• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsem objednala 25.3. kolem 9.30 hod. Ačkoliv bylo zboží na skladě a mělo tedy dorazit druhý den , obdržela jsem ho 6.4. !

    Reakce obchodu MobilniSTORE.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení, ale je potřeba uvádět celou pravdu a historii o zdvojené objednávce díky které se bohužel i naší chybou odeslal balík později.

    Velmi si vážíme vaší přízně a těšíme se na vaši další návštěvu na MobilniSTORE.cz nebo MobilniTV.cz
    Bylo nám potěšením.

    Děkujeme a přejeme hezký den.
    Martin Krutský
    Tým značkového e-shopu MobilniSTORE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stornovali mi objednávku s tím že objednané zboží už není za tu cenu která byla v objednávce, že už není v akci. Dle mého názoru je to jen jejich problém a měli by to za tu cenu nechat, když to na eshopu měli za tu cenu.

    Reakce obchodu MobilniSTORE.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí vaše nespokojenost,
    ale i NEPŘESNÉ INFORMACE, KTERÉ ZDE UVÁDÍTE.
    Jak jsme vás v den objednání ihned informovali, akce již byla ukončena, zboží vyprodáno a na našem e-shopu byl produkt zákazníkům SKRYT. Vy jste se však na neaktivní produkt dostal bohužel z vyhledávače přes již neaktuální odkaz.

    Během několika hodin od objednání jsme se VÁM OMLUVILI A INFORMOVALI K ČEMU VE VAŠEM PŘÍPADĚ DOŠLO a OKAMŽITĚ VÁM VRÁTILI PENÍZE ZPĚT NA VAŠI KREDITNÍ KARTU ještě týž den.

    Chápeme, že zrušení objednávky je nepříjemné, ale situaci jsme jinak bohužel vyřešit nemohli a udělali jsme maximum možného v dané situaci.

    Děkujeme a přejeme hezký den.
    Pavel Dočkal
    Tým značkového e-shopu MobilniSTORE.cz