• Co mám hodnotit, když mně od 21.3. zboží nebylo doručeno, bohužel vše je řádně zaplaceno.

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Tato situace nás velice mrzí. Jedná se o koloidní stříbro, po kterém je nyní v době pandemie COVID 19 obrovská poptávka a výrobce, ač jede téměř nepřetržitě, nestačí vyrábět.
    Zboží mělo a má uvedenu dostupnost 10 pracovních dnů. O zdržení doručení jsme včera informovali všechny zákazníky emailem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neseriozni jednani

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Tak toto je zarážející ...
    Zákaznice si objednala Candide polohovací klín 15°Air+ do postýlky . Bohužel si popletla parametr zboží úhel a výška klínu, tudíž očekávala klín s výškou 15 cm. Zboží si vyzvednul její partner a ještě tentýž den zákaznice zboží reklamovala s tím, že dostala jiné zboží. Že požaduje výměnu, o kterou se máme kompletně postarat my (odvoz a doručení).
    My jsme zákaznici vysvětlili, že se nejedná o naši chybu, jaké typy klínů se vyrábí a nabídli jsme jí odstoupení od smlouvy.
    Zboží nám zatím doručeno nebylo, nedostali jsme žádnou odpověď. Škoda :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ac mam narok ze zakona zbozi do 14 dnu vratit, bylo mi odpovezeno pani inzenyrkou, ze to nejde a ze zbozi muzu za tu cenu prodat. Co to jako ma byt????? A kdyz jsem se zeptala z jakeho duvodu, tak uz mi ani pro jistotu neodpovedela. A na to, ze me dite nositko nesnese odpovedela, ze si zvykne. Hovadske jednani, nedoporucuji!!!!! Zde muze byt clovek spokojeny jen v pripade, ze mu zbozi vyhovuje. V opacnem pripade narazite!!!!!

    Nedoporucuji!!!

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Abych uvedla na pravou míru nespokojenost zákaznice :-)
    Její dotaz byl:"Dobry den, dnes jsem obdrzela nositko. Je moc krasne, dekuji.
    Jen mi maly v nem strasne place. Kdyby si nezvyknul, je moznost nositko vratit a poridit pripadne jine?"
    Naše odpověď na základě zkušeností s nosítky a šátky byla: "Dobrý den, myslím, že malý si zvykne, některé děti to tak dělají. Nosítko bohužel vzít zpět nemůžeme, ale jistě byste ho za ty peníze prodala ..." (byla na něm totiž sleva 40% jako na poslední kus skladem)
    Co se týká vzetí zboží zpět, měla zákaznice možnost odstoupit od smlouvy, ona však napsala, že pokud by si malý nezvykl .... což jsem pochopila ta, že bude ditě nosit a zkoušet například 14 dní a pak bude chtít nosítko vrátit ....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy jsem nebyla v takové situaci, abych musela řešit nedoručení zboží! Obchod nereaguje na mé emaily dotazy ohledně mé objednávky! Podotýkám trvá to už měsíc. Rozhodně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Bohužel se mezi zákazníky najdou tací, kterým leží balíček na poště 14 dnů, dle pošty paní nereaguje na výzvy, do hodnocení píše lži. Zákaznice se totiž o balíček u nás vůbec nezajímala. Nemáme od ní jediný mail, SMS. O tom, že balíček postrádá jsem se dozvěděla až zde, na Heureka.
    Já vždy, když řeším nějaký problém, začínám u sebe. A když nenajdu chybu u sebe, hledám dál. Proto je jednání této zákaznice pro mne nepochopitelné. Naštěstí se jedná spíše o výjimku.
    A na rozdíl od Anonyma se nestydím podepsat
    Vlasta Osvaldová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo v jiné barvě než bylo objednáno.

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Tak u takové recenze mi zůstává rozum stát .... zákaznice si objednala prodlužovač body (69,- Kč) ve variantě směs potisk pro chlapečka ... zaslali jsme potisk vhodný pro chlapečka. Někdy je opravdu těžké vyhovět :-( Takovými hloupostmi pak kazí pohled na obchod. Nevím, proč někteří lidé mají potřebu kritizovat, být nespokojený a spíš ublížit než pochválit. Třeba za to, že si dáváme práci a nosíme takové malé zásliky na poštu, aby nemuseli platit vyšší dopravné ... a navíc se podepsat jako anonym

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Bohuzel patentky odpadly hned jak přišel baliček:|

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    pokud se něco takového přihodilo, čekali bychom reklamaci :-)

    • O zadnych nevim
    • Nedorucuje zbozi a neinformuje prubehu

    Jiz tu vice nenakoupim.

