• Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení obchodu.

Reakce obchodu M&M Bartošovi

Na dobírku posiláme knihy výjimečně, nemáme s tím dobrou zkušenost, ale možné to je, pokud zákazník napíše o tuto možnost mailem.

• Nedoporučuje obchod

20 %

• Objednával jsem 16.2. , dnes 28.2. kniha ještě nedorazila. Zatím co ostatní e-shopy se předhánějí v nejkratší době dodání 2 - 3 dny, zde je to zřejmě jedno

Reakce obchodu M&M Bartošovi

Dobrý den, běžná doba dodání je do 3 dnů. Pokud Vám kniha nedorazila, tak máte kontaktní mail na nás, bohužel jste nám dodnes nenapsal (ani zde Vaše jméno nevidím) - kniha může být už týden uložena na vaší poště (někdy, zejména v Covid době, pošta nedává výzvy do schránky) apod. Když se v takovémto případě neozvete, nemáme šanci vědět, že se něco děje....
    MM

• Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

• Nedoporučuje obchod

30 %

• Zatim same emaily o tom, jak jsou radi, ze jsem si knihu objednala a ze pracuji na tom, aby byla odeslana. Od jinyc obchodu je zbozi za 10 dnu jiz u prijemce. Nevim, jestli se na kihu vubec jeste tesim...

Reakce obchodu M&M Bartošovi

Dobrý den, zasílali jsme mail, že díky enormnímu zájmu o knihu, jsme po novém roce vyprodáni a zásilky objednané po 5.1., budou doručovány 14.1. Týdenní výpadek nás mrzí, nicméně jsme každému zákazníkovi poctivě napsali. Na druhou stranu jsme rádi, že naše kniha, které se prodalo už více jak 26 tisíc kusů má těsně po Vánocích ještě větší prodeje, než před nimi. To jsme nečekali, proto nastal týdenní výpadek (čekali jsme na nové knihy z tiskárny). MM

• Nedoporučuje obchod

40 %

• Viz popis

Cekala jsem vice cteni za ty peníze. Na co je mi kridovy papir? Je drahy a napriklad světlo lampicky se od nej jen odrazi. Ale to je jen na okraj. Tato kniha by rada vyrobila jedince,kteri mysli jen na sebe. Myslet na sebe neni spatne, ale pokud nejsem sama v sobe ve sve podstate a srdci a nevim jak se sama se sebou spojit, tak lehce muzu udelat špatne rozhodnuti jen diky radam sveho ega a ne duse. Je to povrchni povidani ale do detailu autori nejdou. To je muj nazor.

Reakce obchodu M&M Bartošovi

Dobrý den, máte pravdu, že pokud nejsme plně spojeni se svou přirozeností, tak můžeme udělat chybné rozhodnutí. Na druhou stranu, pokud se budu bát chyby, mohu celý život stát na místě, zmražený čekáním na dokonalost , třeba i na dokonalý návod jak se hned dostat “ k sobě”. Cesta k sobě je vždy plná toho co ve své nezralosti vnímáme jako omyl, ale naštěstí život spolupracuje a reaguje na naše odchýlení od sebe. Jen je potřeba naučit se tyto zpětné vazby přijímat a skrze ně se poznávat a časem se dostat k jádru sebe a tím i života. I k tomu kniha vede. Ano, každý text se dá zneužít a někdo si může při povrchním čtení omluvit svoji sebestřednost. To je rozhodnutí každého, jak text uchopí. M.Bartošová

• Nedoporučuje obchod

10 %

Zboží dorazilo za 5 dní