Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    PRVNÍ NÁKUP, VELKÉ ZKLAMÁNÍ,OBCHOD POSLAL ÚPLNĚ JINOU DĚTSKOU PODLOŽKU.NAKUP ZDE NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný den,
    velmi se omlouváme, že jsme poslali špatný typ podložky. Jsme jen lidi a chybu občas uděláme. Vždy chceme, aby náš zákazník byl plnohodnotně spokojen a rádi chybu napravíme. Nabízel jsem Vám 2 možnosti, jak můžeme tuto chybu napravit. Bohužel ani jednu variantu jste si nevybrala. Mrzí nás to. Rádi Vám nabídneme i nějakou kompenzaci za vzniklé potíže. Děkujeme za váš názor a omlouváme se za vzniklé komplikace. Přeji ať se vám daří.

  • Nedoporučuje obchod

    Imitace zpracování obednávky a čekání na vyzvednutí přepravní službou do ... Po dobu asi 14 dní, následoval dotaz-po obdržení tohoto dotazníku, co se děje-odpověď ... Nejde ovlivnit, prověřeno, neodešlo, nemůžeme zasáhnout, možná došlo zboží a anebo se rozbilo ... Vrácení peněz dne 2.9. 2023 na účet po stornu objednávky a tomto chování obchodu.

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný den pane Pacale, velmi se omlouváme za komplikace. Bohužel náš partner se kterým spolupracujeme z doposud neznámých důvodů objednávku neodeslal. Mrzí mě to. Pracujeme již na zlepšení. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Barva

    Dvakrát jsem si objednal hlubokomořskou modrou barvu a přišla dvakrát ledňáčkově modrá!!!!

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Děkujeme, že jste se podělil o svou zkušenost. Omlouváme se za problém s doručením a nesprávnou barvou. Vážíme si, že jste nás kontaktoval ihned po obdržení zboží a nabídli jsme vám okamžitou výměnu a kompenzaci za chybu. Je nám líto, že jste tuto nabídku nevyužil. Chceme, aby naši zákazníci byli spokojení, a proto jsme ochotni najít další možnosti řešení a uspokojit vaše potřeby. Prosím, kontaktujte nás přímo, abychom mohli společně najít uspokojivé řešení. Děkujeme za vaši trpělivost a důvěru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesmyslná komunikace od dvou různých firem, požadavek na zaplacení objednaného zboží na dva různé účty s dvěma různými variabilními symboly. A zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný den,
    máte pravdu. Velmi se omlouváme. Aktuálně zahajujeme spolupráci s partnerem. Bojujeme s nedostatky. Děkujeme za trpělivost. Věříme, že až to vyladíme, tak budeme fungovat stejně skvěle jako doposud. Děkujeme za trpělivost a omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce nekomunikuje

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný den,
    na emaily odepisujeme denně, telefony také bereme denně. Jakým konkrétním způsobem prosím nekomunikujeme?
    Děkujeme předem za odpověď.
    Krásný den přejeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali až po pár dnech, že zboží nedodaji. Určitě nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • píší, že balení obsahuje 32 GB kartu. Žádná tam nebyla.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nekvalitní výrobek
    • Snad přijatelná cena za zmetek !

    Výrobek absolutně nefunguje, jak je vyobrazeno v nabídce e-shopu. Nekrájí. Čekal jsem lepší funkčnost.,nepochopil jsem ji !! Vracím se zpět ke krájení nožíkem. Nedoporučuji ke koupi. !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nevypadá tak jak prezentované.

    Již nikdy si zde nic neobjednám,nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ikdyž zboží zaplatíte a mají jej skladem,stejně vám objednávku stornují.až když telefonujete a použijete pár nadávej,teprve přiznají chybu.po dobrém to nejde.
    • Zboží přijdš v katadtrofálním stavu.věci jako takové snad nic není,ale jestlu chcete použít jako dátek,tak obal je domlácený,roztrhaný,...

