Přihlásit se a přidat příspěvek
  • jegerka:

    Dobrý den,
    odpověď máte na svém emailu,
    pěkný den Dlugosz

  • Dobrý den,

    proč nereagujete na maily?

    Jegerova

  • Dobrý den, kdy budete mít skladem Sony Xperia Z? Děkuji

  • Neděláte to zde jako v obchodě Okey a nevymněnujete u mobilů součástky?

  • s.slama: Dobrý den p.Sláma , příslušenství je nabíječka, datový kabel, sluchátka. Krabice je originálně zapečetěna. Čeština je od výrobce, aktualizace se nebere jako zásah do SW , konkrétně je to mt z Francie, mt umí psát česky (cz diaktritika). Případné další otázky prosím na [email protected]. Děkuji Tomeček

  • ještě poslední dotaz a to jestli Note 2 umí psát v češtině (diakritika, apod.) např. S-PENem a zda je klávesnice CZ nebo AJ?
    Děkuji

  • Dobrý večer,

    moc děkuji za Vaši operativní odpověď.

    Chtěl bych se Váš ještě optat, zda u Samsungu Galaxy Note 2 je veškeré příslušenství, jako v CZ distribuci, zda je krabice originálně zapečetěna od výrobce a jestli je čeština v telefonu již od výrobce nebo je dohrávána.

    Dále bych se chtěl optat, zda při aktualizaci SW v případě potíží se bere aktualizace jako zásah do SW.

    V níže uvedeném příspěvku jste uvedl, že v případě reklamace zasíláte zařízení do autorizovaného servisu.Když se jedná o EU distribuci, tak předpokládám, že jej posílate do zahraničí. Mohu se optat z jaké země pochází?

    S přátelským pozdravem

    Sláma

  • s.slama: Dobrý den, máte více otázek, tak se pokusím postupně odpovědět. 1) Ano MT je z EU 2) MT je nový. Neznáme žádnou druhou jakost. 3) Peníze vracíme okamžitě. 4) Reklamace zasíláme do autorizovaného servisu, záleží vždy na posouzení daného servisu - dostanete orifinálbí protokol o opravě. S pozdravem Tomeček, MobilyOstrava

  • Dobrý den,

    po nepříjemných zkušenostech při objednání mobilního zařízení Samsung Galaxy Note 2 na Mall.cz se poohlížím po jiném seriozním prodejci a snažím se být více obezřetný.
    Předpokládám, že telefon je z EU, a proto budu mít možná trochu nepříjemné dotazy, ale po mých zkušenostech s vrácením peněz v zákoné lhůtě už bych se nerad podruhé napálil.

    Je telefon skutečně "I. jakosti" a ne nějaký II. jakostí mobil?

    V případě, kdy kupující obdrží zařízení, které není v pořádku, vracíte peníze skutečně do 14 dnů dle zákonné lhůty nebo skutečnost je jiná (pokud by zde byl i zákazník s danou zkušeností, budu jedině rád)?

    Další a snad i poslední otázka je, zda v případě, kdy kupující nezaviní škodu na mobilním zařízením, ale řekněme, že si ho někde odře, což se prostě stává (nemluvím o pádu z výšky), jaká je praděpodonost, že zboží je kladně vyreklamováno (samozřejmě za předpokladu, že to nezpůsobil zákazník)? Po pročtení různých diskuzí jsou praktiky prodávajích takové, že stačí škrábanec a jelikož náklady obchodníka by byla v případě reklamace zařízení z EU distribuce velké, raději ji automaticky zamítne a sdělí, že to bylo způsobeno mechanickým poškozením - viz škrábanec.

    Nerad bych Vás házel do pytle s nepoctivými prodejci, ale jelikož s Vámi nemám zkušenost, rád bych slyšel názor prodejce, případně i kupujících v tomto eshopu.

    Děkuji mnohokrát

  • Dobrý večer,
    chci se zeptat,jestli máte Nokii N8 novou originálně zabalenou nebo použitou.

    Předem děkuji za odpověď

  • David:
    Dobrý den,

    všechny námi prodávané mobilní telefony mají češtinu již od výroby,a záruku v délce 24 měsíců,
    pěkný den

  • Dobrý den,

    chci se zeptat, zda Samsung galaxy S3 mini je u Vás plně v češtině??

    Děkuji za odpověď.

  • Michal:
    Také Vám děkujeme :-)

  • Nelituji a děkuji :-)

  • Zdravím.

    Uvažuji o koupi nového MT. Kamarádkou mi byl doporučen Váš obchod. Bohužel model Nokia Lumia 720 jsem už nenašla a telefon budu kupovat zhruba v dubnu/červnu ( reklamuji současný telefon a doufám, že se mi ten šmejd povede vyreklamovat k vrácení peněz, do té doby mám strach kupovat nový MT ). Je možné, že se u Vás ještě tenhle model objeví?

    Další variantou je Nokia Lumia 925, pořád mě od ní ale odrazuje cena, i když je ve Vašem obchodě velice příznivá. Je možné, že do té doby ještě o něco klesne?

    Hezký zbytek večera.

  • Mobily Ostrava: Děkuji! Objednáno... věřím,že nebudu litovat :-)

  • Michal:

    Dobrý den,
    ano telefon je originálně zabalen,
    24 měsíců záruka,
    přejeme pěkný den

  • Dobrý den, možná se hloupě zeptám, ale mám zájem o tento přístroj ; SAMSUNG Galaxy I9300 S III 16 GB. A velice se mi zalíbila cena ve vašem obchodě. Jedná se o nový (nepoužitý,nevystavený apod.) telefon? Včetně 2 leté záruky? Děkuji za odpověď. Věřím, že si brzo "plácnem" :-)

  • Dobrý den, když si objednám u Vás telefon, tak bude mít nějaké logo na obalu?

  • Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, jestli je samsung galaxy s4 mini plně v češtině? A jak by to bylo případně s reklamací? Děkuji za odpověď.