Heureka.cz nedoporučuje nákup v tomto obchodě.

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    podílím se zde s tím, co jsem zjistil. Kdo potřebujete, využijte:
    Vaše práva při takových to situacích dokáží dobře poradit na dTestu, viz bod 2.

    1) Policie a podání trest. oznámení samozřejmě na prvním místě.

    2) Dle dTestu:
    a) Doporučení časopisu dTest
    V takovém případě doporučujeme prodejce písemně doporučeným dopisem vyzvat k dodání Vámi objednaného zboží. Dopis by zněl jako výzva k dodání zboží ve smyslu § 1978 občanského zákoníku. Podle IČ si můžete ověřit sídlo společnosti na www.justice.cz v obchodním nebo živnostenském rejstříku. Tam je třeba výzvu poslat, pokud prodejce jiný kontakt neuvádí. Musíte prodejci poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu (14 dnů) na dodání tohoto zboží. Pokud v této lhůtě zboží nedodá, tak že ve smyslu § 1978 občanského zákoníku odstoupíte od kupní smlouvy.

    Je tedy možné napsat doporučený dopis s dodejkou na adresu firmy, a chtít dodat zboží, jinak že požádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Což v tomto případě je spíše na místě už rovnou v dopise žádat o odstoupení od kupní smlouvy. Jen adresa nejde bez IČA dobře prověřit v živnost. rejstříku. Pokud máte někdo na f. Elektro v Praze IČO, prosím, pošlete nebo potvrďte, že dále uvedená adresa sídla je skutečná. Pod názvem firmy nejde v rejstřících firma vyhledat. Adresa pravděpodobného sídla je Elektro v Praze, Bartoškova 1411/20, 140 00 Praha 4, Česká republika; [email protected] · +420 777 173 315, přes telefon ani mail s nimi komunikovat nejde.

    b) Doporučení časopisu dTest
    Prodávající je povinen vrátit kupní cenu zboží do 14 dní od chvíle, kdy obdrží odstoupení od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud máte důkaz o tom, že prodávající odstoupení převzal, např. z dodejky nebo jeho reakce, upozorněte jej na tuto jeho povinnost, stejně jako na skutečnost, že od uběhnutí 14 dní je možné si k dlužné částce připočíst zákonný úrok z prodlení, dle § 1970 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Celé podání můžete okopírované, doporučeně s dodejkou, zaslat i prostřednictvím předžalobní výzvy, jejíž vzor naleznete na stránce www.dtest.cz/vzory. Na nezákonný postup prodávajícího můžete upozornit dozorový orgán, tj. Českou obchodní inspekci.

    3) Přes vaši banku je možné požádat o vrácení platby. Banky k tomu účelu mají formulář, který vyplníte a dle covid situace elektronicky/či osobně zašlete/doručíte zpět. Vše dle toho, zda jste platili převodem z účtu (tento případ) nebo plat. kartou. V bance vás již navedou.

    Je téměř jisté, že zboží neuvidím, tedy Trestní oznámení jsem podal, o vrácení platby také, nyní čekám na reakci policie a chystám napsat na adresu firmy dopis s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy.

    Máte-li někdo jiné nápady, zkušenosti.....prosím sdílejte.

    Díky, Zdraví Zdeněk

  • V pondělí jsem podal trestní oznámení na policii a bylo mi řečeno, že bylo zatím podáno celkem 6 oznámení s tím, že informaci o průběhu šetření dostanu za 30 dní. Rovněž jsem dal podnět na ČOI bohužel zatím bez odezvy. Bude to běh na dlouhou trať. Fikar Zdeněk

  • Dobrý den,
    uuuuf, zdá se, že je nás už opravdu hodně, kdo jim naletěl a na zásilku čeká zjevně zbytečně. Já jsem to posílal na účet 1327499004/2700. Heureka na svých stránkách tento obchod pro opakované stížnosti už zablokovala. Ale nyní budu řešit přes [email protected], zda by se podalo trestní oznámení nějak hromadněji za právnickou osobu, Heureku např., aby se vše urychlilo. Protože pokud to budeme podávat každý za sebe jako fyzické osoby, bude to trvat déle, než se to z celé republiky na Policii sejde jako jeden případ a zbytečně zatížíme plno policistů zbytečně, když je potřeba, aby se tomu věnoval jen někdo.
    Každopádně se též na Heurece zeptám, zda by šlo pro zařazení e-shopů do výčtu obchodů přitvrdit na podmínkách pro přijetí, nějaké ověření existence firmy a pod.
    Máte-li někdo nápad, jak s tím pomoci, ozvěte se mi.
    Držte pěsti, budu zde informovat, co zjistím.
    Zdraví Zdeněk

  • Také jsem bohužel naletěl, peníze zaslány na 1387839162/2700.

  • Také jsem naletěl, peníze jsem poslal 16.11. a druhý den jsem zjistil, že stránky už neexistují a kontakty také ne. Po přečtení recenzí zpět mě udivuje, že státní orgány po tak dlouhé řadě negativních reakcí vůbec nereagují a web nechají do teď aktivní!!! Víte někdo o hromadné žalobě?

  • PROSÍM NA JAKY UČET JSTE TO POSILALI ABY JSME SE SPOJILI JEN PRO KONTROLU STAČÍ PRVNÍ DVĚ NEBO TŘI ČÍSLA DÍK A BANKU

    • 1327499004/2700

    • Hlavně ať jde podat trestní oznámení každý. Byli jsem prý na naše číslo s manželkou včera první: 1033112687/6100.

