Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Mobily Ostrava: ale mám na něj koupené ochrané sklo mám jej sundat nebo nechat?Nebylo zakoupeno u vás

  • PATER:
    Dobrý den,
    pokud je MT nepoužitý a nepoškozený není probém se domluvit na výměně.

  • Je u vás možné vrátit zboží do 14 dnů.
    Koupil jsem si v pátek 10.7.2015 Sony Xperia Z1 Compact.
    Ale zjistil jsem že mi nevyhovouje bylo by možné ji vyměnit za jiný mobilní telefon?

  • N.Hercikova:
    Dobrý den,
    stalo se to u modelu Samsung Note 4,
    jelikož se tento model prodává v EU ve dvou verzích a to :SM-N910F a SM-N910C každý ma jiný procesor.
    U jiného modelu to možné není.
    Pěkný den

  • Dobrý den,
    v jednom z komentářů k vašemu obchodu jsem se dočetla, že byl zakoupený telefon osazen jiným procesorem, než je jaký je uváděn pro oficiální CZ distribuci. Je něco takového možné?

  • Dobrý den, dívám se že máte, telefon Lenovo s90 s 2GB RAM a 16GB paměti za pěknou cenu, avšak podle toho co jsem vyčetl by 2GB RAM měla mít pouze 32GB verze která je samozřejmě dražší.

  • Dobrý den, již zhruba měsíc sleduji situaci ohledně nákupu samsung galaxy s5 v bílé barvě na vašem eshopu, ale ještě jsem se neshledal s tím aby jste ho tam měli. Takže objektivně vzato bych řekl že je jednodušší mi odpovědět, že se musí objednat než to abych každý den sledoval Váš eshop na kterém stejně není.

    Děkuji

  • filda33:
    Dobrý den,
    sklad se mění každý den,
    prosím o sledování eshopu,
    děkuji

  • klaravlachova:
    Dobrý den,
    prosím kontaktovat emailem,
    děkuji

  • Dobrý den, chtěl bych si ve Vaší prodejně zakoupit samsung galaxy s5, ale chtěl jsem se zeptat jestli máte i white né jen black. Děkuji za odpověď.

  • Dobrý den, v listopadu jsem si u vás zakoupila mobilní telefon a chtěla sem se zeptat jestli je možnosti vystavit kopii dokladu o zakoupení? Záruční list a vše ostatní mám.

  • Vojta:
    Dobrý den,
    ano jedná se o EU,
    v originálním balení,
    pěkný den

  • Dobrý den, mám zájem koupit u vás mobilní tel.Samsung GLAXY s 5. Je tento telefon z distribuce EU a je tento telefon nový v originálním balení?

  • dobrý den na Vašich stránkách jsem nenašel Lumii 735 zelenou, tak bych se chtěl zeptat zda jí bude ještě mít v budoucnu v nabídce. Pokud ano tak bych se chtěl zeptat pro jakou konkrétní zemi je určena a jestli je při koupi na displeji ochranná fólie, případně zda je fólie k Lumii přiložena v balení. Co jsem se ještě o Lumii dočetl, tak, že se může i pro EU trh k reklamaci zaslat do autorizovaného servisu v ČR - je toto pravda. Děkuji za odpověď nashledanou

  • Tomáš Halata:

    Dobrý den,
    na eshopu máme vystavenou EU,
    CZ na objednávku,
    balení obsahuje i ochranou folii na lcd,
    pěkný den

  • Dobrý den, chci se zeptat ohledně sony xperia z3 compact v jaké distribuci ji prodáváte? EU? A zda ji prodáváte i s nalepenými fóliemi na přední i zadní straně. Děkuji

  • Koupil jsem u Mobily Ostrava Lumii 1520. Po pár dnech jsem zjistil, že je pro mé potřeby moc velká. Volal jsem do obchodu a ptal se, jestli je možná výměna. 1520 byla v pořádku a tak mi bez problémů telefon vyměnili za Lumii 930. Šlo to rychle, bez problémů, jednání super. Ještě jednou děkuji !
    tompec

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč na telefon xiaomi mi3 dáváte pouze 1 rok záruku.

    Díky.

  • Zdeněk Mlčoch: Dobrý den, na krabičce je napsáno SQN100-3.

  • Dobrý den, psal jsem vám dotaz na mail, ale zatím žádná odpověď. Tak snad budu mít tady více štěstí. Telefon Blackberry Q10, který nabízíte, je ve verzi SQN-3? Čili podporující LTE frekvence 800/900/1800/2600?