Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku. Už je to týden a stále mi nevrátili peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • ne dase dovolat

    amateri

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží sice bylo zasláno rychle, ale po rozbalení jsem zjistila, že čáp je rozbitý, okamžitě jsem psala na email společnosti o reklamaci zboží, do dnešního dne se mi neozvali. Z tohoto důvodu jsem volala na číslo uvedené na stránkách prodejce, někdo mi to zvedl, sdělil, že není na skladě a tudíž nejspíš v pondělí zašle nové zboží. Vzhledem k tomu,že po mě něchtěl dotyčný ani číslo objednávky, myslím si, že mě chtěl pouze odbít a rozbité zboží mohu vzít a vyhodit do koše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí široký výběr zboží co má na skladě,ale skutečnost je jiná.
    Potvrzená objednávka i platba obchodem ani zpráva že objednané zboží se připravuje k odeslání nic neznamená.Po 3 dnech až na výslovný dotaz obchod oznámí, že došlo k chybě a zboží nemá.Sice nabídne náhradní zboží a po souhlasu však druhý den oznámí že toto taky nemá.Takže alespoň vyhověl mé žádosti o storno a po týdnu jsem dostal zpět moji platbu.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    vaše zkušenost nás moc mrzí, šlo o výpadek konkrétního druhu zboží v důsledku obrovské poptávky v době korona krize, a tak jsme nemohli váš kousek dodat. Daný problém se však již nebude opakovat.
    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den,
    Michal - tým Misda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2x potvrzena a 2x zrušena objednávka obchodem a ještě mi pošlou dotazník spokojenosti s nákupem. Děs

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    vaše zkušenost nás moc mrzí, šlo o výpadek konkrétního druhu zboží v důsledku obrovské poptávky v době korona krize, a tak jsme nemohli váš kousek dodat. Daný problém se však již nebude opakovat.
    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den,
    Michal - tým Misda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílejte oznámení o vyzvednutí až bude zboží Skutečně se všemi náležitostmi na prodejně.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že byly informace od PPL matoucí, danou situace jsme s partnerem vyřešili a doufáme, že to nyní již bude úplně jasné. Děkujeme každopádně za zpětnou vazbu.

    Hezký den,
    Michal - tým Misda.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Špatně zabalené zboží, které se polámalo a nátěr se odřel.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    to mě velmi mrzí, ale kolegové mi dali informaci, že vám obratem již poslali náhradu, tak snad je nový kousek již v pořádku.
    Děkujeme.

    Hezký den,
    Michal - tým Misda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vietnamská komunita...
    • Nelituji, že jsem objednávku zrušil.
    • Na Storno objednávky reagují, příjde Vám email, že objednávka byla stornována, tak alespoň nejaká snaha.
    • Na emailovou komunikaci nereagují a jste v nejistotě co dál... ŽÁDNÉ ŘEŠENÍ ze strany obchodu, protože neumí šešky (česky)
    • Proto jedině řešení je - Stornovat celou objednávku.
    • Toto byl můj první nákup a poslední ...

    Měl jsem mít dopravu zdarma. Chyběla jedna položka, né mojí vinou, která měla být skladem, ale skladem nebyla, do dopravy nad 1000,- Kč zdarma. Nereagovali, nekomunikovali a čekali až nákup stornuji. Příšerná komunikace a to žádná, na e-maily nereagují.

    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neměli skladem, tak záměrně zaslali jiné, aniž by zavolali nebo se dopředu domluvili
    • Zašlou email, že je zboží k vyzvednutí, přitom ho ještě neodeslali
    • Strašná komunikace po telefonu, děsně neschopni
    • Už nikdy víc, strašné starosti okolo vrácení zboží, protelefonovala jsem víc, než stalo zbozi

    Když zboží nemají, proč ho uvádějí na svých stránkách, že je skladem. A když už zjistím, že zboží nemám, zavolám to zákazníkovi a ne že mu zašlu úplně jiné zboží. Asi mají zákazníky za blbce, mysli si, že je člověk tak blbý, že se spokojí i s jiným zbožím. Nakupují přes eshopy neustále, ale s takovým chováním jsem se ještě nesetkala. Bohužel jsem platila předem.

  • Nedoporučuje obchod

    NA telefon uvedený na stránkách se nelze dovolat, údajně firma už neexistuje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno 11 ks bambusových tyčí 4-6 cm. Všechny tyče méně či více podélně rozpraskané. Z toho důvodu pro mě nepoužitelné. Na některých tyčích plíseň. Za mě už nikdy více.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že máte tuto zkušenost. V každém případě máte možnost poškozené zboží reklamovat, což zprocesujeme moc rádi. Před koupí bambusových tyčí je však třeba mít na mysli, že jde o přírodní materiál a nikoil umělotinu, a tak nelze vždy zaručit jednotný vzhled a že bude zboží naprosto dokonalé, jelikož je každá bambusová tyč originálem.
    Děkujeme.

    Váš Tým MISDA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané zboží je nekvalitní, pravděpodobně III. jakost. Krabička na čaj neodpovídá obrázku na internetu (na obrázku má u uzávěru "bambule", ve skutečnosti nikoli).
    • Obě krabičky přišly rozdělané, rozlepené, museli jsme použít lepidlo a krabičky spravit (nebylo způsobeno přepravou). Kdyby zboží nebylo přes internet a opět bychom nemuseli platit poštovné, nikdy bychom si obě tyto krabičky na čaj nekoupili

    Výrobky z tohoto obchodu jsou pro nás nekvalitní. Z toho důvodu již zde žádné zboží nebudeme nakupovat.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše zkušenost.
    V případě, že se Vám zdá, že je zboží v nepořádku, je potřeba ho nafotit a reklamovat. Rádi se s Vámi domluvíme na výměně zboží.

