Přihlásit se a přidat příspěvek
  • NEKUPOVAT!!
    Nakúpil som nový iphone, prišiel REPAS!!
    Mesiac vybavujem reklamáciu lebo zavádzajú a komplikujú.
    Podal som podnet na ČOI, napísal som heureke ako aj do Dtestu.
    Odporúčam oklamaným urobiť to isté, podľa príspevkov tu ich je mnoho!
    Ako môže obchod s "Overeno zakazniky" so 4,8 hodnotením predávať repasy namiesto nových?

  • Tomuto obchodu se vyhněte!!! Telefony jsou repasované, podle prvního pohledu vypadají jako nové, ale nesjou. Obchodní podmínky absolutně nesouhlasí s tím co Mobilpraetor tvrdí.

    Na faktuře je uvedena jiná firma, což mě zarazilo. Volal jsem tedy do obchodu, kde mi slečna řekla, že je to normální a v případě reklamace není problém zaslat telefon na adresu obchodu. Obchodní podmínky jsem si četl, ale nikde jsem se nic o jiné firmě nedočetl, takže jsem volal zpátky, jak je možné aby na faktuře byla jiná firma? Slečna mi odpověděla, že se jedná o přeprodej a né o prodej. Na dotaz jestli mi může říct kde se to můžu v obchodních podmínkách dočíst mi odpověděla, že ji nefunguje počítač. Tak jsem ji citoval záčátek v obchodní smlouvě, kde Mobilpraetor vystupuje jako prodejce, a ne přeprodejce. Na to mi už nic neodpověděla.

    Iphone SE přišel za pár dnů. Krabice byla kompletně zabalená. První věc která mě zajímala byla, jestli je telefon nový, repasovaný nebo vyměněný za nový kus. To se dá zjistit podle čísla modelu. Číslo začínalo písmenem M, takže nový model. Baterka má kondici 89%, takže jsem si řekl, že telefon asi někde ležel ve skladu. Na displej jsem si položil ovladač od televize aniž bych o něm věděl, trošku jsem se o něj opřel a na displeji se objevila pavučina. Pavučina vznikla od výřezu pro reproduktor. Takže jsem si řekl, že tohle je první a poslední věc co si od Applu kupuju, navzdory perfektně odladěnému softwaru. Překvapení mě čekalo v servisu. Pán se divil že mám nový SE, když se víc jak rok neprodává. Potom co připojil telefon do Macu přes aplikaci zjistil, že baterie má víc jak 500 cyklů za sebou a že telefon byl vyrobený v půlce roku 2016. Displej mi vyměnili a zárověň nafotili vnitřek telefonu. Jediné co bylo originální, tak byla základová deska, baterie a možná Touch ID, ale to už si napamatuju. Jinak bylo všechno neoriginální, poskládané ze všeho možného. Na dispej mi nemohli dát záruku, protoýe neví jestli telefon nepřestane fungovat hned zítra. Telefon zatím funguje bez problému a nebýt rozbítého displeje, tak si budu myslet, že mám nový SE. Dispej míň mění barvy, když telefon otočíte o 180 stupňů a dívate se na dispej pod úhlem. Takže displej je kvalitnější, takže doufám, že i sklíčko víc vydrží.

    V každém případě mobilpraetor dělá něco jiného než píše.

    • Heureka nechce poslat dotazník o spokojenosti i když tam člověk zavolá. Podle rychlosti jakou toto všechno vyřeší si člověk může udělat obrázek.

    • Mohu se zeptat, kam zajít na diagnostiku, zda jde o repas? Kolik se za to platí? Děkuji

  • Dobrý den, mám špatnou zkušenost, koupil jsem před týdnem Apple SE, přišel, špatný reprák, mám pochybnosti o pravosti mobilu, asi repas, Čína, na apple supportu ověřeno bez záruky, distribuce Polsko. Poslal jsem ho zpět s odstoupením. Zásilku nepřevzali. Důležité je, se podívat na mapy na adresu Praetor Markojan trade, s.r.o., foto domu a pochopíte...
    Faktura tam byla na firmu System Centre s.r.o, Perucká 2483/9, 12000, kterou vlastní občan vietnamské rep.
    Na faktuře chybí IMEI. Uvidíme, jak to dopadne...já osobně nedoporučuji...

  • Za sebe - nedoporučuji tento obchod. Poslali mi svévolně jiný iPhone než jsem si objednal, tento nebyl originální (potvrzeno přes Apple dle čísla telefonu), nefungující port pro sluchátka, nefungující mikrofon, nefungující sluchátkový reproduktor. Odstupuji od smlouvy do 14 dnů.

  • super nákup a super dodání v poslední chvíli! takhle ochotné lidi jsem vážně nečekal, objednáno 23.12. ráno a večer dodáno. s hodnocením jsem chtěl ještě počkat než dárek rozbalíme. což už se stalo a i zboží je super, takže ještě jednou moc děkuji a budu vás všude doporučovat.

