• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Kromě hodnocení rozsáhlým popisem, prodejce nepoužívá čísla zakázek (pro snadnější orientaci zákazníka (vlastně i to jsem tam zmínil)).

    Zakázka byla vedena v e-shopu Mobil-Telefon.cz, odkud mi přišel i první e-mail z adresy [email protected]. Zakázky zde NEMAJÍ ŽÁDNÁ ČÍSLA, podle kterých bych je mohl dále evidovat (třeba už pod VK SERVIS, vysvětlím dále). O VK Servisu v e-mailu (v "offline" verzi zprávy) není ani zmínka. Je zde jen odkaz na OBCHODNÍ PODMÍNKY, kde už ale VK SERVIS PRAHA, s.r.o. figuruje jako prodávající. Další e-mail už z adresy [email protected], SMS a odesílatel zboží (včetně papírového "dokumentu" (nikde není slovo "faktura", ale budiž)), všude už je zmíněný VK Servis. Opět bez jakéhokoliv čísla zakázky. A pro změnu nikde není ani tečka o e-shopu Mobil-Telefon.cz, kde jsem objednávku uskutečnil a který je předmětem tohoto hodnocení. Na adresu [email protected] jsem na začátku týdne (den po převzetí a odzkoušení zboží) hned poslal e-mail na který mi neodpověděli. Během tohoto hodnocení, kdy jsem si všiml celé té záležitosti, jsem ještě přeposlal daný e-mail na [email protected].*

    *Málem jsem toto hodnocení už takto odeslal. Přerušila mě rychlá odpověď na můj poslední e-mail (na ten zaslaný na [email protected], i s mojí zprávou v "historii"), ale byla odeslána z [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze mi vrátili včas.
    • Přišel jiný typ mobilu, než jsem si objednala.
    • Po telefonu mi bylo oznámeno, že ten typ nenabízí, ale na Heurece byl v nabídce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod reagoval pouze automatickou odpovedi, s tim ze se ozvou. Do dnesniho dne se nikdo nozval tak jsem objednavku zrusil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nepravdivé údaje o telefomu
  • Objednávku jsem zrušil, tak nemohu hodnotit. Zmíněný telefon jsem objevil v našem místním obchodu a zakoupil tam.

    Reakce obchodu Mobil-Telefon.cz

    Dobrý den,
    trochu mi uniká, proč tedy hodnotíte a záporně. V případě, že jste objednávku sám zrušil, těžko můžete přece mít jakékoliv negativní zkušenosti...
    Osobně se domnívám, že půjde spíš o "překliknutí" ve vyplňování dotazníku spokojenosti společnosti Heuréka.CZ.

    Jan Mansfeld, Mobil-Telefon.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Prisel mi jiny telefon

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neumíte napsat na balíček přesnou doručovací adresu a k posílání zboží českou poštou se nebudu vyjadřovat šlo mi to 7 dní než balíček dorazil
    Mráček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mobil jsem vrátil protože nefungoval. Ověřil jsem si to v prodejně o2

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Telefon dorazil včas, ale byl evidentně již použitý a navíc nefungovala v něm SIM karta. Z toho důvodu byl vrácen. Peníze ani po týdnu jsme zatím neobdrželi zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic nemám,nevím co mám hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zřejmě žádná. Kdyby bylo zboží funkční, tak cena
    • Velmi mizerná komunikace
    • Použité/ repasované zboží velmi pochybné provenience

    Zboží v používaném či nevhodně skladovaném obalu, neoriginální fólie na displeji, nenápadně, ale odřené. Navíc afunkční. Po písemné dohodě s p. Pátkem jsem odstoupila od smlouvy (jiný funkční kus dle jeho tvrzení nebyl skladem), zboží zaslala zpět. Převzato před 2 týdny, zaplacenou částku dodnes neuhradili. Telefony nezvedají, záležitost urguji mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo do 24 hodin jak bylo slíbeno ani se nikdo neozval telefony jsem musela koupit jinde
    • Namísto Huawe Y7 Prime 2018 jsem dostal Huawei Y7 Prime což je dost podstatný rozdíl
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    17.9.2018 som si objednala mobil. Okamžite mi prišla automatická odpoveď o zaevidovaní objednávky s tým, že ma čoskoro budú kontaktovať. Do dnešného dňa (2.10.2018) sa nikto neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace. Celý den se nedalo dovolat, půl hodiny před koncem pracovní doby mi přišla zpráva "zavolejte zítra". Při prosbě o potvrzení přijetí telefonu zpět na prodejnu a následném i slovním požadavků jsem se reakce stále nedočkala. Nyní čekám na navrácení financí do 14dni, tzn. 6.8.2018. Snad budu mile překvapená

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a ani se mi neozvali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasdna komunikace
    • Týden a nic!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace 0

    Obchod úplně na hovno. Člověk si objedná tel. A přišel jenom potvrzovací e-mail. Jinak komunikace na bodu mrazu. Shop úplně na nic

    • Zmatene informace ohledne webove adresy-jedna webovka prijima druha webovka odesila.

    Ozvala se mi jedna webova adresa,ze mi posila mobil,ja jsem jim rekla,ze jsem si u nich nic neobjednala.Druha webovka,kde jsem si mobil objednala nic neposlala.Po nekolika dnech patrani jsem zjistila,ze jsou nejak propojeni.Ale kdo to ma vedet,kdyz to tam nikam nenapisou???