač a skutečně o potvrzení objednávky nevěděl. Je lepší na osobní odběry vozit kopii objednávky. LED žárovku jsme přezkoušeli a opravdu se jednalo a vadný kus, takže se alespoň omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vcelku dobre ceny
    • zbozi oznacene "skladem" skladem nebylo, nastesti sem tolik nechvatal, obchod se omluvil a zbozi doslo za 17 dni. Doufam, ze to byl doopravdy pouze omyl a ne neferove jednani.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • byl dodán jiný typ svítedla než jsem objednal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevidím žádné
    • mám za to, že se nestačí věnovat zákazníkům

    obraťte se na jiný obchod