• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné

    Zboží nebylo dodáno jak bylo avizováno na e-shopu. Dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný přístup do prvního problému s dopravou DPD, poté katastrofa.

    Reakce obchodu Mistral Plus

    Dobrý den, Velice nás mrzí , že jste nebyl spokojen s naším e shopem. Neuvědomuji si, že bychom s Vámi neslušně komunikovali.
    Pokud vím, vše jsem s Vámi řešila já. Co se týče nedoručení zásilky ze strany dopravce na adresu doručení. Zásilku Vám dal na nejbližší výdejní místo, jelikož prý na dané adrese nebyl nikdo k zastižení. (o tom, že na adrese byl, svědčí i GPS řidiče.) Jakmile jste mi sdělil, že Vám zásilku dali na výdejní místo, ihned jsem reagovala , spojila se z dopravcem a nechala zásilku zaslat na zpět k nám na obchod. Z výdejního místa nelze zásilku opětovně doručit, proto jsem musela zvolit tuto cestu. Ještě tentýž den, jsme Vám zásilku opět zaslali na Vaši adresu. Domnívám se, že jsem proto, aby jste byl co nejvíce spokojen udělala maximum. Co bylo v našich možnostech jako dodavatele. Bohužel za dopravu mi nezodpovídáme, nejsou to naši zaměstnanci. V obchodních podmínkách, máme uvedeno, že při převzetí od dopravce si má zákazník balík otevřít a zkontrolovat. Právě proto, že zasíláme barvy a mohou se poškodit se strany dopravce při manipulaci. Popřípadě , jeli zásilka poškozena, je nutné s řidičem provést reklamační zápis. Pozdější reklamace bohužel nemůžeme vyřídit, jelikož nemáme právě tento zápis o škodě, který se provádí na místě s Vámi a řidičem. Víc bohužel pro Vás v tuto chvíli nemůžeme udělat. Samozřejmě, že nás to velmi mrzí. Přeji příjemný zbytek dne. S pozdravem Paděrová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Balení barvy přišlo bohužel prasklé. Na kyblíku s barvou byl místěný těžký kanystr, což při přepravě vedlo k poškození obalu. Na tuto informaci obchod nereagoval.

  • ikdyž bylo zboží skladem, tak mi po objednání druhý den přišla informace, že skladem není.

    Reakce obchodu Mistral Plus

    Zdravím Vás,

    zboží se na Heurece zobrazovalo, že je skladem, jelikož se aktuální informace o jeho (ne)dostupnosti nepropsala do feedu tohoto vyhledávače, což bohužel nebyla naše chyba, ale chyba na straně vyhledávače.

    Za vzniklé komplikace se Vám samozřejmě omlouvám. Nicméně mě mrzí, že si touto "malichernou" záležitostí náš e-shop z Vaší strany vysloužil hned takto negativní hodnocení, které nás poškozuje.

    Přeji Vám hezký den.
    Helena Paděrová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • slušné jednání po telefonu
    • rychlost dodání po vyjasnění objednávky
    • nabídka na stránkách obchodu nekoresponduje s tím, co mohou dodat
    • neaktuálnost nabídky zdržuje vysvětlováním a opravami již zasllané objenávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podal jsem objednávku a nepřišel ani potvrzující email. Jediná odezva byla žádost o hodnocení z Heureky. Eshop patrně vůbec nefunguje.

    Reakce obchodu Mistral Plus

    Dobrý den,

    moc nás mrzí nedorozumění, ke kterému došlo. Patrně byl e-shop opravdu mimo provoz toho času, jelikož jsme přecházeli na jinou platformu. To nic nemění na faktu, že takováto chyba je nepřijatelná.

    Nyní už je vše napravené a e-shop běží tak, jak má. Stavte se do naší kamenné prodejny, rádi Vás obloužíme osobně a pohostíme dobrou kávou. A přijměte také, prosím, mou omluvu za nedorozumění.

    Hezký den.

    Paděrová