Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nevýhodou obchodu je, že zboží, které zakoupíte se tváří, jako že je na skladě a po zaslání potvrzení o objednávce vám přijde mail, že není na skladě a bude dodáno za 10 dní... doufám. Zboží jsem platila předem.. přijde mi to nefér.
Reakce obchodu Mobilmajak.cz
Vážený zákazníku,
ve Vaší objednávce byly dva produkty skladem připraveny ihned k odeslání, zbývající produkt byl na e-shopu uveden jako skladem u dodavatele. Z důvodu možného přehlédnutí dostupnosti na našich stránkách zasíláme i informační mail.
Věříme, že jste s doručeným zbožím spokojená.
Váš MobilMaják.cz -
Nedoporučuje obchod
- Uvádí zboží skladem a po objednání nemají
- Bylo placeno převodem a po zrušení objednávky bylo vrácení peněz až po urgenci
Reakce obchodu Mobilmajak.cz
Vážený zákazníku,
vzhledem k tomu, že jste objednávku učinil po pracovní době a v pátek, odpověděli jsme Vám ohledně stavu Vaší objednávky obratem ihned následující pracovní den. Také jsme se dohodli v pondělí 6. 12. na vrácení platby. Platba byla vrácena tentýž den 6. 12. v pondělí. Nevidíme tedy důvod nespokojenosti, nicméně pokud jsme způsobili nějaké komplikace, omlouvám se.
Váš Mobil Maják.cz -
Nedoporučuje obchod
Bez komentáře. Špatně celkově.........
Reakce obchodu Mobilmajak.cz
Vážená zákaznice,
velice se omlouváme a mrzí nás, že jste nebyla spokojená. Vámi objednané zboží nebylo na skladě nalezeno, proto jsme Vám psali s náhradou. Bohužel od Vás nepřišla žádná reakce. Objednávku jsme následně tedy stornovali.
Váš Mobil Maják.cz -
Nedoporučuje obchod
- Ochranné sklo na mobil neodpovídá typu telefonu ani obrázku v e-shopu. Balení tedy neobsahovalo to, co si člověk objednal, ale laciný kus plexiskla.
-
Nedoporučuje obchod
- objednal jsem mj. 2 ks Tvrzeného skla Samsung (SM-G930) Galaxy S7 černé - BlueStar 3. U zboží bylo (a stále je!) uvedena dostupnost: skladem (dnes tam svítí dostupnost v pátek 23. 7. 2021). Když nepřišla ani druhý den informace o stavu objednávky, kontaktoval jsem obchod s dotazem na stav objednávky. Bylo mi sděleno, že objednané zboží musí zajistit u dodavatele, co bude trvat 10 dní. Bylo nabídnuto jiné porovnatelné zboží skladem. Přistoupil jsem na návrh a změnil objednávku. Jelikož jsem i v původní objednávce objednal 2ks zboží, i teď jsme objednal 2ks alternativního zboží. Následně mi bylo sděleno, že tohoto zboží mají pouze 1ks a budou muset objednat zase u dodavatele, co opět potrvá. Takové jednání vypadá velice neprofesionálně - možná je to kvalitní obchod, já jsem ale s postupem nebyl ani v nejmenším spokojen. Údaje o dostupnosti zboží uvedené na stránce i dnes jsou minimálně zavádějící.
-
Nedoporučuje obchod
2dna po objednání sdělili, že zboží nemají a ruší objednáuvku.
-
Nedoporučuje obchod
obal byl nekvalitni po deseti minutach se pouzdro odlepilo od sebe a na me zpravy obchod do dnes neodpovedel
-
Nedoporučuje obchod
Co je platné, že komunikace je výborná, když vám potvrdí objednávku a nakonec zjistí,že zboží vůbec není a nelze ho nikde sehnat. Lituji ztrátu času.
Reakce obchodu Mobilmajak.cz
Hezký den paní Pavlo,
ještě jednou se omlouváme za ztracený čas. Objednávku potvrdil a expedoval kolega, který u nás v té době pracoval první týden. Bohužel udělal začátečnickou chybu a nevšiml si, že nesouhlasí fotografie produktu a zasílá vám něco jiného. Kolegu to velmi mrzí a do budoucna si na to již dá velký pozor. Po pravdě z toho byl dost smutný, protože asi nikdo nechce dostat negativní hodnocení hned
na úvod ve své nové práci. Věříme, že to pro něj bylo dostatečným ponaučením.
Ještě jednou se omlouváme a pro příště zapracujeme na lepším proškolení a kontrole nových kolegů, abychom riziko podobných chyb minimalizovali.
Z Olomouce zdraví
Miroslav Hoza
Vedoucí e-shopu Mobil Maják