  • Jo a nezmínila jsem to hlavní, že i když jsme tu baterku poslali na opravu někdy tenhle týden (v úterý), tak už v pátek jsme měli vyměněnou za novou a funkční doma. Takže i super rychlost navíc před vánocema a jak jsem říkala, navíc bez doplatku i při naší blbosti haha. Tak ještě jednou šťastné a veselé :-) Ilona Rusínová

  • V obchodu jsem už začátkem roku koupila mámě Samsung a někdy konec listopadu / začátkem prosince máma nechala telefon 2 nebo 3 týdny do mrtě vybitý a přestala držet baterka, nebo teda držela, ale vydržela tak čtvrt dne. Musím uznat velmi vstřícené jednání obchodu, přestože jsem si trochu naběhla když jsem v popisu reklamace napsala že mobil byl půl měsíce vybitý, tak mi napsali, že vybitím se baterka zničila a že je to chyba nás jako zákazníka, ale že nám baterku zdarma vymění. Chápu že je baterka stojí 2 stovky a asi na nás stále vydělali, ale mohli nás poslat do háje nebo nám naúčtovat ranec, když jsem se jim tak hloupě přiznala k tomu že jsme mobil nechali dlouho vybitý a sami baterku oddělali. Takže za mě oceňuji lidské jednání a přístup, na vánoce jsem tu koupila ještě iphone, tak povím o svojí zkušenosti až rozbalíme.

    :-) Všem šťastné a veselé Ilona R.

    • Jo a nezmínila jsem to hlavní, že i když jsme tu baterku poslali na opravu někdy tenhle týden (v úterý), tak už v pátek jsme měli vyměněnou za novou a funkční doma. Takže i super rychlost navíc před vánocema a jak jsem říkala, navíc bez doplatku i při naší blbosti haha. Tak ještě jednou šťastné a veselé :-) Ilona Rusínová

  • za mě druhá dobrá zkušenost s obchodem, kupoval jsem tu iphone pro celou rodinu a nyní i jako dárky na vánoce. diskuze mě trochu vystrašila, tak jsem obětoval dárkové balení, mobily jsem před vánoci radši rozbalil a vše zkontroloval. a vše je naprosto ok, takže nemyslím, že by se měl člověk něčeho bát. jen si pokud možno nevybírejte jako přepravce českou poštu, já zvolil radši zásilkovnu :D

  • Nehala jsem si telefon zkontrolovat a dostala jsem potvrzení, že jde o repas. S obchodem zatím žádná domluva, ačkoliv jsem jim potvrzení zaslala. Tak uvidíme

  • Také se přidávám s velmi špatnou zkušeností a zvažuji nahlášení na ČOI. Koupila jsem Iphone SE, nejdřív nešla sluchátka a nabíječka, po té telefon 2x reklamován. Hrůza, děs. NEDOPORUČUJI . Uvádějí repas jako nový telefon. Podvodníci

  • Podvodně prodán repas jako nový telefon, očividnou snahu podvádět dokládá i balení telefonů do folie. Doporučuji nahlásit na ČOI.

    • zdravím, vy jste řešil jak?

    • Dobrý den, já mám potvrzení ze servisu, že telefon je repas, ale mobilceturio si dál mele svou, že mám telefon reklamovat. Věc jsem již postoupila na ČOI a čekám na nějaké info

    • měl jsem od nich několik mobilů, všechny ve folii, ale repas tedy ani jeden. folie je úplně normální už z výroby.

    • já dnes rozbalil iPhone a je očividně nový. navíc jsem si to pro jistotu i ověřil takže bych to neviděl tak černě

  • Tak i já patřím mezi podvedené zákazníky, jako vy ostatní. :( U Mobil centurio jsem před třemi měsíci zakoupila "nový" Iphone 7. Nedávno se mi ovšem začal odlepovat displej, tak jsem na jistotu navštívila prodejnu Iwant, kde jsem myslela, že mi telefon. jako autorizovaný servis vyreklamují. Tam mi ovšem řekli, že telefon byl spuštěn již dávno před mým zakoupením a že je displej neoriginální - tedy měněný. Chci se vás zeptat, jak u vás probíhala reklamace? Uznali chybu i bez vyjádření technika z Iwantu, nebo budou tvrdit, že to není pravda? Vrátí peníze bez zbytečných dohadů? Nebo mi pošlou "opravený" telefon a nazdar? Předem díky za případné zkušenosti. :)

    • Měla jsem podobný problém. Šla jsem do autorizovaného obchodu applu, kde jsem si nechala udělat diagnostiku mobilu. Jednalo se o repasovaný kus. Do obchodu jsem poslala mobil s přiloženým průvodním dopisem o tom, že chci vrátit peníze a s diagnostikou z obchodu applu. Peníze přišly asi do 3 týdnů. Před tím se mobil z ničeho nic vypínal, poslala jsem ho do obchodu s tím že chci vrátit peníze, ale poslali pouze "opravený" telefon. Je tedy nutné dodat potvrzení o tom, že se jedná o vadný kus.
      Ale peníze by Vám měli vrátit, držím palce :)

