• Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné

    Zboží nebylo dodáno jak bylo avizováno na e-shopu. Dlouhá dodací doba

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena
    • komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektně zabaleno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velmi dobrá komunikace, ochotně poradili, doporučili se vším, co jsme potřebovali vědět.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojený , vyšli vstříc při pozdějím vyzvednutí objednáfky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sortiment

    Perfektní. Objednávka byla rychle vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný přístup do prvního problému s dopravou DPD, poté katastrofa.

    Reakce obchodu Mistral Plus

    Dobrý den, Velice nás mrzí , že jste nebyl spokojen s naším e shopem. Neuvědomuji si, že bychom s Vámi neslušně komunikovali.
    Pokud vím, vše jsem s Vámi řešila já. Co se týče nedoručení zásilky ze strany dopravce na adresu doručení. Zásilku Vám dal na nejbližší výdejní místo, jelikož prý na dané adrese nebyl nikdo k zastižení. (o tom, že na adrese byl, svědčí i GPS řidiče.) Jakmile jste mi sdělil, že Vám zásilku dali na výdejní místo, ihned jsem reagovala , spojila se z dopravcem a nechala zásilku zaslat na zpět k nám na obchod. Z výdejního místa nelze zásilku opětovně doručit, proto jsem musela zvolit tuto cestu. Ještě tentýž den, jsme Vám zásilku opět zaslali na Vaši adresu. Domnívám se, že jsem proto, aby jste byl co nejvíce spokojen udělala maximum. Co bylo v našich možnostech jako dodavatele. Bohužel za dopravu mi nezodpovídáme, nejsou to naši zaměstnanci. V obchodních podmínkách, máme uvedeno, že při převzetí od dopravce si má zákazník balík otevřít a zkontrolovat. Právě proto, že zasíláme barvy a mohou se poškodit se strany dopravce při manipulaci. Popřípadě , jeli zásilka poškozena, je nutné s řidičem provést reklamační zápis. Pozdější reklamace bohužel nemůžeme vyřídit, jelikož nemáme právě tento zápis o škodě, který se provádí na místě s Vámi a řidičem. Víc bohužel pro Vás v tuto chvíli nemůžeme udělat. Samozřejmě, že nás to velmi mrzí. Přeji příjemný zbytek dne. S pozdravem Paděrová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá informovanost o stavu objednávky.
    • Rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Balení barvy přišlo bohužel prasklé. Na kyblíku s barvou byl místěný těžký kanystr, což při přepravě vedlo k poškození obalu. Na tuto informaci obchod nereagoval.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezproblémová komunikace,rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlá odezva a vyřízení obj., pouze vázlo doručení od dopravce

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    jsem velmi spokojen

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    již několikrát jsem objednával u vas barvy a jsem velmi spokojen

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi vstřícné jednání a odborné poradenství.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost - bezproblémovost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    obchod funguje a komunikuje dobře

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlý proces od objednání po dodání
    • žádná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota jednat
    • Rychlé jednání
    • Odborné rady