Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se neozval, žádná zpráva o doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výběr zboží,cena

    zboží které bylo skladem předáno dopravci až čtvrtý pracovní den.Dotazník spokojenosti byl rychlejší než prodejce.

  • Velmi dlouhá doba dodání.... dotazník o spokojenosti mi už přišel včera a o zboží nemám žádné informace, ani zda už bylo odesláno nebo je na cestě. Komunikace se zákazníkem vůbec žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje. Po měsíci od objednání zboží stále nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplaceno mám, ale obchod sám nekomunikuje. Na dotaz potvrdil zaplacení a údajné naskladnění na druhý den. Od té doby se zase nic neděje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo
    • Zboží stále nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem, zaplatila, zboží nedorazilo. E- shop nekomunikoval. Po urgencích napsali , ze těstoviny , které měli skladem budou až za měsíc.Obratem jsem objednávku zrušila. Během několika dni mi měly dojít nazpět peníze, po měsíci peníze stále nedorazily.Mám si to prý řešit sama s platební bránou. Nedoporučuji, komunikace nula.

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste byla nespokojena s naší komunikací. Nicméně nudle, které jste si objednala byly skladem, jen ne v požadovaném počtu, což jsme vám sdělili e-mailem, protože na telefonické volání nikdo nereagoval. Co se týče vrácení peněz, příkaz k vrácení na platební bránu byl po administrativním vyřízení proveden (e-mailem jsme vám posílal výpis z platební brány). A platba byla platební bránou převedena na váš účet 21.10.. A není pravda, že jsme vám říkali, že máte řešit věc s platební bránou. Jen, že pokud by platba přesto nedorazila, my provedeme reklamaci platby v platební bráně za vás.

    S pozdravem
    Mixbox.cz

    • Přišlo mě špatný druh zboží.

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    pokud došlo k chybě při doručení zboží, nebo pokud například popis na webu neodpovídá, prosím kontaktujte nás s reklamací a chybu určitě napravíme.

    Mixbox.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod uvádí ze má zboží na skladě a nemá, mate své zákazníky !
    Jsem naštvaný.
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží doručeno
    • Objednávka vytvořená 08.05.2020 doručeno dnes 19.05.2020
    • Komunikace - zboží (čaj) nebyl skladem kontaktovat mě chtěli telefonicky , ale nestihla jsem to přijmout následně jsem psala e-mail , na který mi odpověděli po 3dnech .
    • Neposlali upozornění, že zboží je už odesláno. Ještě jsem jse nepotkala se žádným e-shopem , který nekomunikuje se zákazníkem.

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    bohužel někdy u zboží, které není skladem, trvá dodání déle v závislosti na dodavateli. Jak píšete, snažili jsme se vás kontaktovat telefonicky a nabídnout náhradní produkt. Ve vašem případě však situaci zkomplikovalo i to, že produkt se již přestal vyrábět, nemohli jsme ho tedy již objednat.

    Mixbox.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi jsem objednala a zaplatila za nej, za tyden mi ani neprisla faktura. kdyz jsem se zavolala obchodníkovi, rekl mi ze ani nevi jestli zbozi na sklade ma a podiva se na to za několik dni. objednavku jsem zrusila a koupila zbozi v jinem miste

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    Omlouváme se, ale objednala jste zboží, které nebylo skladem a bylo označeno obvyklou dodací dobou v případě, že má zboží dodavatel. Ihned jsme zboží objednali, ale protože bylo období velikonoc, dodávka přišla až po nich. První pracovní den, tedy v úterý, jste objednávku zrušila, již byla zabalena a připravena k odeslání. Rychleji to bohužel v tomto případě nešlo.

    Mixbox.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • výborná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr
    • Dobré ceny
    • Chtěl jsem dodat objednávku na pondělí, přišla až ve středu.
    • Rýže je již 1 rok po datumu výroby, a projde za 8 měsíců.

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    zásilku jste chtěl doručit po šestnáctém, takže 16. jsme jí odevzdali Zásilkovně. Vlivem vánočního provozu byla na Vaší zásilkovně o den později než je obvyklé, tedy ne 17. ale 18. To samozřejmě ovlivnit nemůžeme. Co se týče rýže, tak vlivem dovozu není možné mít rýži hned po datu výroby. Doba trvanlivosti navíc značí, že si výrobek zachovává své specifické vlastnosti. Tedy není rozdíl mezi novou a rok starou rýží.

    Mixbox.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednavala jsem dve lahve na piti v silikonovem obalu. Po otevreni jedna vypadala, jako by ji nekdo vyvalel v prachu. Jelikoz nakonec slo umyt i kdyz obtizne, tak jsem nevracela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží jsem čekal. Když jsem se ozval, že čekám, napsali že na zboží čekaj. Týdny a týdny ...
    Raději bez komentáře.

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, které není skladem. Dodací dobu jsme vám sdělili a nabídli náhradní produkt, který jste odmítl a zvolil počkat na objednaný.

    Mixbox.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Víčko od lahve je poskrabane

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    můžete nás kontaktovat na infolince, víčko od láhve vám samozřejmě vyměníme.

    MixBox.CZ

  • Zatím čekám na doručení.

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, které nebylo skladem. Snažili jsme se vám dovolat 31.7. Zatím ale zboží přišlo a nyní je již na cestě.

    Mixbox.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Celkem rychlé doručení
    • Objednala jsem si 6 kusů bambusových výhonků v plechovce. Když mi přišly, nestačila jsem se divit! - kromě toho, že plechovky jsou pomačkané (OK, pokud nejsou porušené, tak nevadí), tak hlavně plechovky jsou vyrobené již v roce 2015 a trvanlivost mají již pouze do 8/2018 !!! Tedy v mém případě 3 měsíce zbývající trvanlivosti!! V e-shopu informace o expiraci není absolutně nikde uvedená, 3 roky staré produkty s tří měsíční trvanlivostí bych si samozřejmě neobjednala!!! Takovéhle jednání ze strany obchodu je absolutně neférové!

    Objednala jsem si 6 kusů bambusových výhonků v plechovce. Když mi přišly, nestačila jsem se divit! - kromě toho, že plechovky jsou pomačkané (OK, pokud nejsou porušené, tak nevadí), tak hlavně plechovky jsou vyrobené již v roce 2015 a trvanlivost mají již pouze do 8/2018 !!! Tedy v mém případě 3 měsíce zbývající trvanlivosti!! V e-shopu informace o expiraci není absolutně nikde uvedená, 3 roky staré produkty s tří měsíční trvanlivostí bych si samozřejmě neobjednala!!! Takovéhle jednání ze strany obchodu je absolutně neférové!

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od objednání. Kdybyste nás kontaktovala, tak bychom to určitě nějak vyřešili. Obvykle dobu trvanlivosti sdělujeme na vyžádání u větších objednávek. Dle našich záznamů jste dostala zboží s minimální trvanlivostí 2018-09-13, tedy téměř 5 měsíců. Pokud se zboží blíží konci doby trvanlivosti, obvykle zákazníkovi napřed voláme, nicméně ve vašem případě je minimální trvanlivost ještě opravdu dlouhá.

    Mixbox

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí podvodný produkt jako javorový sirup.

    Reakce obchodu MixBox

    Dobrý den,

    jak jsme vám již opakovaně vysvětlili v e-mailu, nenabízíme sirup Steeves jako javorový sirup, nýbrž kanadský sirup a ani ho jako javorový sirup nenazýváme. Na našich stránkách je uvedeno plné složení i určení tohoto výrobku.

    MixBox.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nemám, na dotaz se nikdo neozval.