-
takže negativní nedoporučuji momentálně jsem vrátil sluchátka samsung nemám sluchátka nemám peníze.zadna komunikace od reklamacniho oddělení otřesný určitě podniknu další kroky.
-
Zdravím všechny, mám taky velmi špatnou zkušenost s tímhle e-shop mobilplus. Objednal jsem přes e-shop mobilplus tel.note 7, doručen byl, ale nefunkční bez českého návodu tak jsem ho poslal zpět a v reklamaci jsem chtěl vrátit peníze . Po pár dnech se mě ozval p.Korinek s tím, že mě do e-mailu podle návrh s řešením. Žádný meil mě nedošel, na SMS a volání nikdo neodpoví. Dozvěděl jsem se, že tahle vykutálena firma nikdy peníze nevrací. Hledají si důvod jak neuznat reklamaci, nebo nabídnou, že vrátí o 300 Kč méně. Takže nevím jak to dopadne momentálně nemám ani peníze ani mobil. Varují všechny já v tomto e-shopu už nikdy nic.Myslim, že je to i na stížnost ČOI.
-
Stalo se mi neco podobneho. Dostal jsem vadne hodinky Mi band 5 a moji reklamaci taky resil p. Korinek. Na emaily temer neodpovida, na odpoved ceka clovek tyden a to musi napsat 2x, nez dostane odpoved.. Do dnesniho dne nemam od nich jasnou odpoved a p. Korinek se ani jednou neracil jedinkrat omluvit...
-
-
Zdravím před cca 3 tydny zde napsano že mobil hned vracím tak uděláno bohužel ale nebyla ulice jen číslo do Ted je tona počtě nikdo nereaguje na moje psaní vždy nedoručrno nebo odpoví automat Jsem invalidní na ,morfiu atd kc měly sloužit na leky atd Kdyz mobil byl na nic pro mne,potřebuji ihned vrátit peníze balík mě stal taky moc Tak kde jsme ???? To mám jít i na policii jsem už uplně s nervy v háji mobil přes 5200 posta 200 a nic se neděje !!!! To si psali recenze sami neumi ani odpovědět zavolat nic !!!!!!!
-
Lež, naprosto neprofesionální přístup, bordel. Přístup obchodu Mobilplus je naprosto fatální. Nikdy nic tam nekupovat!!!!!
Objednávku bez mého vědomí stornovali, ale přesto to druhý den doručovali - manželka to bez mého vědomí převzala (ani řidič nevolal, jen zazvonil). Odmítají to zpět převzít, že to musíme na vlastní náklady k nim dovézt nebo poslat na reklamaci. Abychom ve finále neměli nic!!!
V horším obchodě jsem ještě nenakupoval.takový přístup k zákazníkovi jsem také nezažil!!! Považuji to za naprostou aroganci moci a nedůstojný přístup vůči zákazníkovi a jeho času. Buď to dělejte za víc peněz a pořádně, nebo ten obchod raději zrušte.
Co má společného s Mobilplus obchod Megatel? Když jsem do obchodu volal aby se vše vyřešilo tak byl zmíněn obchod MEGATEL!!!
Bordel že pravá ruka neví co dělá levá.
Pokus o nákup skončil fiaskem - nedoporučuji!!! -
tenhle obchod je domluvený a spolčený s obchodem MEGATEL ! Přišel jsem na to protože mi bylo divné hned několik věcí...Zapadá to do sebe. Mobilplus a Megatel je jedna a samá firma!
POZOR!!
Objednávku jsem vytvořil v Mobilplusu,ale fakturu mi vystavil obchod Megatel! Zajímavé,co?
Kdo ví s kým ještě jsou spolčený.Oba obchody jak jsem si zjistil mají i mnoho společných problémů se zákazníky kterým odmítají vracet peníze a mají velké potíže s uznáváním reklamací.
ANI V JEDNOM Z UVEDENÝCH OBCHODŮ NENAKUPUJTE!!
JE TO PODVOD!! -
Pozor na podvodníky MobilPlus.
