Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nevýhodou obchodu je, že zboží, které zakoupíte se tváří, jako že je na skladě a po zaslání potvrzení o objednávce vám přijde mail, že není na skladě a bude dodáno za 10 dní... doufám. Zboží jsem platila předem.. přijde mi to nefér.

    Reakce obchodu Mobilmajak.cz

    Vážený zákazníku,
    ve Vaší objednávce byly dva produkty skladem připraveny ihned k odeslání, zbývající produkt byl na e-shopu uveden jako skladem u dodavatele. Z důvodu možného přehlédnutí dostupnosti na našich stránkách zasíláme i informační mail.

    Věříme, že jste s doručeným zbožím spokojená.

    Váš MobilMaják.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvádí zboží skladem a po objednání nemají
    • Bylo placeno převodem a po zrušení objednávky bylo vrácení peněz až po urgenci

    Reakce obchodu Mobilmajak.cz

    Vážený zákazníku,

    vzhledem k tomu, že jste objednávku učinil po pracovní době a v pátek, odpověděli jsme Vám ohledně stavu Vaší objednávky obratem ihned následující pracovní den. Také jsme se dohodli v pondělí 6. 12. na vrácení platby. Platba byla vrácena tentýž den 6. 12. v pondělí. Nevidíme tedy důvod nespokojenosti, nicméně pokud jsme způsobili nějaké komplikace, omlouvám se.

    Váš Mobil Maják.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Bez komentáře. Špatně celkově.........

    Reakce obchodu Mobilmajak.cz

    Vážená zákaznice,

    velice se omlouváme a mrzí nás, že jste nebyla spokojená. Vámi objednané zboží nebylo na skladě nalezeno, proto jsme Vám psali s náhradou. Bohužel od Vás nepřišla žádná reakce. Objednávku jsme následně tedy stornovali.

    Váš Mobil Maják.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochranné sklo na mobil neodpovídá typu telefonu ani obrázku v e-shopu. Balení tedy neobsahovalo to, co si člověk objednal, ale laciný kus plexiskla.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednal jsem mj. 2 ks Tvrzeného skla Samsung (SM-G930) Galaxy S7 černé - BlueStar 3. U zboží bylo (a stále je!) uvedena dostupnost: skladem (dnes tam svítí dostupnost v pátek 23. 7. 2021). Když nepřišla ani druhý den informace o stavu objednávky, kontaktoval jsem obchod s dotazem na stav objednávky. Bylo mi sděleno, že objednané zboží musí zajistit u dodavatele, co bude trvat 10 dní. Bylo nabídnuto jiné porovnatelné zboží skladem. Přistoupil jsem na návrh a změnil objednávku. Jelikož jsem i v původní objednávce objednal 2ks zboží, i teď jsme objednal 2ks alternativního zboží. Následně mi bylo sděleno, že tohoto zboží mají pouze 1ks a budou muset objednat zase u dodavatele, co opět potrvá. Takové jednání vypadá velice neprofesionálně - možná je to kvalitní obchod, já jsem ale s postupem nebyl ani v nejmenším spokojen. Údaje o dostupnosti zboží uvedené na stránce i dnes jsou minimálně zavádějící.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2dna po objednání sdělili, že zboží nemají a ruší objednáuvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obal byl nekvalitni po deseti minutach se pouzdro odlepilo od sebe a na me zpravy obchod do dnes neodpovedel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co je platné, že komunikace je výborná, když vám potvrdí objednávku a nakonec zjistí,že zboží vůbec není a nelze ho nikde sehnat. Lituji ztrátu času.

    Reakce obchodu Mobilmajak.cz

    Hezký den paní Pavlo,

    ještě jednou se omlouváme za ztracený čas. Objednávku potvrdil a expedoval kolega, který u nás v té době pracoval první týden. Bohužel udělal začátečnickou chybu a nevšiml si, že nesouhlasí fotografie produktu a zasílá vám něco jiného. Kolegu to velmi mrzí a do budoucna si na to již dá velký pozor. Po pravdě z toho byl dost smutný, protože asi nikdo nechce dostat negativní hodnocení hned
    na úvod ve své nové práci. Věříme, že to pro něj bylo dostatečným ponaučením.

    Ještě jednou se omlouváme a pro příště zapracujeme na lepším proškolení a kontrole nových kolegů, abychom riziko podobných chyb minimalizovali.

    Z Olomouce zdraví
    Miroslav Hoza
    Vedoucí e-shopu Mobil Maják