• Obchod nabízí skladem zboží, které nemá a snaží se je teprve na základě objednávky obstarat, v mém případě by zboží dodali přibližně za měsíc, přestože platba na účet společnosti proběhla ihned po objednání. Z tohoto důvodu objednávka zrušena. Pro zákazníka matoucí a neseriózní jednání.

    Reakce obchodu Mobilium

    Dobrý den,

    Zapomněla jste upřesnit, že Vámi objednané zboží v dostupnosti na objednávku - nikoliv skladem, nelze na českém trhu sehnat.

    Zřejmě jste si podvědomě dostupnost upravila, ale toto specifické zboží skladem nedržíme a na webu je to jasně uvedeno. Nikoho nemateme, uvádíme reálný status a nemáme potřebu činit jinak.

    Nedokončení obchodu a naší spolupráce nás však velice mrzí a za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S přátelským pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 6 týdnech není tento obchod schopen zboží dodat. Když už objednaný telefon od svého dodavatele obdrží (údajně), tak ho prodá někomu jinému.

    Nepoužitelný !

    Reakce obchodu Mobilium

    Dobrý den,

    pro upřesnění. Vámi objednané zboží nebylo v momentě nákupu skladem a po celou dobu jsme s Vámi řádně komunikovali.

    Navzdory ukončené výrobě zboží a naší snaze obchod úspěšně dokončit k Vaší spokojenosti (nabídnuta varianta pink gold oproti gold, bez reakce.)jsme byli negativně ohodnoceni.

    Udělat si čas k vyplnění dotazníku a snaha poškodit nás za každou cenu po téměř dvou měsících od nákupu mluví za vše.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nebyl český návod jen polský.

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážený pane Zadrobilku,

    zda-li Vás natolik pohoršilo nedodání českého návodu, velice se omlouváme.. Stačilo nás však ohledně tohoto nedopatření kontaktovat, a ne hned hatit. Přístroje však již obvykle mají český návod uložený v samotné paměti, návod k přístroji pak naleznete také ke stažení vždy v detailu daného produktu na webu.

    Snad jste tedy alespoň spokojen s novým, originálně zapěčetěným zbožím a ochranným tvrzenným sklem zdarma, protože o tom se zde v recenzi bohužel již nezmiňujete.

    Proto Vám ještě jednou děkujeme za Vaše objektivní ohodnocení.

    S pozdravem
    Vaše Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech objednávky mi bylo napsáno,že zboží nemají.První a jediná zpráva od objednávky.

    Reakce obchodu Mobilium

    Přejeme hezký dobrý den,

    ano, Vámi objednané ochranné sklo na přístroj HTC one m9 - na objednávku, se nám bohužel nepodařilo naskladnit. Samotný přístroj není v prodeji již téměř 3 roky, přesto jsme se snažili zboží sehnat. Bohužel bez úspěchu. Nedostupnost jsme Vám však také potvrzovali telefonicky.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace způsobené.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost

    Reakce obchodu Mobilium

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši reakci. Za nedodání a komplikace způsobené se Vám omlouváme.

    S přátelským pozdravem
    Váš internetový obchod
    Mobilium.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neaktualizované stavy skladu na stránkách

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážená paní Vychopňová,

    při nákupu jste si byla vědoma, že nakupujete atypické zboží na objednávku s označením NE skladem, proto nerozumíme Vašemu hodnocení o neaktuálnosti stavu skladu.

    Přesto Vám děkujeme za názor. Pokud však na zboží spěcháte, je vhodné nakupovat položky skladové.

    S přáním hezkého dne
    Mobilium.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu - zákazník si spletl eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • neinformuje zákazníka obratem

    toto byl první obchod, kde mi nesdělili, že produkt je vyprodán, přesto byl na stránkách nabízen. Následovalo obvyklé klišé: psali jsme vám, podívejte se do spamu, stránky jsme bohužel rychleji neaktualizovali...ble ble ble

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážená paní Bömerová,

    ano, obratem po Vašem nákupu jsme Vás řádně informovali, stejně tak jsme s Vámi komunikovali obratem okamžitě po Vašem dotazu, tedy veškerou komunikaci z naší strany jsme schopni doložit i včetně časových intervalů, ale již z Vašeho objektivního a profesionálního vyjádření a ohodnocení jsme si o Vaší osobě udělali obrázek. Zrovna Vás jedinou ze všech jsme nekontaktovali, ano, jistě máte pravdu, byla jste poškozena.

    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • cokoliv Vás napadne

    Nabízeli zboží, které jsem potřebovala, ale nedokázali si aktualizovat stránky

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážená paní Korvasová,

    se vší slušností jsme se Vám obratem po přijetí objednávky řádně omluvili, že bylo zboží vyprodáno. Zboží se nestačilo v moment doprodání zablokovat.

    Přesto děkujeme za Vaše velmi objektivní ohodnocení, především komunikace.

    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Tento obchod je neseriózní.
    Měla jsem objednaný mobil, přišel mail, že zboží je odesláno a hned v zápětí mi napsali, že nemají požadovanou barvu-silver a nabídli gold. Po mé kladné odpovědi opět napsali, že gold není, že mají mobil jen v černé variantě. Což mohli napsat rovnou a já bych neztratila 3 dny bezvýslednou komunikací, dávno bych si objednala zboží jinde.

