• Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Obří balení, neekologické
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bylo doručeno zboží, které neodpovídalo zaslanému vzorníku, při zaslání fotografií sděleno, že obchod nevidí problém

    Reakce obchodu milujuBIO.cz

    Dobrý den,

    tak to nás moc mrzí, že jste nebyla s produktem spokojená. Naše obchodní oddělení s Vámi již komunikuje a snaží se vše společně vyřešit.

    Děkujeme za pochopení.

    Já miluju BIO s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobky neodpovídají popisům u výrobku na e-shopu. Řasenka vůbec neprodlužuje řasy jak píšou a bílá podkladová báze pod řasenku vůbec nebarví

    Reakce obchodu milujuBIO.cz

    Krásný den,

    tak to nás moc mrzí, že jste nebyla s produkty spokojená.
    Příště nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince a pokusíme se s Vámi nějak domluvit, či Vám lépe poradit s výběrem vhodnějšího produktu.

    Děkujeme.

    Já miluju BIO s.r.o.

  • Objednávka byla obchodem zrušena po 3 dnech, přesto na webových stránkách stále byla jako aktivní a skladem v 8ks.

    Reakce obchodu milujuBIO.cz

    Krásný den,

    tak to nás moc mrzí :( Bohužel zboží, které jste poptával, bylo zrovna v akční nabídce a tudíž se velmi rychle vyprodalo.
    Příště nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince a pokusíme se s Vámi nějak domluvit, či situaci vysvětlit.

    Děkuji!
    Markéta, Já Milujubio s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Ceny
    • Rychlost
    • Zboží nwtmaji skladem
    • Špatná komunikace. Rozhodujou bez optání, jenom oznámí.

    Po odeslání objednávky mi bylo oznámeno ze 2 ze 6 objednaných produktů nemají a ze mi teda odesílají objednávku bez nich a peníze vrací na účet. Očekávala bych domluvu, nebo se alespoň zeptat zda ještě objednávku chci, nebo nechci objednat alternativni produkty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měla mě varovat cena, ale fakt nikde nebylo uvedeno, že prodávají zboží těsně před expirací. A když tak žadoní o hodnocení přes to, že standardně všude zaškrtávám, že mi nemají podobné žádosti posílat, zhodnotím je: v tomto obchodě již nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo dobře zabaleno,ovšem láhev byla zaslána úplně"holá", bez popisu vnitřního užívání,bez data výroby a spotřeby - takto se žádné prostředky neprodávají!!! Přiložena byla jen faktura o zaplacení.
    Musela jsem vše zjišťovat po telefonu,protože mi žádané informace k užívání a ke spotřebě nebyli schopni odpovědět na email,ve kterém jsem je o popis žádala.
    Tento obchod rozhodně nedoporučuji a další výrobky objednám od seriozního eshopu.
    Takové jednání se mi vůbec nelíbí!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají velký výběr zboží, výhodné ceny. Několikrát jsem objednala a byla jsem vždy spokojená. Až do teď jsem nepotřebovala nic vrátit.
    • Bohužel, objednala jsem 30. 12. 2020 Bambucké máslo od Urtekram za 509,- Kč a přišlo mi zboží, které je evidentně nejméně rok staré, trochu žlukle je cítit a má expiraci do března 2021. Taková věc se samozřejmě může v množství zásilek stát. Jenže když chcete zboží vrátit, zjistíte, že vlastně nevíte kam, sklad zboží mají v Olomouci, kancelář v Praze. Nikde žádný tiskopis na vrácení. Psala jsem dotaz, kam vrátit, nikdo mi neodpověděl. Na telefonní číslo se nelze dovolat.

    Tento obchod je moc fajn, ale pokud zboží není v pořádku a musíte jej vrátit, máte problém. Nejhorší je, že nekomunikují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vždy si říkám, že je to poslední nákup, ale pak nakoupím znovu a znovu lituji. Už poněkolikáté jsem si objednala něco,co nebylo skladem, ale nezjistila bych to, pokud bych nezavolala do obchodu a neptala se, kdy dorazí druhá půlka objednávky. Nedorazí, nikdy, zboží není skladem, tak mi ho vyškrtli a nebude odesláno ani až při naskladnění... Osobní přístup ve výdejně mi také nikdy nebyl příjemný. Dokonce se personál vysmál mamince, když jim řekla, že doteď používala kosmetiku Oriflame. Cítila se trapně a poníženě. Na veletrhu jsem si také od této firmy chtěla pár věcí koupit, ale vždy byli neznalí a neinformování.

