• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud mohu doporučit - VYHNĚTE SE OBCHODU OBLOUKEM!!
    • Zboží NIKDY (!!) nedoručí, ale peníze chtějí hned!

    Objednala jsem si zboží, které měli doručit do 3 týdnů. Dnes je to skoro 6 týdnů a zboží nedoručeno.
    Paní stále mlčí a vymýšlí si storky o tom, jak do konce týdne mi bude vše doručeno, že to objedná. Když telefon zvedne, jinak nereaguje a posílá pouze občas SMS odpovědi. Dala mi kontakt na pána, který s firmou nespolupracuje a řekl mi, že FIRMA UŽ NEEXISTUJE!!, asi abych chvíli mlčela. Od té doby nereagují.
    Jsem bez peněz a bez potahu. Dnes podávám podnět na ČOI!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikuje, na zboží jsem čekala 6 týdnů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikují se zpožděním a neochotně
    • klamavé dodací termíny, na eshopu byl termín dodání dětské zábrany za 5 dní, ale po 5 dnech mi na základě mého dotazu bylo sděleno že mám čekat dalších 14 dní
    • zboží nedorazilo a ani nevím jestli dorazí, přestože jsem se ptala v e-mailu nikdo neodpověděl
    • ztráta času
  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu adekvátně ohodnotit, protože zboží ještě nebylo dodáno a nemám informaci v jaké fázi doručení je.

    Reakce obchodu Minime.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a hodnocení. Informace o dodání jsou uváděny v košíku objednávky.

    Při skladové položce předání dopravci do 2 dnů, pokud produkt není skladem dodání jsou 3 týdny.

    Mrzí nás komplikace, které jsme Vám způsobili a doufáme, že se nám příště podaří vyřídit vše k Vaší spokojenosti.

    Tým Minime

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široká nabídka zboží
    • Ilustrační foto neodpovídalo obsahu doručeného zboží. Na stránkách není nikde napsáno co je a co není obsahem balení (během koupi nebylo)

    Po objednávce jsem 4 dny čekal a nic se nedělo, jak jsem se ozval emailem, objednávka se začala řešit. Po nespokojenosti s obsahem doručeného zboží jsem sedačku vracel. Obchod měl 14 dní čas na zpracování a vrácení platby. Dnes je to měsíc od koupi a peníze stále nevrátili. Telefonicky jsem se dotazoval a byl jsem ujištěn, že bude vyřešeno. stále se ale nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace zakaznickeho servisu. Na kocarek cekame pres 6 mesicu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nekomunikuje, nedodá zboží

    nekomunikuje, nedodá zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné !!!
    • nekomunikují!!!

    dorazilo pouze automatické potvrzení objednávky, pokud mají dovolenou, měli to uvést na svých stránkách, nereagovali na telefon ani e-mail, to se mi zatím nestalo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    • Tento obchod jiz neexistuje,vydejni mista jsou opustena

    Tento obchod je cca 1 rok zrusen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stranky jsou prehledne, ale k cemu?? Kdyz objednane zbozi Vam neprijde.
    • Falešný eshop, který tak možná fungoval v roce 2013.
    • Nikdo nereaguje na maily.
    • Měcíc po objednání a zboží stále nedorazilo.
    • Když zaplatíte předem, nejspíš své peníze nikdy neuvidíte.

    Tento eshop každopádně nikomu nedoporučuji!! Jsem jen zklamaná a na zboží jsem čekala marně!
    Doufám, že tento obchod někdo co nejdřív odstraní. Firma LIBFIN s.r.o, která tento eshop propaguje by se měla stydět!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • n/a
    • komunikace se zákazníkem, nelze se dovolat, na otázky nereagují

    celkově jsem nespokojena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevyhovující komunikace - na e-mail nikdo nereaguje, jedno telefonní číslo nedostupné na druhém hlasová schránka...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po automatickém potvrzení objednávky se již nikdo neozval ani po mé urgenci. Po více než 2 týdnech nemám zboží ani odpověď na e-mail, přestože zboží bylo uvedené skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoda zbozi a neodpovida na zpravy,, telefony jsou nedostupne.

    Jsem nastvany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vytvoreni objednevky me ze strany obchodu nikdo nekontaktoval. Prisel pouze automaticky generovany email a i presto, ze zbozi bylo skladem, bez realizace dodani.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem obyčejný plastový bryndák. Dodací doba 6 až 8 týdnů se mi zdá nehorázná. Kdybych objednala věc, kterou nutně potřebuji, určitě bych od obchodu po informování o době dodání odstoupila a nakoupila jinde.

    Dejte si pozor na dodací dobu.

    Reakce obchodu Minime.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, i když není přívětivé. Upřímně však musíme přiznat, že Vašemu hodnoceni nerozumíme. Objednala jste zboží, které není skladem, a u kterého je napsána dodací lhůta 6-8 týdnů. Tuto informaci jste měla ještě před samotným objednáním zboží. Pak tedy ovšem nechápeme, proč si právě na tuto lhůtu stěžujete, když učiněním objednávky jste s ní musela být seznámena.

    Tým BabyAndGo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neaktualizovana nabidka zbozi a nebo schvalne vas nalakaji na akcni cenu a pak napisou ze uz to nemaji, ze vam to nabidnou za beznou cenu:-(