    • Já jsem telefon posílala zpět hned druhý den od doručení, když jsem zjistila přes emei, že není nový. Napsala jsem jim v tom dopise jak jsem poznala, že telefon není originál (emei, padělek nabíječky, neoriginální poškrábané sluchátka, krabička neobsahovala nálepky apple apod.) a do 3 týdnů mi vrátili peníze. Napsala jsem jim také email a uháněla je za proplacení poštovného, co sem do toho vrazila a to mi asi po měsíci vrátili taky. Hodně štěstí.

    • *imei

  • Naprosto katastrofální zkušenost s tímto obchodem. Nebuďte hloupí a nenaleťte jako já..! Telefony nejsou nové, nýbrž "repasované" - ale mizerně. Již nikdy více s Mobil Praetor...!!!

  • Doporucuji obloukem se vyhnout teto podvodne firme!!
    Objednal jsem si nový telefon - přišel použitý kus navíc se závadou. Ihned jsem jej vracel prostřednictvím přepravce Geis. Zásilka však byla na straně prodejce odmítnuta a tím mi vznikly další náklady. Opravdu neslýchané chování. Výzva k hodnoceni obchodu mi také nepřišla. Je tedy jasné, že s recenzemi manipulují.
    Při podobných zkušenostech doporučuji obrátit se na Heureku, ČOI a Dtest. Vše má své řešení. Jakmile budu mít výsledek, napíšu sem.
    Pavel

  • Recenze neodpovídají realitě! Jako podvedený spotřebitel jsem zde neměla možnost umístit recenzi!!!!

    • Však i v diskuzích se lže např E Turek, Sofie J. a další co eshop nebo spíš eshit vychvalují. Ani ten kryt bych si u nich nekoupil :)

  • Jedná se o podvodný eshop. Místo originálního Apple telefonu jsme obdrželi recyklovaný krám!!!!! Obchod nereaguje!!! Recenze jsou fake!

  • Přítel si zde taky kupoval iPhone SE, hned ze začátku mu problikával displej, ovšem to jsme ještě nijak neřešili. Po měsíci se ovšem mobil začal sám od sebe vypínat. Poslali jsme ho na reklamaci a vrátil se opravený. Po týdnu se ovšem znovu vypnul. Když jsem volala na zákaznickou linku obchodu, bylo mi řečeno, že pokud prokážu, že je mobil repasovaný vrátí mi peníze v plné výši. Telefon jsem vzala na diagnostiku do oprávněného apple obchodu a bylo potvrzeno, že se jedná o repasovaný mobil, i když slovy pána "Nejlepší repas, který jsem kdy viděl". Mobil teď budeme posílat do obchodu a uvidíme jak to bude dál.

    • Dobrý den,

      pošlete jim telefon zpět s potvrzením od Apple obchodu, mně po měsíci poslali peníze zpět. Samozřejmě za diagnostiku a poštovné ani korunu, ale i tak aspoň peníze za telefon díky bohu poslali.. což nic nemění na tom, že se jedná o podvodníky, ale aspoň Vám dá naději, že své peníze uvidíte. Držím pěsti!

    • Tak dnes nám byly vráceny peníze a vše se vyřešilo. Aspoň něco pozitivního na obchodu. Nikomu nákup v této prodejně nedoporučuji, ovšem pokud se naskytne problém určitě má cenu bojovat!

  • Některé anonymní příspěvky jsou tu trochu úsměvné, někde jsem se trochu pobavila třeba u Karla 8 xD

    • Pardon, Karel 6

  • Z hlediska kvality zboží je obchod v pořádku, z hlediska komunikace trochu hůř. Na odpověď na mail jsem čekala asi 2 dny, takže nevím, jak by fungoval případný servis atd. Ale iPhone jsem si po přečtení zdejší diskuze pečlivě zkontrolovala a dorazil mi zcela ok

    Zlepšete trochu komunikaci a jinak vás doporučuju, recenzi udělím po měísci co bude mobil bez problému :-)

  • V únoru 2019 jsem si od této společnosti zakoupila mobilní telefon zn. Iphone 6S Plus, u kterého jsem začínala mít podezření, že se jedná o repasovaný telefon, což mi nakonec potvrdila provedená diagnostika telefonu. Po více jak 4 měsíčním boji s touto společností mi nakonec akceptovali odstoupení od kupní smlouvy a peníze za telefon mi zpět zaslali. Společnost rozhodně NEDOPORUČUJI, ale na jejich obranu, pokud prokážete, že se jedná o repasovaný telefon, peníze vám vrátí.

    • Naprostou souhlasím, totožná zkušenost.. každopádně alespoň (po všech nervech) vrátí peníze..