    Reakce obchodu milujuBIO.cz

    Dobrý den, v první řadě děkujeme za zpětnou vazbu. Chci reagovat jako majitel firmy, v oboru pracuji už 15 let a přírodní kosmetiku dovážím z lásky k přírodě: Je nám líto, že nejste spokojena. U každého produktu je už na e-shopu uvedeno, zda je skladem, či nikoliv (ukazuje to stav havního skladu v Olomouci, ne pražské pobočky). Pokud tomu tak není, zboží objednal zákazník před Vámi a tato informace se nestačila do systému propsat (stav zboží se aktualizuje každých 60minut). Děláme maximum pro to, aby byli naši zákazníci spokojení, ale bohužel ne vždy se podaří “překonat” techniku. Co se osobního přístupu týká, k našim zákazníkům jsme vstřícní a milí, vždy poradíme a vysvětlíme. Pokud se maminka cítila trapně a poníženě, mrzí nás to. Určitě došlo pouze k nedorozumění. Za každého nového zákazníka jsme velmi rádi, ať už používal v minulosti cokoliv, vždyť i my jsme přece přešli k přírodní kosmetice z konvenční. Vždy pouze vysvětlujeme, jaké složky konvenční kosmetika obsahuje a jak, na rozdíl od ní, funguje kosmetika přírodní. Personál vždy důkladně proškolujeme a dbáme na to, aby měl všechny podstatné znalosti. Věříme, že Vaše příští zkušenost bude lepší, pokud se rozhodnete svůj nákup zopakovat. S pozdravem a přáním krásného dne, Radim Vítek, majitel firmy Já miluju BIO s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem, z mé strany provedena objednávka, druhý den e_mail, že zboží vyprodáno. Další mail, že zboží je připraveno. Kontaktovala jsem firmu telefonicky, zboži není. Za mě tedy neaktuálnost dostupnosti zboží a zbytečná registrace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu uvádí zboží, které už není v prodeji
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den, zboží jsem si objednala u tohoto obchodu, přišlo rychle ale nepochopim jak někdo neumi číst objednávku / hlavně ten kdo skládá zboží do balíku zakaznikovi./ kolik kusu si zákazník objedna. Asi to balil někdo kdo neumí napočitat do 10. Jestli balik zakaznikovi balik který už je předem zaplaceny /teď je to běžné platit předem / tak si dam snad pozor!!!!

  • v obchodě mají vystavené zboží v akci, 2 ze 3 výrobků, které jsem si objednal, pak e-shop již neměl a objednávku jsem musel proto stornovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -
    • U zboží v obchodu se nezobrazuje, pokud není na skladu.
    • V eshopu je zobrazeno i zboží, které už se vůbec nevyrábí.

    Jednu část objednávky už nelze objednat, druhá část objednávky se už nějakou dobu naskladňuje (už více než týden).
    Tyto informace jsem před nákupem neměla, jinak bych si zboží objednala někde jinde. Obchod sice ochotně komunikuje, ale to na tom, že zboží mají vystavené a přitom ho už neodebírají - nic nemění.
    Obchod spíše nedoporučuji, vystavení neaktuálního zboží je dle mého názoru neprofesionální.

    Reakce obchodu milujuBIO.cz

    Dostupnost zboží je vidět jak v přehledu produktů, tak v detailu, kde je vidět počet kusů skladem a pokud skladem není, je tam poznámka, kdy můžeme zboží expedovat. Samozřejmě záleží na našich dodavatelích, jestli oni jsou schopni nám produkty dodat, nebo nám oznámit že produkt je dlouhodobě nedostupný nebo se třeba přestal vyrábět. To bohužel jako e-shop neovlivníme, je to na kvalitě daného dodavatele.