      Každopádně prachy budou už vybraný a v pr****. Býlí kůň se někde válí u popelnic. Jen doufám, že ten hajzl udělal někde pořádnou elektronickou stopu a ten cca milion korun si alespoň 8 let neužije (horní sazba při nouzovém stavu), a potom z něj bude jen tajně "usosávat", jelikož nikdy makat nebude a hodí se po zbytek života do insolvence ...a taky se může hezky bát. Protože dost s manželkou přemýšlíme, že oslovíme "jisté" kontakty... Dost možná bude muset, "až vyjde" dát pár set tisíc za nové zuby...nějaký zubař od něj hotovost asi přijme... S ničím jiným totiž dokonce života paběrkovat nebude.

    • Zdravim, mi se stalo neco podobnyho, stal jsem se soucasti bankovniho podvodu a vubec jsem obchod neznal sz mi jen tak prisly penize na ucet od zakaznika a dalsi dne byly pryc tak jsem si zakaznika nasle na internetu a zkontaktoval ho, ted to resime s bankou, za vsechno muze tahle osoba Petr Štross, [email protected] napiste mu vsichni, dame mu co pro to

    • 1387839162/2700

    • takze oni udelali tolik podvodu a ja za to budu nest nasledky, jsou to kurwy....

  • Dobry den. Chci se zeptat a prosim o radu. Mam si koupit Aiphon 5 64g nebo Samsung s5? Dekuji

  • Mobil 26.04.2012 zaslán na reklamaci, převzat, ale od té doby bohužel žádný kontakt. Nemáte prosím telefon nebo adresu na Mobily v Praze? Děkuji.Doručen na adresu Francouzská 76,Praha 10.Druhý dopis vrácen - prý adresát neznámý,odstěhován.

  • mobili v praze jsou totalne pice, nic si od nich nekupujte

  • Triquetrum:
    Zajímalo by mě, co to ten [email protected] je, neboť tento účet mám v mobilu také a nelze se jej nijak zbavit... (mobil koupen u jine firmy, nicméně stejné příznaky, rozpečeťená ktabička, spousta aplikací navíc a vytvořený účet s několika mejly.)

  • ZdravímVás všechny.Jelikož jsem četla Vaše komentáře k obchodu a diskuse,tak bych se chtěla zeptat jaké máte stímto obchodem zkušenosti. Zhruba před 10 dny jsem si u nich objednala telefon a zatím vůbec nedorazil.Psala jsem e-maily,ale odpovědi jsem se nedočkala. Takže jsem jim dneska napsala,že chci svou objednávku zrušit. Chci se zeptat jestli je tu někdo takový,že jim napsal,že objednávku ruší a oni mu odepsali zpátky,pokud ne uvítám každou odpověď,radu a zkušenost s tímto obchodem. Předem děkuji

  • Zdravím.. zhruba před 4mi hodina mi došel "nový" HTC Sensation... Moje zjištění zatím následující:
    1) krabice měla porušenou pečeť, příslušenství zabalené, ale s telefonem bylo evidentně manipulováno
    2) po startu se objevuje Vodafone logo
    3) telefon vysloveně používán: přiřazen nějaký účet google "[email protected]", dokonce jsem objevil nějaké 4 maily, spousta aplikací navíc atd vypadá to že telefon někdo používal jako demo pro prezentaci zákazníkům (tohle by mi až tak nevadilo, ale čekal bych že bude uvedeno a že bude telefon vrácen do továrního nastavení)
    4) čeština je přítomná, jenže po navrácení do továrního nastavení bod 5)
    5) default: německá verze - dostupných pouze 6 základních jazyků: english, german, italský, belgický atd... čeština nikde

    tzn -> šedý dovoz !!! Přesto nebylo uvedeno "Nemusí pocházet z ČR distribuce" kvůli čemu jsem to kupoval.. Teď je pátek, tzn v pondělí budu řešit co jak dál... uvidíme jaké bude vysvětlení a přístup obchodu - v nejhorším případě nebude problém dle smlouvy odstoupit, do 14dnů vrátit a počkat si 30 dnů na peníze (šikovné viďte)... no uvidíme uvidíme...

  • Kvetinova Eva: Pokud obchod není schopen napsat příspěvek pod vlastním jménem a schovává se za smyšlená jména zákazníků, není seriózní. Garantuji vám, že tento příspěvek nemohla napsat žádná žena. Bez urážky ani paní Květinová Eva ... Hlavní rozdíl mezi telefonem určeným pro český trh je přeci ten, že raklamace musí být řešena u prodejnce, nikoli v autorizovaném servisu! Pokud si telefon koupíte a budete reklamovat v českém servisu, budete mít smůlu. Prodejce vám, dost často, bude reklamace zamítat z důvodu nevhodného používání. Je to jednoduší než reklamovat v zemi původu. Děkuji za pozornost.

  • Nechapu o čem tady mluvite, podle meho nevite ani co sedy dovoz je a bavite se tady o nem. Kdyby jste byl natolik inteligentni a prodejců se slusne zeptal pro jaky trh je to určene tak vam reknou pro evropsky. pokud tyto terminy neznate tak nechapu proc je pouzivate. A na telefonech urcene pro evropsky trh nic nelegalniho nebo sedivyho neni, pokud ste si nevsiml tak jsme v EU !!

  • Jirka Jindra: Romana Vacková: Radim Dostál:
    na stránkách produktu o původu nic uvedeno nemají, v obchodních podmínkách také ne, reklamace se vyřizuje u prodejce, na mailový dotaz na původ ereagují...
    tyto informace tak dle mého názoru potvrzují domněnku, že se jedná o šedý dovoz ;)

  • Samozřejmě že za ty ceny nepocházejí.

  • Heh..mě by to taky docela zajímalo..

  • Dovolím si stejný dotaz jako pan Dostál, zda telefony pocházejí z oficiální české distribuce?

  • Chtěl jsem se zeptat, jestli telefony pocházejí z oficiální české distribuce?