    S pozdravem
    Váš tým Misda

  • Nedoporučuje obchod

    • Prisel email s infomaci:vase zbozi balime. Po trech dnech pak email zbozi neni.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme. Bohužel se ve vašem případě jednalo o lehce poškrábaný kus, na což se přišlo v průběhu balení vaší objednávky. Ještě jednou se Vám tímto omlouváme a přejeme hezký den.

    Váš tým Misda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • levné zboží
    • špatná kvalita

    zboží sice levné, ale nekvalitní

    Reakce obchodu Misda.cz

    Velmi nás mrzí vaše zkušenost,
    je možné, že jste bohužel narazil na vadný kus v objednávce. V případě, že máte zájem o výměnu výrobku, kontaktujte nás prosím.

    Tým Misda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • + dobrá cena
    • + přehlednost obchodu
    • + rychlost vyřízení objednávky
    • - rychlost dopravy katastrofa

    Do té doby než byla objednávka předána kurýrovi bych si nemohla na nic stěžovat, ale po té se to pro mě promělnilo v horor. Kurýrka mi měla balíček doručit, nic nepřišlo a po zavolání mi tvrdila, že balíček nedostala, tak to bylo i následující den. Napsala jsem proto e-mail kurýrní službě, která mi tvdila, že kurýrka se mi nemohla dovolat, což nebyla pravda a že nemohla najít moji adresu, což je pro mě nepochopitelné. Balíček jsem dostala až o několik dní později od jiného kurýra. Dokud obchod nevymění kurýrní službu, už zde nakupovat nebudu, i když zde mají úžasné zboží.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    za nepříjemnosti se Vám velice omlouváme a Váš případ již eskalujeme u kurýrní služby.
    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    S pozdravem,
    Váš tým MISDA.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Prehlednost
    • Proces objednavky. Po online platbe jsem obdrzel protchudne upozorneni na nutnost prekontrolovani platby s obchodnikem. Potvrzeni a vyzva k odberuemailem mi neprisla vubec. Cekal bych Vic, v roce 2014

    Pokud jsou novi,maji kraticky cas na to vychytat docela dulezite veci. Pokud nejsou, Pak jsou to lajdaci a nekoupil bych uz nikdy nic. Preci Jen, je rok 2014 a kdokoliv s ratingem pod 98% pro me jakoby nebyl

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den, Jane,

    děkujeme za zpětnou vazbu a za problémy s platbou se omlouváme, přestože to není tak úplně naše chyba, ale provozovatele platební brány. Provozovatel je sice jedničkou na českém trhu, technická synchronizace však není zas tak jednoduchá, a proto pro maximální bezpečí našich zákazníků upozorňujeme na velice nepravděpodobné, ale nikoli nemožné, komplikace.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    Váš tým MISDA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem si koš na dřevo. Podle fota jsem si vybrala koš s dvojitým uchem, který vypadal velmi bytelně. Bez jakéhokoliv oznámení mi byl doručen naprosto odlišný výrobek (rozměry, jednoduché ucho) než jaký byl uveden na webu obchodu.

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,

    v našem telefonickém hovoru jsem Vám přece vysvětloval v jaké přesně části byly uvedené rozměry naměřeny, tudíž to špatně nebylo, respektive ano, asi o 2 cm, jelikož se jedná o ruční práci tudíž na centimetry přesně to je velice složité zajitit, tak prosím nepiště nepravdy, abychom Vám vrátili peníze, jelikož to vždy děláme bez problému a i bez udání důvodu.
    Děkujeme a přejeme Vám úspěšný rok.

    S pozdravem,
    Váš tým MISDA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nenabízí možnost doručení prostřednictvím pošty nebo uloženky, tudíž v případě, že není možné, aby bylo zboží doručeno do práce v podstatě není možné zboží převzít aniž by si člověk bral dovolenou. Dodávající společnost se ozvala až kolem poledne předpokládaného dne doručení (v případě dovolené naprosto ztracený den).
    • Kvalita zboží není taková jakou bych si představovala, ale vzhledem k ceně je zboží ucházející.

    viz. předchozí otázka

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Každopádně možnost dodáni poštou a zároveň osobní odběry nabízíme již od začátku našeho provozu, naopak kurýra jsme zavedli až v nedávné době, ale asi jste to v nepozornosti a spěchu přehlídla, nevadí :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nenabízí možnost dodání firmou PPL

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den, místo PPL nabízíme možnost dodání kurýrní službou InTime, což je dle našich zkušeností a zkušeností dalších zákazníků kvalitnější a k zákazníkům vřelejší dopravce. Každopádně asi musíte PPL milovat, když jen kvůli nemožnosti dodání PPL hodnotíte pouze 10% a nedoporučením, ale proti osobním preferencím nic nemáme :)

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • ochota a rychlost
    • Zboží bylo poškozené- kdybych si ho nenechala rozbalit, nebylo by to včas odhaleno.
    • Na druhou stranu mi bylo ochotně sleveno 10% z ceny...

    Pokud zde budete nakupovat, zboží si raději osobně vyzvedněte a zkontrolujte případné závady...

    Reakce obchodu Misda.cz

    Dobrý den,
    proto byl již také onen skladník propušťěn. Pokud byste si to však nechala zaslat, taktéž není problém s případným vrácením.
    Děkujeme a doufáme, že problém není velký, když jste si to i přesto vzala.
    S pozdravem,
    MISDA.cz