Upozorňuji, že mám vše co jste mi poslali stažené a zazálohované jako důkaz. MobilPus zneužil moje osobní údaje a provedl na mé jméno objednávku. Poprvé jsem slyšel o těchto šu....ích až s mailem s objednávkou na iPhone 7 za 12880,-kč. Zvláštní je , že právě probíhá reklamace na stejný typ iPhonu s Mountshoppem rovněž z Prahy, který se živí tím že prodávají staré použité telefony jako nové. Obě firmy pozor při zadávání osobních údajů nemají web zabezpečený pomocí HTTPS a může dojít k úniku vašich údajů. Bohužel toto jsem si nevšiml včas.
Na jejich objednávku jsem zareagoval tím, že toto zneužití nahlásím na policii ČR. Přišel mi tento mail.
[email protected]
26. 9. 2018 17:29 (před 10 hodinami)
Dobrý den, omlouvám se, objednávka 201017530 byla stornována. Šlo o omyl při řešení změny stavu jiné zakázky. Děkuji Jiřina Havlová
Vysvětlete mi při jaké změně jiné zakázky? Nikdy jsem o vás neslyšel jak můžete mít mé kompletními údaje jako adresa, jméno, email, telefonní číslo? Můžete to zkusit vysvětlit tady než budete mít reprízu na policii.
Toto je už vrchol všeho. -
Dobrý den
můžete mi prosím poradit jak se dostanu do telefonu gsmart s 3 přes aplikaci ( modul převodu na řeč a pico TTS) děti si mi hráli s telefonem - anglicky neumím a nedovedu se přes tuto tabulku aplikace dostat . Pod ní se objevuje uvítací aplikace s tísnovým voláním
Děkuji za pomoc a ochotu předem
zároveň bych měl dotaz zda mi mohou pomoci v LIBERCI -Mobilplus a kolik si budou ůčtovat za tuto pomoc ?
-
Dobrý den.
Kolik stojí výměna prasklého displeje GSmart Mika M3?
Děkuji -
Nechápu jak tenhle obchod mohli otevřít ....hlavně to chování k zákazníkovi to je hrůza . prodej telefonu prošel teda v pohodě.A po půl roce se mi vypnul a nešel zapnout.Tak jsem tel. odvezl na reklamaci,když jsem si pro něj jel tak jsem ho dostal v horším stavu než jsem ho tam dovezl,reklamace se na to nestahovala byl zlomení čip pod kartou sim. Údajně jsem to udělal já . Tak v tomto obchodu jsem byl naposled .tento obchod nedoporučuji.
-
Adam Gottstein: Zajímalo by mne, jak jste nakonec dopadl - věřím, že lépe než já, když se mi po čtvrté reklamaci a žádosti o odstoupení od kupní smlouvy vysmáli s doložením černobílých fotek, kde prý měla být evidentní závada, kterou předtím již dvakrát uznali jako vadu telefonu, vidět..
-
Tento obchod bych nedoporučil ani největšímu nepříteli. Od poslední zkušenosti nakoupím raději kdekoliv jinde než zde a rád si za to i připlatím. Telefony nejsou určené pro český trh, po aktualizacích v mém telefonu zůstala jen angličtina a vietnamština. Při reklamaci se zde všichni tváří, jako že je obtěžujete. Navíc reklamace posuzují místní laici, kteří mají za úkol reklamace pouze zamítat anebo provádět takové servisní úkony, které závadu neodstraní, ale pouze skryjí na dobu pár dní. Jednání s nimi je také velmi arogantní a jsem velmi rád, že o tomto začíná být povědomí mezi stále více Liberečany.
Stávající telefon jsem kupoval za téměř stejnou cenu u renomovaného prodejce elektra a nemám obavy, že bych se musel opět ještě někdy bavit s někým z Mobilplusu. Kdo ví, zda telefony zde prodávané nejsou navíc kradené.. -
Adam Gottstein:
Dobrý den,
Vaše reklamace byla ukončena po 17ti dnech od přijetí.