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážená paní Žvačková,

    objednávku jste realizovala přes víkend, okamžitě v pondělí jsme Vás řádně informovali o vyprodání přístroje Gold s alternativou Black, objednávku jste hned stornovala. Věc jsme tak řešili okamžitě bez prodlev. Bohužel o víkendech se v aktuálním předvánočním období stává, že zboží se vyprodá a na eshopu se nestačí nedostupnost projevit.

    Proto nerozumíme v čem jsme tak neseriózní, když jsme celou záležitost řešili okamžitě jak jen to bylo možné.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nula

    Inzeruji neco co nemaji

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážený pane Mulači,

    ihned po vytvoření objednávky jsme Vás neprodleně o vyprodání zboží kontaktovali. Naše systémy aktualizace zásob bohužel nejsou bohužel ještě na takové úrovni, aby se nedostupnost projevila okamžitě.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem parfém, asi po dvou dnech mi přišla zpráva, že zboží není na skladě a není jisté, kdy opět bude. Proto, že mi budou vráceny peníze. Ovšem ani bez mála po týdnu peníze zpět na účtu nemám :-(

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážená paní Rambousková,

    telefonicky jsme o navrácení platby komunikovali, že Vám zašleme potvrzení o transakci na Váš email.
    U produktu ne skladem zdůrazňujeme, aby klienti zboží nehradili předem z důvodu možného nedodání, proto nechápeme Vaše ohodnocení 0%, přesto děkujeme za zkušenost, zboží ne skladem a jeho nákup necháme v systému zcela zablokovat.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo levnézatím nedorazilo
    • Doba dodání 3 až 8 dní...znamená pracovních dní. Což je dosti dlouho. Mobil nedorazil ani za 10 pracovních dní..obchod to řešil novou expedici a dárkem.....zatím ho nemám tak nevím..ale pravděpodobně budu čekat dalších 8 pracovních dní..

    Zatím nevím, spíše jsem naštvaná za tak dlouhé čekání.

    Reakce obchodu Mobilium

    Dobrý den,

    v případě, že zákazník na zboží spěchá, doporučujeme nákup zboží v dostupnosti "Ihned k odeslání", při zakoupení zboží v dostupnosti "Expedicí do 8 pracovních dnů" není možné čekat dodání zboží hned následující den, a klient by měl počítat s prodlením.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách mají napsáno zboží skladem, není pravda, do mejlů pokaždé tvrdí něco jiného! velice nespokojen!

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážený pane Pojare,

    Vaše hodnocení nás skutečně zaráží.

    Obratem expedované zboží nedodáno díky kurýrovi, o čemž jsme Vás obratem kontaktovali a nové zboží expedováno okamžitě dodatečně.

    Dodáno v pořádku, i přes překážky do týdně, s pečetí, s fakturou.

    Komunikace, kdy jste ptal na každý detail ohledně dodání apod. také dostatečná, zhruba 15, emailů a telefonáty vyřizovány také.

    Skutečně jsme učinili maximum a tato vyjádření opravdu nedávají smysl.

    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaci lhuty

    Nespolehat se na to, ze zbozi prijde do 3 dnu, i kdyz je skladem.

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážená paní Pavlů,

    Vámi objednané zboží skladem nebylo, s čímž jste při objednávce byla seznámena. Zboží bylo označeno dostupností v expedici do 8dnů, šestý pracovní den po vytvoření objednávky zboží odesláno a bohužel nečinnost přepravců přes víkendy a svátky skutečně neovlivníme.

    Pokud na zboží spěcháte a dodání očekáváte druhý den, je lepší nakupovat zboží označeného SKLADEM.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • ani osmý dem mi zboží nedorazilo.

    Objednal jsem si zboží,po čtyřech dnech mi nic nedošlo,tak jsem jim psal.Odpověděli mi že chyba je na straně pošty.po osmi dnech jsem objednávku zrušil a zanedlouho mi volala nějaká slečna a říkala že jim dneska teprv telefon došel do skladu a jestli ho mají teda poslat.

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážený pane Halamíku,

    zboží ne-skladem, označeno v dostupnosti do 3-dnů, bylo po naskladnění hned třetí den odesláno, o čemž jsme Vás řádně informovali. Díky chybě přepravce jsme Vám telefonicky nabízeli jako kompenzaci za pozdržení dodání odeslání dalšího kusu s cenovou slevou, o zboží jste však již neměl zájem.
    Z naší strany proběhlo maximum a stejně tak jsme Vás po celou dobu vyřizování objednávky řádně informovali.

    S pozdravem
    Mobilium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    I když se nejednalo o tester, krabička byla rozbalena a hodně ošoupaná. Přitom cena krému nebyla nízká. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Mobilium

    Vážená paní Rovenská,

    Vámi objednaný produkt značky HELENA RUBINSTEIN měl tuto skutečnost uvedenu v popise.

    Veškeré naše produkty jsou přímo od výrobce.

    Vaše recenze nás mrzí, protože naší prioritou je spokojený zákazník a pokud jste nebyla s nákupem spokojená, měla jste možnost nás kontaktovat a od smlouvy odstoupit, bohužel nás nikdo do dnešního dne nekontaktoval.

    S pozdravem
    Mobilium.cz