• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel od 10.1.2023 kdy jsem zboží objednala se nic neděje, takže ani hodnocení nemůže být kladné

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velmi se omlouváme za vzniklé zdržení v odeslání vaší zásilky.

    Komplikace nastaly u našeho dodavatele.

    Balíček se nám však dnes povedlo úspěšně zpracovat a odeslat.

    Předpokládáme doručení během pondělního dne.

    Za vzniklé komplikace a nepříjemnosti se omlouváme.

    Hezký den Vám přeje tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8.12. jsem udělala objednávku je 22.12. a zboží nikde. Když jsem obchod kontaktovala bylo mi sděleno že zboží bylo 16.12. předáno dopravci. Žádná zpráva z e-shopu o vyexpedování ani od přepravní společnosti že zásilku přijali.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Vánoční období je jedno z nejnáročnějších v roce. V našem e-shopu přijímáme velké množství objednávek a snažíme se zpracovat všechny co nejrychleji.
    Proto se velice omlouváme za vzniklé komplikace souvisejí s nedodáním zboží.
    Přeji hezky den
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z výrobku -sáně jsem byla zklamaná,byly jen hrubě opracované a vůbec nebyly nalakované..litují že jsem je koupila..

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Mrzí nás, že produkt nesplnil Vaše očekávání. Klasické dřevěné sáně jsou lakované zdravotné nezávadným certifikovaným lakem.
    Přeji hezký den
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si hrací nočník, byl mi doručen normální.
    Po zavolání na obchod mi bylo řečeno, že jsem objednala normální...
    Nebyla jsem u objednávky sama a vím co jsme objednávaly a vyhledávaly...
    ještě sme se s přítelem bavili, že by nás zajímalo kde bude umístěn hrající senzor...

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Pro nespokojenost s objednávkou je možné zboží poslat zpět a vrátíme Vám peněžní částku zpět.

    Kontaktujte nás pro více informací.

    Hezký den Vám přeje tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Faktura na zboží došla dříve než zboží a zboží stále nemám

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Před Vánoci máme zvýšený počet přijatých objednávek a děláme vše proto, abychom dodrželi zmíněné datum zpoždění o 5 dnů.

    Dle sledování balíčku máte zboží doma a my doufáme, že jste i přesto spokojený.

    Hezký den Vám přeje tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Za 6 dní žádná odezva,kromě poděkování za nákup.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vzhledem k vánočním svátkům nastalo i zpoždění v expedici, které bohužel nedokážeme ovlivnit.

    Mrzí nás opožděné doručení zásilky.

    Pevně věříme, že Vás toto neodradí od dalšího nákupu.

    Hezký den Vám přeje tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádné výhody ani nevýhody, zboží ještě pořád nedorazilo, není co hodnotit.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Před Vánoci máme zvýšený počet přijatých objednávek a děláme vše proto, abychom dodrželi zmíněné datum zpoždění o 5 dnů.

    Dle sledování balíčku máte zboží doma a my doufáme, že jste i přesto spokojená.

    Hezký den Vám přeje tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nedorazilo tudíž nelze hodnotit. Nemám žádné info od obchodu, z jakého důvodu je dodání zboží zpožděné.
    Z "Mimula" někdy dorazí zásilka ihned a někdy čekám velmi dlouho (u zboží skladem). A informace o důvodu zpoždění žádná.
    Z tohoto důvodu hodnotím průměrně.
    Jinak zboží je vždy pěkné. Obchod přehledný.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu přijatých objednávek, dochází ke zpoždění odeslání zásilky. Zákazníky o této situaci informujeme hned v úvodu na našich stránkách.

    Prosíme o zaslání e-mailu na [email protected]

    Hezký den Vám přeje tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhé doručení

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu přijatých objednávek, dochází ke zpoždění odeslání zásilky. Zákazníky o této situaci informujeme hned v úvodu na našich stránkách.

