• Nedoporučuje obchod

    10 %

    skandální jednání-objednávka byla potvrzena a následně mailem zrušena-prý zboží nemají a mít už nebudou

    Reakce obchodu M&N Elegante

    Dobrý den paní Soňo,
    děkujeme za Vaši reakci, ale musíme též zde uvést všechny informace.
    Objednávka z naší strany Vám nebyla potvrzena, pouze Vám přišela do emailu kopie vytvořené objednávky, ve které říkáme, že Vás budeme dále o stavu objednávky informovat.
    Vámi vybrané zboží nebylo uvedeno skladem, ale bylo uvedeno že zboží bude expedováno v rozmezí 3 až 5 pracovních dní. V emailu, ale i na e-shopu během objednávkového procesu na tuto možnost upozorňujeme.
    Zboží tudíž není skladem u nás, ale informace dostáváme od výrobce. Ano může se stát i situace, že zboží které nám dodavatel nabízí sami vyprodájí. Snažili jsme se najít náhradního dodavatele což se nám bohužel nepodařilo, z tohoto důvodu byla objednávka stornována z naší strany, neboť bychom nemohli splnit Vás požadavek. Možnost zrušení objednávky z naší strany je uvedena v obchodních podmínkách, se kterými jste se seznámila při vytvoření objednávky.
    Je nám líto této situace, ale z naší strany bylo vše v pořádku a díky Vaší recenzi máme negativní hodnocení, které jsme ničím nezavinili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo doručeno ani za 20 dnů, stále marně čekám

    Reakce obchodu M&N Elegante

    Bohužel Vaše zásilka je stále na cestě. Z jakého důvodu je zatím nedoručena, nevíme, neboť nám přepravce zatím neudal žádné informace ke stavu Vaší zásilky. Z našeho e-shopu jsme balíček vyexpedovali dle uvedených informací, což vidíte i v trasovacím plánu, trasovací číslo pro sledování zásilky Vám bylo zasláno.

    Nás velmi mrzí, že vzhledem ke stávající situaci jak pandemie a dále laxního přístupu dopravců, trpí náš e-shop na Heuréce negativními recenzemi.

    Chápeme Vaše rozhořčení, ale věřte, že děláme maximum proto, aby zásilky byly od nás co nejrychleji expedovány. To jak fungují dopravci, bohužel nemůžeme ovlivnit.

    Se společností Zásilkovna se snažíme situaci řešit.

    Doplňujeme informace:
    Zásilka byla označena jako ztracena ze strany Zásilkovny.
    Celá částka byla vrácena na účet zákazníka.
    Ten samý den Zásilkovna zásilku doručila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bylo psáno, že bude dodáno v pondělí tedy za 3 pracovní dny a zboží dorazilo až v sobotu, takže na termín dodání se opravdu nemůžete spolehnout, navíc o tom nepřijde ani žádná informace....

    Reakce obchodu M&N Elegante

    Dobrý den pane Martine,
    děkujeme za Vaší reakci. Na našich stránkách nikde neuvádíme datum doručení. Máme uvedeno, buď že je zboží skladem a nebo druhou možnost, že EXPEDUJEME v rozmezí 3-5 pracovních dnů. V dnešní době si netroufáme uvádět kdy bude zboží zákazníkovi doručeno. Vámi vybraný produkt nebyl uveden skladem, nýbrž že jej budeme expedovat v rozmezí 3-5 pracovních dnů, což bylo z naší strany dodrženo. Zboží bylo navíc již v pátek připraveno k vyzvednutí na výdejním místě o čemž Vás informovala Zásilkovna. Neměli jsme důvod zasílat Vám email o pozdějším doručení, protože z naší strany zboží bylo expedováno jak uvádíme. Mrzí nás však, že jste nespokojen a navíc že jsme obdrželi negativní hodnocení, které je pro nás jako malý e-shop poškozující a přitom jsme vše udělali správně. Ale i negativní hodnocení musíme umět zvládnout a tak i za něj Vám děkujeme a zasíláme Vám slevu na další snad už spokojenější nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dne 2.8.2019 jsem objednal a zaplatil zboží a do dnešního dne - 13.8.2019 nedorazilo.

    Reakce obchodu M&N Elegante

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Balíček je stále na cestě a doručován dopravcem, který byl zvolen. Od nás byl balíček expedován, tak jak uvádíme v rozmezí 3- 5 pracovních dnů. Ještě jednou nás to mrzí.