Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zdravím všechny co chtěli iphone za super peníze.

    !!! OBCHOD ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI !!!

    Kupoval jsem sestře Iphone 6s k narozeninám z tohoto eshopu, telefon dorazil vcelku rychle, ale již po otevření balíku se cosi zdálo býti divné. Ten kdo měl v ruce někdy nevybalený nový iphone rozdíl pozná. Krabice sice byla zatavená, ale tak nešikovně že to šlo vidět na první pohled. Bylo vidno že nálepky s popisem telefonu na krabičce vzadu se již někdo pokoušel odstranit a znovu nalepit. Navíc nebyla nikde ani věta česky (porovnali jsme se zadní stranou našeho starého telefonu), bylo tedy jasné že se nejedná o nálepku k ČR distribuci.
    Po rozbalení nebylo balení identické jako balení originálního iphone zakoupeného u Apple store. Jelikož jsme si byli jisti, že se nejedná o originál, telefon jsme nijak nezapínali a dále nerozbalovali. Ochranná folie na telefonu měla pod sebou nečistoty, roh telefonu byl ušpiněný od lepidla a taktéž sluchátka mají značně poškrábanou krabičku. Takto nevypadá originálně zabalené zboží a z tohoto důvodu jsme se rozhodli odstoupit. Navíc na faktuře chybí IMEI, ten tam musí být vždy!
    Telefon jsem poslal zpět, spolu s kopiemi všeho co chtěli a co popisují na stránkách ("faktury", reklamačního listu, kopii ČP atd.) a modlil se ať mi peníze příjdou zpět.
    Naštěstí paní která za to asi nemůže a zvedá telefony na jejich lince, je vcelku příjemná a bez překvapení odstoupení ze zákonu do 14ti dní uznala. Ale překvapená rozhodně nebyla.
    Zboží si na ČP převzali asi do 5ti dní, a cca do týdne jsem měl peníze zpět na účtu.
    Lidi, vyhněte se tomuto obchodu a nakupujte raději od známých obchodů a nedělejte chybu jako já (a ostatní), že kvůli pár stokorunám můžete přijít o své peníze nadobro - i když to se mi naštěstí nestalo.
    Určitě koukněte na google street view na adresu dané firmy. :) vtipné.. po větším prozkoumání na této adrese je registrováno i více firem. Ale tak už to v dnešní době bývá.

    Daniel

    • Koupila jsem taky 6S, ale za mě žádný problém nebyl.

  • Obchod nedoporučuji!!!!

    Koupila jsem si "nový" iphone SE, u jejich druhého obchodu mobilcenturio. Po pár dnech jsem zjistila, že zlobí baterie a také senzor přiblížení.

    Telefon jsem reklamovala. Telefon přišel s vyměněnou baterií a horním flex proximity. Konečná cena za opravu 340 Kč (to určitě nebyli origo díly, a to nemluvím o tom, že by se neměl opravovat, ale vyměnit)? Tak jsem začala pátrat a narazila jsem tady na tu diskuzi, zhrozila jsem se. A pátrala jsem dál, po kontrole IMEI jsem zjistila že telefon je repas.

  • Obchod rozhodně nedoporučuji!!
    Telefon mi přišel s kondicí baterie 85%, po chvilce mi přestal fungovat i reproduktor. Při ověření IMEI mi bylo sděleno že telefon není Nový. Odstoupila jsem od smlouvy a peníze firma vrátila, asi jsem byla jedna z mála, která dostala své peníze zpět.
    Je až neskutečné že to tomuto obchodu stále ještě prochází.. Ale nebojte, na každého takového člověka/skupinu se voda vaří a váš čas drazí podvodníci taky příjde.

  • Mam stejnou zkusenost. Koupila jsem Iphone 7 na MobilPraetor - potvrzeni objednavky mi ale doslo z MobilCenturio. Prestoze me ujistovali, ze je mobil novy - byl z roku 2017.
    Pozor na tento obchod. Penize sice vratili - ale musela jsem tam psat alespon 10x.
    Urcite u nich nenakupujte.