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Zboží jsme měli momentálně vyprodáno, okamžitě jsme však zákazníka jsme o situaci informovali mailem. Bohužel mail zákazník nedostal, :-(. Proto celé to nedorozumnění. Po telefonu jsme si vše vysvětlili a v pondělí mu budeme zboží odesílat. :-).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Má jako přepravce PPL! Jsou naprosto neschopní, nekomunikativní a zboží stále ještě nemám. Nejraději bych objednávku zrušila a koupila jinde, kde zasílají prostřednictvím České pošty.

    Obchod v naprostém pořádku, rychlost zaslání také dobrá, jen ta doprava...

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Dobrý den. S přepravcem PPL jsme byli do této doby spokojeni. Za více ja 3 roky provozování eshopu se stalo, že jsme u ČP celkem 4x reklamovali ať už doručení balíčku, nebo úhradu dobírky (a to procecentuelně byl objem odelílání ČP pouze čtvrtinový ve srovnání s PPL). S PPL je toto první negativní případ, kdy byla zásilka pravděpodobně ztracena. Info z PPL, že se balíček postrádá jsem dostala v pátek a ihned jsem se Vás po telefonu snažila kontaktovat (stejně jako dnes večer) a domluvit se, zdali máte zájem o opětovném zaslání objedńávky. Bohužel jste telefon nepřijala. Celá záležitost nás mrzí, stejně jako Vaše "tvrdé hodnocení", kdy jak píšete, že je obchod v pořádku až na dopravce.
    Balíček jsme odesílali do 24 hodin od obdržení Vaší objednávky, veškeré informace o průběhu vyřizování objednávky (potvrzení, odeslání ...) bylo neprodleně odesíláno mailem. Dle Vašeho přání objednávku samozřejmě stornujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po prvni objednavce si tezko udelam nazor, avsak to ze mi stale neprislo zbozi po vice jak deseti dnech je znacne negativni!!!!

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Dobrý den.
    Vaše zásilka byla odeslána 5.9.2012 pod podacím číslem RR32034286 9 CZ 201. Kopii podacího lístku Vám odešleme mailem. S českou poštou právě řešíme, kde se balíček nachází. O průběhu vás budeme informovat. Pokud se balíček nenajde během 2 dnů, zašleme Vám zboží znovu. Moc nás mrzí, že musíte Vy i my řešit nepříjemné věci, za které nemůžeme. Vás Papilios

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehledný, rychlá komunikace
    • Bylo mi doručeno jiné zboží než jsem si objednala.

    Dostala jsem jiné zboží než jsem si objednala, takže to pro mě představuje jisté problémy.

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Omlouváme se za chybu a problémy s tím spojené. Vše jsme si již vysvětlili po telefonu a domluvili se na vyřešení problému. Zákazníkovi zboží vyměníme a samozřejmě uhradíme náklady na zaslání zboží zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace výborná, rychlost dodání také, ale bohužel dorazilo jiné zboží,než jsem objednala.

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Omlouváme se hrozně moc, přehlédli jsme, že od dodavatele dorazilo zboží s jiným motivem, než které jsme měli objednané a na e-shopu nabízené. Záměna nebyla v žádném případě záměrná, ale to nás neomlouvá !!!

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nemusíte nikde dojít,vše si vyberete v klidu doma.
    • Memáte dořešené velikosti výrobků,objednala jsem si jednu menší velikost kalotek,napsala jsem to do dotazu,ale přišly mi kalhotky stejnýchvelikostí....

    Možná více reklamy,více grafické úpravy

    Reakce obchodu moderni-latkove-pleny.cz

    Děkujeme za recenzi, myslíme si, že velikosti jsou dořešené. Objednaná velikost byla odeslána. Bohužel poznámku u zboží jsme přehlédli, proto zapracujeme na zvýraznění textu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doma si vyberu v klidu
    • nesrozumitelné vyplnění dodáku

    jesli chceš, nakup si