    Velmi se omlouváme.

    Hezký den Vám přeje tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo špinavé a naházené v jednom sáčku.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vyjádření týkající se nákupu.

    Opravdu nás mrzí, že jsme Vám nedopatřením odeslali zboží, které bylo zašpiněno.

    Prosíme o zaslání více informací na [email protected]. Rádi Vám zboží vyměníme nebo nabídneme řešení, které povede k Vaší spokojenosti.

    Hezký den, tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • jednání a kvalita zboží

    Panenka sice nakonec přišla docela včas, ale nefunkční, po prozkoumání jsme zjistili že ve strojku byly zoksidované baterie, takže jsem musela jít sehnat nové, což v dnešní době zavřených obchodů není jednoduché. Až potom začala panenka fungovat.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Pokud byl se zbožím problém hned po doručení, je nutné nás kontaktovat, abychom celou záležitost mohli vyřešit co nejdříve k Vaší spokojenosti.

    Hezký den, tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byla podkozena

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Je nám líto, že Vám zboží dorazilo poškozeno.

    Navrhujeme Vám výměnu zboží. Můžeme zajistit svoz z Vaší adresy.

    Více informací Vám zašleme na e-mail.

    Hezký den, tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Strasne dlouha dodaci lhuta, ikdyz zbozi bylo skladem, tak se nikdo neobtezoval napsat, ze se zbozi zpozdi

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Upozornění o zpoždění odeslání je na našich stránkách hned v úvodu, aby byli zákaznici předem informováni.
    Omlouváme se za komplikace s odesláním a děkujeme za pochopení.

    Hezký den. Tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo rozbité. V balíku se to převalovalo sem a tam.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud zjistíte poškození , je potřeba nás o tom kontaktovat, aby jsme mohli danou situaci řešit.

    Budeme rádi, když nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den. Tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivý

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud zjistíte jakékoliv komplikace se zásilkou, je potřeba nás kontaktovat, aby jsme mohli danou situaci řešit.

    Budeme rádi, když nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den. Tým www.mimulo.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pladba předem nejde poslat na dobírku

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Platbu jste si zvolila online platbu. Psali jsme Vám i email ,že evidujeme neuhrazenou objednávku, bohužel bez odezvy. Pokud požadujete cokoliv změnit na objednávce ,stačí nás kontaktovat , rádi Vám s čímkoliv poradíme. Platbu dobírkou určitě máme v nabídce.

    Budeme rádi, když nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den. Tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednala jsem si dvoje stejné punčocháče pro miminko - když punčocháče přišly, tak i když to podle visačky byly identické kusy, každý kus byl úplně jiný - jiný odstín, vzor i délka se lišila o cca 10 cm (přitom to byla stejná velikost)

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud zjistíte jakoukoliv nesrovnalost ve zboží nebo s ním nejste spokojena je potřeba nás o tom informovat emailem, telefonicky nebo pomocí livechatoo ,aby jsme mohli danou situaci řešit. Zajišťujeme pro své zákazníky zpětný svoz , který je zdarma a zboží si můžeme vyzvednout .

    Budeme rádi, když nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den. Tým www.mimulo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Na wašem webu nebyly uvedeny údaje o rozměrech auta Mercedes, po mé urgenci byly doplněny. Dále by mělo být na web. stránkách uvedeno, že dětská elektr. autíčka je nutné smontovat, včetně elektr. připojení. Pro důchodce, kteří to kupují vnoučatům je to docela velký problém.

    Reakce obchodu Mimulo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Snažíme se do popisků uvádět ,co nejvíc informací, občas se stane ,že se na něco opomene, jsme rádi pokud nás na to zákazník upozorní ,aby jsme to mohli napravit. Pokud požadujete zjistit jakoukoliv informaci , stačí nás kontaktovat telefonicky, emailem nebo pomocí livechatoo . Budeme rádi, když nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den. Tým www.mimulo.cz