  • Objednaný iphone 7 přišel pár dní po objednání, bohužel ihned po spuštění telefonu a přidání karty do apple pay, placení pomocí telefonu nefungovalo. po kontaktování podpory apple mi bylo zděleno že telefon není nový, ihned sem tedy druhý den telefon vrátil, společnost ho z pošty vyzvedla po 6 ti dnech, po celou dobu byla komunikace s firmou dá se říct dobrá, po týdnu mi přišly peníze zpět na účet. Radši jsem telefon po druhé koupil od ověřeného prodejce s mírným příplatkem, firma mě několikrát ujišťovala že jejich telefony jsou nové, ovšem po mém zjištění telefon nový nebyl. Prozatím mi firma neproplatila peníze za poštu jak slibovali. Nedoporučuji vám od nich cokoliv kupovat.

  • https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=1019288&typ=UPLNY&sp=H4sIAAAAAAAAAKtWykvMTU0JSCwCUiWpRcVKVtHVStmplUpWSpnJ%252BUo6SmWJOaWpQJ6BuZG5sbGl%250D%250AhVJtbC0AFgJ%252BdTYAAAA%253D%250D%250A

  • jak jsem dříve psala, koupila jsem tu ještě duhý mobil: iPhone 7. zboží opět zcela v pořádku, takže mohu doporučit. tentokrát jsem i vybrala zásilkovnu takže jsem se vyhnula původnímu problémům s českou poštou a tím pádem doporučuji tentokrát nejen zboží ale i přepravce :-) :-)

  • firma nemá vůbec zázemí, i když přesto dlouhodobě na heurece drží takhle nízké ceny,moje zkušenost je že kvalitní zboží začíná na heurece od 3 pozice a dál. tady riskujete že ani nedostanete zboží.
    nekoupil bych tu ani kapesník.

    • Pravda

  • Firma má u většiny svého zboží nejnižší ceny a ceny se změní hned,jak se změní konkurence.vypovídá to i o tom že to může být naprogramovaný algoritmus který ani nemá lidi na obsluhu a jen z lidí tahá peníze. je normální být levný ale není normální být skoro pořád nejlevnější a měnit ceny desetkrát za den. to spíš vypovídá o počítači než o skutečném zázemí lidí.

    • Karel 6, jak proboha poznáte, kolikrát jiné obchody na heuréce mění cenu a jak rychle na to tenhle obchod reaguje? já na heuréce jaké zákazník nakupuju ale tohle jsem opravdu nikdy nesledovala. spíš mi to přijde že nejste zákazník.

  • Nekupovat,vezmou peníze a nepošlou zboží.

    • jasně, vezmou peníze, když platbu předem nenabízejí. nechcete dělat místo spamování něco užitečnějšího?

  • Koukám, že panu Turkovi se několikrát sekl počítač.....začíná to trošku smrdět....recenze 100% a zde v diskuzi plno obvinění a trestních oznámení. Za mne podvod, i vzhledem k tomu, že jsem zadal adresu do Google maps a barák bez omítky, bez reklamy, bez označení, no nevím.........přeji hodně štěstí nakupujícím a panu Turkovi ať je to kdokoliv.

  • A o iStylu mi nemluvte, je to kapitola sama o sobě co mi trochu připomíná "ten řemeslník přede mnou bylo nějaký prase"... Jinými slovy když si nekoupíte mobil v Datartu za předraženou cenu, tak vám vždy rádi řeknou, že mobil je to a to a to. Mám s tím sám zkušenost a když pak člověk zajde do nezaujatého servisu (neplaceného Datartem, Alzou atd. z přemrštěných cen), tak zjistí že to tak horké není.

    • Příspěvek patřil samozřejmě do vlákna níže.

  • Minulý týden jsem koupil iPhone, za mě naprostá spokojenost. V dnešní době je dobré si vše zkontrolovat, protože jsem se už několikrát setkal s nesrovnalostmi, což u tohohle obchodu naštěstí nebylo. Doporučuju vždy ověřit zda IMEI patří opravdu iPhonu, 2x jsem kupoval iphon z bazoše a tam se mi stalo, že jsem IMEI ani nenalezl. Takže doporučuji, ale reklamaci jsem u nich (zatím) nezažil :-)

    Turek

    • Omlouvám se za duplicitu, nějak se mi sekl prohlížeč.

