Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chci zrušit obednavku že včera na el. Cigaretu z důvodu nedostatku peněz

  • Hello!
    http://www.cialiscanadagen6r.com/ , , http://www.canadianviagrar6buy.com/ , , http://www.purchaseviagraonlinepills6r.com/ , , http://www.buyingcialisonliner6buy.com/ , ,

  • Hello!
    http://www.cialiscanadagen6r.com/ , , http://www.canadianviagrar6buy.com/ , , http://www.purchaseviagraonlinepills6r.com/ , , http://www.buyingcialisonliner6buy.com/ , ,


  • http://sildenafil6online.com/ , http://tadalfil6online.com/ ,


  • http://viagra6noscript6.com/ , http://cialis6noscript6.com/ ,

  • Hello!
    http://viagra2tadalafil.com/ , , http://cialis11noscript.com/ , , http://cialis10dosage.com/ , , http://viagra3sf.com/ , , http://viagra12cheap.com/ , ,

  • Hello!
    http://dosage5viagra.com/ , , http://dosage5cialis.com/ , ,

  • Hello!
    http://www.cialisdealsr3cheap.com/ , , http://www.freecialisr3tabs.com/ , ,

  • dobry den chci zrusit objednavku iphone s5 duvod nechtene jsem si opbjednal jiny tip dekuji

  • žiadam o zrušenie objednávka elektronickej cigarety za pochopenie vopred dakujem.

  • Přesně tak ze zákona a ten stále platí můžeš zrušit objednávku do 14 dnů bez udání důvodu. A oni jsou POVINNI ti vrátit peníze.

  • Dobrý den, jak se dá zrušit objednávka?
    odpovědi prosím na [email protected]

  • Majk: Ahoj, napiš jim, že to prostě chceš zrušit a když se budou cukat, připomeň jim, že to taky můžeš vrátit ve 14denní lhůtě, za což oni podle svých vlastních podmínek ponesou náklady. Viz jejich obchodní podmínky:
    14-ti DENNÍ ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ

    Při "fyzicky bezkontaktním způsobu dodání" tzn. zasílání zboží přepravní společnosti, se řídíme zákonem 367/2000 Sb. a dáváme 14-ti denní záruku vrácení peněz v případě Vaší nespokojenosti. V jednotlivých případech se budeme řídit ustanovením tohoto zákona. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud tedy nebudete spokojeni s doručeným zbožím, můžete jej do 14 dnů od obdržení vrátit zpět v původním obalu, nepoužité(!), bez známek jakéhokoliv používání a opotřebení, včetně neporušených ochranných fólií instalovaných výrobcem a v kompletním balení, se všemi doklady, záručním listem a příslušenstvím, tak jak jste jej převzali. Spolu s vráceným zbožím je nutno zmiňovanému prodejci doručit poštou doporučený dopis s uplatněním nároku na 14-ti denní záruku vrácení peněz ve stanovené lhůtě. Zákazník má právo na vrácení všech nákladů.

    Pokud to máš na dobírku, tak bych to udělala, pokud převodem předem, tak bych se na ně vybodla a pokud by nechtěli vyjít vstříc, prostě nezaplatila.. Docela mě naštvali svým přístupem (hrozný obstrukce kolem reklamace, kterou nakonec ani neuznali, neměla jsem sílu se s někým hádat kvůli 2roky starýmu mobilu za 1700), takže zrušení objednávky schvaluju, za mě zkušenost příšerná.. :-( :-)

    Ať to klapne a nakoupíš co potřebuješ někde v seriózním obchodě.

  • nevíte někdo jak zrušit objednávku?? pls pište na email [email protected]

  • Ahoj, chci si koupit nový telefon a vůbec nevím jaký. Hodně používám MP3, internet (facebook, twitter, youtube) a fotoaparát. Proto bych požadovala vysokou kvalitu na tyto věci. Může mi někdo poradit jaký si mám koupit ? :)

  • Na internetových stránkách jsem našla návod na SAMSUNG WAVE 723 tak pokud někdo potřebuje ..dávám odkaz ► http://www.navod-manual.cz/images/Samsung/S7230-Wave-723.pdf

  • Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na svou objednávku (podle potvrzující zprávy tak s číslem 0 ). U mobilu skladem bych čekal rychlo expedici. Nevadilo by mne ani čekat, ale doufal jsem že mi někdo odpoví na email, nebo někdo bude na info lince, kterou buď nebere nebo típne :( Již jsme u Vás objednávali mobil 2x a vždy spokojeni. Doufám, že mi na emaily odpovíte aspoň tento týden. Děkuji

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak mám u této frmy zrušit objednávku. Děkuji za odpověď.

  • eva: Já velmi negativní, software mi bylo sděleno, že není pro ČR, byly v něm gramatické chyby (což by nevadilo), ovšem když se pokazil (špatný reproduktor - skoro neslyšitelný), sám se vypínal a ještě něco, už si to nepamatuju... no každopádně mi ho vrátili s tím, že je poškrábanej a že nejdřív si musím zaplatit opravu krytu (za 4000Kč!!!!) a pak že mi vyreklamují mobl. Podotýkám, že mobil stál původně asi 1800, takže výsměch, díky, za sebe už bych do toho nešla... :-)

  • dobrý den, máte, prosím, někdo zkušenosti s reklamací? nepřipadá mi tato firma moc důvěryhodná, navíc pofidérní jsou recenze. dosud samá stoprocentní spokojenost a najdenou...10% 10% 10% a nedoporučování? co to je?