Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Byl jsem zde reklamovat telefon a vse probehlo naprosto v poradku. Reklamace byla vyrizena do mesice. V mobilu menena zakladni deska. Komunikace rychla a super. Mohu doporucit.

  • как преобрести товар если я из россии

  • Václav Hromádko:
    Dobrý den,
    pane Hromádko už nám vyhrožujete 14 dní před skončením reklamační lhůty, takže bychom neřekli, že se jedná jenom o nespokojeného zákzníka, asi jste proti nám zaujatý.
    Samozřejmě chápeme, že se jedná o drahý výrobek. Reklamace řešíme a jsme společně domluvěný, takže tím považujeme reklamaci za uzavřenou.

  • Václav Hromádko:
    Dobrý den
    Musím s Vámi plně souhlasit, jelikož jsem si na tomto e-shopu také zakoupil mobilní telefon Huawei ascend P7 zhruba za 7 000 kč. Po půl roce mi mobil přestal fungovat, tak jsem se rozhodl ho dát na reklamaci. Už to jsou 3 týdny a už jsem začínal mít podezření, že se mobilu nedočkám, tak jsem se rozhodl zkontaktovat e-shop přes email i přes telefonní kontakty, které byly na stránkách uvedeny a nikdo nereaguje!!!
    Radši počkám do uplynutí reklamační lhůty i když tomu moc nevěřím, že se něco změní, ale určitě bych postupoval stejným způsobem jako Vy.
    Ondřej Cibulka

  • Velmi negativní zkušenost!!!!! Dejte si pozor na tento e-shop.
    Podotýkám, že nejsem žádný stěžovatel, či osoba, kazící jména společnosti. Nicméně u tohoto E-shopu jsem si pořídil v prosinci 2014 mobilní telefon Sony X-peria Z1, za cenu cca Kč 9.000,-. Bohužel, přístroj přestal řádně fungovat letos v květnu, tedy po cca 5 měsících. Reklamoval jsem jej, ale předmětný e-shop ani po uplynutí 30-ti denní lhůty reklamaci nevyřídil a nereaguje, ani na telefony, ani na e-maily. Jen mi volal jakýsi člověk, že převzal nově shop a že více méně s tím nemá co společného, a bla, bla, bla, takové ty nesmysly, že on vlastně nic.
    Takže moje situace je taková, že reklamace není vyřízená a v nejbližších dnech budu podávat na příslušném oddělení Policie ČR Trestní oznámení, jelikož z jednání zástupců e-shopu došlo k naplnění trestného činu podvodu.
    Takže, pokud máte obdobnou zkušenost a já si myslím, že rozhodně nejsem jediný, můžete mne kontaktovat, budeme postupovat společně. Uvádím své jméno, nejsem rozhodně žádným anonymem,ale velmi nespokojeným zákazníkem.
    Václav Hromádko

  • velice mile překvaprn přistupem pracovníku a rychlosti objednaného zboží včetně byvale reklamace na telefon který jsem si na Mobilihned koupil v lednu vše v naprostem pořadku obchod jsem si dřive vybral pro kladne hodnoceni a je opravněne určitě obchod doporučim znamym Jan Oborný

  • Koupil jsem si Apple iphone 5s , všechno v naprostém pořádku , na prodejně hodní lidé . Balení obsahovalo i český návod což je netradiční u malých obchodníků takže rozhodně potěšilo. Perfektní komunikace a rychlost. Všem bych tento obchod doporučil !

  • Tak bohužel, firma, která odpovídá tazatelům až asi za jeden měsíc nemá u mne důvěru a tak se musím obrátit jinam. Celkem škoda, tímto svým jednáním přicházíte o zákazníky a tím o peníze.
    Vojta

  • Dobrý den, mám ještě jednu otázku, je mobil Samsung Galaxy S 5 (distribuce EU) v češtině a nebo dá se u něj čeština nastavitn nemusí se přehrávat software?

  • Dobrý den, mám zájem si u vaší firmy zakoupit MB Samsung Galaxy S 5 . Jaké distribuce je uvedený telefón, je nový a je zabalen v neotevřené originální krabičce?
    Děkuji Vojta

  • foose: Dobrý den. Záruční list můžete dostat od nás, ale jelikož se vetšinou jedná o telefony pro Evropskou Unii, tak je nutné ho reklamovat u nás.

  • Dobry den, jakym zpusobem se resi reklamace? Je pribalen k telefonu zarucni list a muze si ho uzivatel poslat do autorizovaneho servisu znacky?

  • Daniel Vrba: Dobrý den, bohužel tuto možnost nenabízíme.

  • Chtěl bych se Zeptat Jesli se v Tomhle e-shopu dá telefon pojistit tak zvaně na blbost. a kolik by to stálo. děkuji oředem za odpověď

  • Dan: Dobrý den. Ano, jsme plátci DPH, takže možnost odečtu zde je.

  • Když si zde něco koupím je možnost na firmu odečíst DPH?