Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    napsal jsem že budu platit hotově při převzetí na místě, byla mi ale zaslána zálohová faktura , dodnes čekám na vysvětlení obchodu že změnili podmínky mé objednávky a nebo že si mohu zboží vyzvednout a zaplatit v obchodě !!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi mi nebylo odeslano na dodaci adresu uvedenou jak na fakture,tak v objednavce, coz povazuji za ne dobre, ponevadz kvuli poste musim prehazovat sve pracovni schuzky.

    Asi dobry, netusim, zasilka je stale nekde na poste kam je pro mne slozite se dostat, ale budu muset. Nemohu hodnotit zbozi, kdyz zadne stale nemam. Pani se sice omluvila za pochybeni, ale neni to prvni eshop co neumi cist objednavky, coz me celkem jiz vytaci.