S pozdravem
tým Mobilplus.cz -
Adam Gottstein:
Dobrý den,
každý příjem reklamace je zapisován na příjemku, kde se uvádí informace o zákazníkovi, telefonu, stavu telefonu a co telefonu je. Tento stav musí být každým zákazníkem překontrolován a následně stvrzen podpisem, tím souhlasí s příjemkou reklamace. Jednotlivé body reklamace nemusíme jako prodejci zdůrazňovat, je na každém zákazníkovi, aby věděl co podepisuje. Z praxe by se toto dalo přirovnat podepisování jakékoliv smlouvy. Každý by si ji měl po sobě přečíst, aby nedocházelo právě k těmto případům.
Jednotlivé reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji, není v našem zájmu jednotlivé reklamace pozdržovat. 60 dní je zde uvedeno proto, že v některých případech se může stát, že se k nám na servis dostane mobilní telefon z autorizovaného střediska opraven a servisními techniky je následně testován a následně se nám závada opět projeví a my MT musíme zaslat zpátky do autorizovaného servisu. Může se tak stát, že se doba reklamace protáhne.
Každý zákazník má právo tuto větu z příjemky odstranit před podpisem a toto je vždy stvrzeno servisním technikem.
S pozdravem
tým Mobilplus.cz -
Nechápu jak se někdo muže tak drze chovat k zákazníkovi. Mám namysli to, že podstrčí příjemku kde stojí bod č. 2), ve kterém vám nečekaně prodlouží dobu místo 30 dní na 60 dní. Jen se modlím, aby mi za ten mobil vrátili peníze. Nikdy nic nekupujte! Prodej sice prošel v naprostém pořádku, ale jakmile jde o reklamaci, brání se zuby nehty aby to náhodou nevyšlo v jejich neprospěch. HRŮZA.
POKUD SI TOTO PŘEČTE NĚKDO Z TÉTO FIRMY, PROSÍM O VYSVĚTLENÍ TOHO, ŽE TO ZÁKAZNÍKOVI NESDĚLÍ. DĚKUJI.
[email protected] -
Dobry den
tento obchod nedoporucuji,koupil jsem si s4 activ a zmoknul jsem s ni (docela dost) a dostala se do ni voda, i kdyz by nemela.Reklamace nebyla uznana kvuli vel. oxidaci v pristroji a trvalo to skoro do posledniho dne 30 denni reklamacni lhuty. -
Prodávají telefony neurčené k distribuci v ČR.
Čili servis jen u nich a následné vzniknou neuvěřitelné problémy. Dají podepsat papír kde zákazník souhlasí s 2 měsíční dobou pro vyřízení reklamace a čekají jestli to projde. Telefon se vrátí zpět poslední možný den. Neopraveno, reklamace zamítnuta. Jako zdůvodnění černobílé fotky na kterých sami uznali, že není vůbec nic vidět. Požadoval jsem hlavně opravit, klidně jako placenou opravu - nic. Zvůvodnění - nemají to na formuláři a zavolat na telefon, který je na tom stejném formuláři je příliš komplikované. Po zahozeném měsíci, další požadavek na opravu, se stejným zadáním - hlavně opravit. A dají podepsat zase úplně stejný papír jako ten původní na který se vymlouvali, že to tam nebylo napsané. Stejné tělo záruční opravy, jen jiný nadpis a zase formulace, že to bude trvat 2 měsíce. Slíbí termín, kdy to bude hotové - nedodrženo.
Vyvarujte se tohoto obchodu. Telefon se dá koupit kdekoli. Neuvěřitelná ignorace a problémy, pokud od nich náhodou něco bude potřebovat. -
Na jejich stránkách mají uvedeno, - Opravy a servis telefonů - rychlost!... Zakoupila jsem u nich telefon, půl hodiny po koupi šel na servis (má chyba). Třetí týden jsem jim psala e-mail a odepsali až druhý den, že telefon očekávají každým dnem. Už je to další víc jak týden a pořád ho nemám.Takže jsem psala opět a na to pro jistotu nereagovali vůbec. Měsíční lhůtu na reklamaci bych pochopila, ale u opravy takovou dobu opravdu ne. Nehledě na to, že mi bylo sděleno, že oprava bude stát 1300 kč! Kdybych tohle věděla, telefon jsem dala na opravu jinam, kde bych ho měla zpět do druhého dne a nejspíš i za menší peníze. A podle toho, jaké recenze tu čtu ohledně kvality telefonů, tak mám strach z toho, že až ho konečně budu mít zpět, budou s ním problémy... Za mně už od nich nikdy nic a to jsem jim také v druhém e-mailu napsala...