    • A tak mi vysvětlete, proč obchod nabízí iphony, které jsou používané jako nové? A na mou otazku mi bylo sděleno, že dovozce nepodléha Applu, tudíž prodávají fake. Mě bohatě stačí, že mám papír z iStylu, kde je vše řádně popsáno. Takový eshop jako je tenhle, by měl přeci nést zodpovědnost. Není to bazar.

    • Objednal jsem nový a nový dorazil a jak jsem psal včera večer, tak že v obchodu jsem při nákupu viděl i nové i bazarovky a byl trochu problém je rozlišit. Jde o to opravdu pečlivě přečíst popis, ale tak je to u většiny obchodů s iPhony, u hodně případů najdete kategorie A+, A, B atd. Teď momentálně vidím v nabídce jen nové, ale když jsem v obchodu kupoval, tak v kategorii iphone měli stejné typy 2x a až z popisu bylo vidět, že některé byly použité a některé nové. Jak jsem říkal, že nový jsem objednal a nový mi dorazil, kdyby to tak nebylo odstoupím od smlouvy, velmi jednoduché.

    • A o iStylu mi nemluvte, je to kapitola sama o sobě co mi trochu připomíná "ten řemeslník přede mnou bylo nějaký prase"... Jinými slovy když si nekoupíte mobil v Datartu za předraženou cenu, tak vám vždy rádi řeknou, že mobil je to a to a to. Mám s tím sám zkušenost a když pak člověk zajde do nezaujatého servisu, tak zjistí že to tak horké není.

    • u obchodu jsem nakupovala a neměla jsem problém. poté jsem koupila ještě jeden iphone 7 a opět dorazil bez problému a originál. trochu mi tahle diskuze připomíná bitevní pole :D

    • No a já jsem tam za celý ten půlrok viděl jen jeden druh a to nový model. Náhoda? Nemyslím si

  • Minulý týden jsem koupil iPhone, za mě naprostá spokojenost. V dnešní době je dobré si vše zkontrolovat, protože jsem se už několikrát setkal s nesrovnalostmi, což u tohohle obchodu naštěstí nebylo. Doporučuju vždy ověřit zda IMEI patří opravdu iPhonu, 2x jsem kupoval iphon z bazoše a tam se mi stalo, že jsem IMEI ani nenalezl. Takže doporučuji, ale reklamaci jsem u nich (zatím) nezažil :-)

    Turek

  • Dobrý den,
    zde čtu samé negace, ale přitom recenze jsou vícěméně 100%, jak je to tedy možné? To se ti co byli nespokojeni či okradeni nevyjádřili v recenzi?

    • Já bych recenzi udělila, bohužel mi nedorazil dotazník.

    • Dotazník nedorazil nikomu, recenze jsou fake

    • Mě třeba dotazník dorazil.

    • mně taky dorazil, recenzi chci ale udělit až po měsíci používání. Děláme to s přítelem tak obvykle.

  • Dobrý den, zakoupila jsem dceři mobil. Včera jsme ho rozbalily a zjistily, že displej je odlepený a vyčnívá cca o 5mm, tak jsem zajela do prodejny IStylu, kde mi bylo sděleno, že mobil je již opravovaný, včetně sluchátek a že první aktivace proběhla 8.8.2017! Na prodejnu se nedovoláte. Přes email mi ho chtějí reklamovat! O reklamaci nestojím, jelikož nemám jistotu originálních dílu apod.,Přitel pracuje na PČR a zvažujeme podání na ČOI atd., je tu někdo kdo by měl stejný problém? [email protected] děkuju

  • Také nedoporučuji,zatím jsem zjistil,že nejdou připojit sluchátka dostal jsem super radu... kupte si bezdrátové :-) na pobočce to reklamovat nejde jen poslat českou poštou a hlavně pojistit to mám a jestli to bude vypadat jako u některých co už reklamují,tak to vyjde levněji nechat opravit jinde..