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Dovolte nám napsat pohled i z naší strany - u vaší objednávky se nám nespárovala platba v systému (technický problém, který nemůžeme ovlivnit) a na e-maily o zaplacení jste bohužel nereagovala. Z toho důvodu jsme objednávku stornovali. Při následném telefonátu, který se mohl obejít i bez nadávek z vaší strany, jsme si situaci s omluvou vyjasnili a ihned napravili - balíček vám byl zaslán hned následující ráno. U každého produktu máme psaný stav věci - krabičky. Víme, že obaly nejsou vždy v top stavu, ale tomu odpovídá i velmi příznivá cena produktů.
    Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena.
    S přáním krásného dne MišMaš tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod si má zjistit nejdříve,zda je zboží v pořádku než ho začne nabízet
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo nefunkční

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které bylo inzerováno jako "skladem" prý nelze dodat z důvodu nedostatečných skladových zásob. Ztráta času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo částečně nefunkční

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný den,
    ano, může se stát, že Vám přijde produkt, který nefunguje dle Vašich představ, to je ovšem předem nepředvídatelné. K tomu se stavíme vždy tak, abychom Vám produkt reklamovali a domluvili se na adekvátní náhradě. Proto nás prosím kontaktujte, abychom Vám mohli nefunkční produkt nahradit funkčním.
    Hezký den přejeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala a zaplatila jsem si tři kusy poliček ale přišla jen jedna.Samozřejmě jsem hned volala zvedl mi to mužský hlas jen jsem vypověděla svůj problém ihned mi jen řekl vím o co jde pošleme.Nechtěl ani jméno adresu číslo objednávky nic.Mám z toho dojem že to snad zkoušeli jestli se ozvu nebo to tak nechám být.Nikdy více!

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný dobrý den paní Kai****vá, udělali jsme chybu, kterou jsme ihned poté napravili! Nevšimli jsme si, že máte v objednávce zadané 3ks. Ihned poté, co jste nám zavolala, že dorazil jen jeden kus, jsme zabalili zbylé dva a hned druhý den odeslali, abychom chybu napravili. Nechtěli jsme vědět, Vaše další údaje, neboť objednávky eviduje systém a ihned po zavolání jsme si vyhledali objednávku o které jsme se po telefonu bavili.
    Věřím v to, že chybu může udělat každý, spíš je dle mého názoru důležité, že jsme nelenili a hned druhý den ochotně odeslali zbytek objednávky, který Vám náležel. Rozhodně za tím nebyl žádný úmysl, nevidím ani důvod proč by kvůli pár korunám tento úmysl měl vzniknout.

    Nicméně děkujeme za Vaší zpětnou vazbu,
    Mějte se krásně a přejeme hodně zdraví a štěstí.
    S úctou MišMaš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zbozi mi bylo doruceno do zasilkovny,jak jsem jej rozbalil tak mi poslali uplne něco jiné ,volal jsem a bylo mi oznameno ze ho muzu vrátit a nebo vymenit a bude mi zaslan kod,dotet jsem kod nedostal.takze u toho sopu uz nikdy nekoupim,a bylo mi poslane zboží ,které zakoupili v cinskem sopu za par korun.

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný den, ano může se stát, že se Vám zaslalo něco jiného, za čež se omlouváme a rozhodně jsme ochotni to řešit a zboží vyměnit.

    Kód jsme Vám zasílali, je nám líto, že Vám kód nedorazil, mohl jste se nám znovu ozvat a mohli jsme Vám kód zaslat znovu. Mrzí nás, že píšete rovnou špatnou recenzi na náš obchod, než abyste měl zájem problém s námi aktivně vyřešit.

    Omlouváme se za způsobené komplikace. Samozřejmě stále platí to, že Vám zboží můžeme vyměnit.
    Přejeme krásný zbytek dne,
    s úctou MišMaš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    + Snaha obchodu poslat zboží i když nešlo zaplatit převodem, jak bylo
    nabízeno
    - Zboží nakonec neodpovídalo popisu a zobrazení.

    Reakce obchodu MišMaš shop

    Krásný dobrý den,
    velmi se omlouváme za naší chybu!
    Věříme, že příští nákup s námi proběhne již lépe.
    S úctou, Váš MišMaš.