-
Tento e-shop rozhodně nedoporučuju, během prvních 5 měs. používání telefonu byl přístroj 3x v reklamaci, 2x údajně závadu neobjevili, ač hlasitý šum byl skutečně při každém hovoru, při 3. reklamaci stejné závady jsem chtěl odstoupit od smlouvy - telefon se vrátil opravený a vrátit peníze nechtěli - podle nich se první dvě reklamace nepočítají, když závadu neobjevili (nehledali). Nyní je telefon na 4. reklamaci, s jinou závadou, opět požaduji vrácení peněz, jsem zvědav, jak se tentokrát zachovají! Když pročítám ostatní zdejší recenze na problémy s reklamací, obávám se, že to asi bude běžná praxe této firmy, odmítat vrácení přístrojů. Zřejmě taky budu muset požádat odbornější pomoc, při jednání s těmito lidmi (advokáty, ČOI apod.) protože šidit se od nich už více nemíním.
A upřímně nechápu, jak se takováhle firma může už tolik let držet na trhu, s takovýmto chováním. -
Obchod nedoporučuji,zakoupili jsme mobil po 1měsíci se tel začal sám od sebe vypínat.
Proběhla tak první reklamace,po reklamaci tel fungoval týden bez problémů.Po týdnu opět vypínání tel.
Následovala 2reklamace:a odpověď byla neprokázání popisu vady.Přehráli nám jen softwer.Po týdnu používání
opět tel se vypl a nešel zapnout po delším mordování a snaze tel naskočil.Druhý den se opět vypl.
Následovala 3návštěva mobilu+.Tak jsme řešili že je to 3reklam.at nám vymění tel za tel.Bylo nám
oznámeno že 2reklam.se neprokázala čili to nebyla uznaná jako reklamace máme pouze jen jednu reklamaci
i přes to že mi tvrdily že přehrávání softw.a čekání 3týdnů na vyřízení je braná jako reklam.
Potom na nás zkoušely takové to máte vadnou paměť kartu,nebo máte špatnou staženou aplikaci a jiné
takové kecičky.Opět se tel tedy poslal s dodatkem že si přejem odstoupit od smlouvi do půl roku
máme právo tvrdil prodavač od koupi přístroje.Dnes při vyzvednutí tel nám vyměnily celé jádro tel.
Když jsem řek že tel nechci a chci odstoupit od smlouvy,tak pán povídá že to nejde že odstoupit mohu
pokud si koupím tel s tou vadou která se projeví hned při zapnutí tel.a ne po 1měs.používání.
Další věc co zkoušely byla ta že za rozumnou cenu tel odkoupějí,tel starý 6měs z toho používán 3měs.
jelikož další ty 3měsíce strávil na reklamaci nám bylo nabýdnuto 5500tis z 8596tis.kč.
Zkrátka každý človíček v této prodejně vám hustí něco jiného a nesmyslného.Tel máme doma a jsem zvědav
zda bude fungovat jak má pokud ne tak mi osobně řekli že po té mám nárok na výměnu přístr. čili vrácení peněz.
Pokud ne jsme rozhodnuty si sednout a vše sepsat s právníkem a poté se uvidí.
Tak že vážně velká NESPOKOJENOST A LITUJI TOHO ŽE JSME SI VYBRALY PRÁVĚ TUTO PRODEJNU!!!!!! -
No také se musím poděli o serioznosti tohoto obchodu měl jsme dvě reklamace jedné a té samé závady obě byli uznány a tel opraven po druhé reklamaci mi telefon vydržel fungovat 3 týdny a opět ta samá závada a bylo mi zděleno že(třetí) reklamace není uznána a což mě překvapilo když ty samé závady byli před tím odstraněny !Ale jak jinak odfláknout zákazník aby se nemuseli vracet peníze!!! Tento obchod Nedoporučuji !!!!!!!!!!!