  • Stránky se chlubí mottem: nakupte královsky bezpečně. Jediné, co vás ovšem čeká jsou trable. S čím mohu souhlasit je rychlé a bezproblémové dodání. Stejně rychle ale mobil přestal správně fungovat a po návštěvě autorizovaného servisu mi bylo sděleno, že mobil je repasovaný.
    Už téměř 10 týdnů řeším vrácení zboží, ale z nějakého důvodu mi firma už podruhé posílá balíček s mobilem zpět. Po prvním vrácení jsem volal se slečnou na infolince: prý je problém v tom, že jsem nepřiložil formulář o odstoupení od smlouvy s jejich stránek a nestačilo odstoupit přes email. Proto ho pánové předali servisu a mobil mi tak přišel s údajně vyměněnou baterií, o čež jsem samozřejmě nežádal. Mobil jsem odeslal se všemi potřebnými lejstry, přiložil jsem i faktury za Balíky do ruky (jak sami žádají)... ty z předešlého balíku samozřejmě zmizeli a nikdo žádost o jejich proplacení neřešil. Nyní mi pošta oznamuje, že balíček je připraven k vyzvednutí... Volám na infolinku: nevím, kde je chyba, říká slečna. Balíček nepřebírejte, napiště na jiný email, určený výhradně reklamacím a napište, že balíček nepřeberete. Nebojte, všechny peníze vám vrátí... to mi řekla slečna na druhé straně. Slečna mě ale o bezproblémovém řešení ujišťovala už minule a začínám mít pocit, že nejsem výjimkou mezi těmi dalšími případy, o kterých si čtu jak tady v diskuzi, tak v diskuzních fórech na internetu.
    Je smutné, že s tím Heureka nechce nic dělat. Jde o podvodný obchod, který má nějakou záhadou (mrk, mrk) 100 % a ani jedno negativní hodnocení... k tomu ověřeno zákazníky Heureky.
    Mobil Centurio, Mobil Praetor a další názvy té samé podvodné firmy. Ruce pryč, nic nekupujte. Čekají vás jen trable a nervy s vypisováním mailů a hovory se slečnou, která vás ujišťuje, že se někde stala chyba a vše bude v pořádku.

    • Já s nimi problém neměl, asi to nebude taková hrůza.

  • a když už jsem si tady zanadávala na poštu, tak chci říct jednu věc abych to trochu vyvážila
    kupovala jsem v posledním roce na heuréce asi 5 mobilů pro všechno možné blízké i vzdálené příbuzenstvo. rozhodovala jsem se vždy podle ceny a chtěla jsem aby obchod měl aspoň 4 hvězdičky. vždycky jsem byla spokojena a tenhle obchod není vyjímkou (až na přepravu kterou má i podle recenzí a doby dodání tento obchod nepříliš kvalitní). ale jelikož jsem kupovala ve všech případech u všech prodejců iphone, tak jsem si zboží vždy při převzetí kontrolovala a tento obchod se nijak neodlišoval takže trochu nechápu zdejší diskuzi. dneska objednávám další iphone 7 z tohoto obchodu a ráda tu pak nechám další zpětnou vazbu. ale věty typu nakupovat jen u alzy mi přídou trochu moc. znám tady z heuréky hodně dobrých obchodů ke kterým se ráda vracím.

    • Dobrý den, jestli bych se mohl zeptat jakou máte kondici baterie (maximální kapacitu na 1 nabití, je v nastavení-baterie-kondice baterie). Jelikož ono to někdy vypadá, že mobil je v pohodě a vady se začnou projevovat po několika týdnech používání. Nevím, jestli jste ten iPhone 7 už objednávala, ale jestli ne, tak to raději nedělejte.

    • Je trochu věda to kontrolovat, měl jsem 98%, po asi 3 dnech se mi sama zvedla na 99%. Trochu mě to nejdřív vyděsilo, ale pak jsem o tom četl a je to prý normální.

    • pro Jakub: kondici mi kontroloval syn a také bylo vše ok.

  • zboží v pořádku, ale s kritikou, se kterou se tady schodnu je opravdu kritika České pošty. doprava tímto státním přepravcem už nikdy více, ale pravda je že jsem v poslední době kupovala mobil pro několik příbuzných i z jiných obchodů a jak tam byla Česká pošta, tak to byla tragédie skoro vždycky.

    • dejte si prosím do možnosti dodání třeba DPD nebo PPL, ráda u vás znovu nakoupím, ale nemučte zákazníky Českou poštou! :o)